„Oamenii uita. Sufletul nu.”

“Daca le-as spune tuturor prietenilor mei ce gandesc despre ei, as ramane fara prieteni.”

E o replica pe care, probabil, am mai scris-o. I-am spus-o unei prietene si s-a vazut nevoita sa subscrie. Banuiesc ca asta inseamna ca nu am prieteni adevarati, nu? Poate. Dar nici eu nu sunt o prietena adevarata pentru ca, cu siguranta, daca un prieten mi-ar spune tot ce gandeste despre mine ar fi catastrofal.

Ma enerveaza ca s-a intamplat ca, de cateva ori, sa transmit ceva cuiva prin insinuari, asemanari, exemplificari, prin intermediul blogului. Si nu pentru ca-s genul de persoana timida care… are probleme de exprimare in lumea reala. Ci pentru ca asa s-a intamplat sa fie.

Acum nu incerc sa vorbesc cuiva, desi probabil asa va parea.  Doar ca aveam niste citate adunate pe undeva si… citind zilele trecute cursurile de la Dreptul afacerilor, am dat de niste articole din Codul Civil… Si mi-am amintit de propunerea mea ca cei care ranesc emotional sa plateasca…

Art. 998 C. Civ. (raspunderea pentru fapta proprie): “Orice fapta a omului, care cauzeaza prejudiciu, obliga pe acela din a carui greseala s-a ocazionat,  a-l repara.”

Art. 999 C. Civ.: “Omul este responsabil nu numai de prejudiciul ce a cauzat prn fapta sa, dar si de acela ce a cauzat prin neglijenta sau imprudenta sa.”

Nu stiu ce naiba e in neregula cu mine de unora le permit atatea, fara sa cracnesc, pe cand altora, cum e Ioa (…mersi ca ai fost langa mine zilele astea, nu stiu daca as fi scos-o la capat fara tine), le intorc spatele pentru lucruri care, in final, se dovedesc a fi atat de neinsemnate.

(M-am saturat sa resuscitez prietenii la nesfarsit.)

Am doar multe nopti nedormite la activ, am multe probleme pe cap, am mult prea multe lucruri tinute in mine… Mult, mult prea multe. Si… m-ar durea pe mine sa le eliberez mai mult decat i-ar durea pe ceilalti sa ma asculte.

(…M-am saturat sa plang ca sa ma descarc…)

Sunt, uneori, de o franchete inimaginabila. Genul ala de sinceritate pe care ajungi, probabil, sa o regreti… Mi-o cenzurez acum pentru ca… … . Pentru ca orice durere de cap in minus e… mult. Pentru mine.

*

Mi-am repetat zilele astea „O sa fiu bine, o sa fiu bine, o sa fiu bine!” de atat de multe ori incat… paradoxal, ajung sa incep sa nu ma mai cred…

*

„Fiindca nici sufletul nu ti se poate rupe la nesfarsit.”

*

“There’s no such thing as “too awful” between friends. We don’t judge, remember? And we can forgive anything.” – Oh, really?!

„Sometimes the people who hurt us the most are people who were hurt more than us.”

“Friendship is like the relation between hand and eyes; it is like when the hand get hurt, eye cries; and when the eye cries, the hand wipes.”

6 gânduri despre “„Oamenii uita. Sufletul nu.”

  1. Şi pe mine m-au întrebat prietenele „da’ de ce-ai scris aia” sau ailaltă. Şi le-am răspuns că eu nu am făcut legătura cu nimeni, ci ele singure au făcut-o.

  2. eu as putea sa ma laud ca am prieteni .putini dar stim tot.
    btw nu pricep pentru ce anume suferi tu..inteleg ca esti femeie dar nu pricep ce spui si care e cauza suferinta

  3. Mi-au placut mult citatele din articolul tau, desi stiu ca nu le-ai scris chiar cu cea mai mare placere 😦 eu totusi am sa le retin. Da, ai si tu dreptate ta, Hubbis… nu poti resuscita prietenii la nesfarsit, pentru ca imediat dupa sa privesti trista cum cad iarasi in boala 😦

  4. Tu Hubbs, ma sperii… primul lucru care mi-a sarit in ochi „art. xyw COD CIVIL”… Ah, o sa ma urmareasca peste tot! Dar las’ ca termina Loo dreptul si ii trage la raspundere pt fapte proprii si ce fapte vrei tu pe toti cei awful si neresuscitabili, pai ce mama lor o supara pe Hubbis a noastra? :*

Lasă un răspuns

