Sa va ziiiiiic…

Am facut un playlist pe Triluliu Crocodilu’. Acuma, ce-i drept, fiecare cu gusturile lui si-n gusturile omului nu te poti caca (clar?!), da’ sper sa va placa. Cica tre’ sa ai cont pe Trilu’ ca sa poti folosi playlist-urile da’ pare-mi-se ca puteti sa intrati si cu contu’ de Feisbuc.

[Playlist pe Iutubitubi: ICISHIA.]

Si ca tot veni vorba de Feisbuc, astazi chiar scriam ca tre’ sa-mi fac un cont special pentru rude si unul pentru prieteni, cunostinte si altii pen’ca… io ma cam foarte desfasor pe feisbuc (sunt un om care simte nevoia acuta sa se exprime, da? :)) si pen’ca pe Twitter a devenit boring sa ma desfasor… n-am alta optiune.

Is relativ bine, ciudat ori ba, siiiiii… mnah, va pup, ca tre’ sa-mi misc dosu’ sa termin de facut curat.

[Ia zi tu acuma, 17forever, ti se pare ca a revenit „tipa aia vesela” si… „altfel”? Mama ei de tristete! Doar n-ai crezut ca nu-i viu io de hac. :)]

18 gânduri despre “Sa va ziiiiiic…

  1. „Foarte desfasor „- e cam putin spus rautate!! Da`eu-s multumita de activitatea ta intensa pentru ca asa descopar N melodii faine + statusuri faine. 🙂

  2. Noroc ca-s taica-tu adoptiv si virtual si nu e nevoie sa iti faci profil separat si pentru mine. 😛 In fata mea te poti desfasura asa cum vrei tu, sa faci ce te taie capusorul ala aiurit si sa spui absolut tot ce vrei ca eu tot la fel de mult am sa te iubesc plodulet nebun si scump si RAU!

  3. Bun-bun, am ce analiza in seara asta… 😀
    Sunt cateva melodii bune si foarte bune pe acolosa. 😉
    Let me give you a tip: aranjeaza-le cat de cat pe genuri, astfel incat sa nu fie o trecere violenta de la o melodie la alta, cum ar fi trecerea de la Inna la Guns n Roses, sa zicem.
    Pana una-alta: let’s boogy! 🙂

  4. @RoscaDaniel: Voiam sa fac si o aranjare pe colo dar cand o sa am timp 😀
    @DianaEmma: Sincer, nu, pentru ca mnoh… nu pot pune oamenii sa-mi suporte schimbarile de spirit ataaat de dese s.a.

  5. Ne deschidem cate un radio fiecare: Radio Hubba Bubba & Radio Afonique. In prima emisiune, la tine vor fi invitati Rolling Stones si Bruce Springsteen, iar la mine U2 si Bee Gees. 🙂

  6. Hmm, si pui poze din alea deocheate pe feisbuc? :>:> in oglinda si alea alea? :>:> aaa? ;;) Fara poze din alea degeaba ai feisbuc :>
    (Eu am doar pentru jocuri, dar asta nu are importanta)

    P.S. >:D<

  7. Avea bunicul meu, Dumnezeu sa-l ierte, o vorba, maaaaaaaaare vorba: „Nu te poti caca in gusturile omului, dar te poti caca in gura lui sa-i schimbi gustul.” 😆

    Imi cer scuze pt limbaj! 😛

Lasă un răspuns

