Sunt femeie si nu-nteleg ce zici!

[Ascultam piesa asta si mi-a venit subit un chef de scris.]

Stiti cum noi, femeile, despicam orice firisor in 4, 7, 9, 22?

A spus ca ii place cum imi sta cu rochii lungi, vaporoase. Oare asta inseamna ca nu ii plac picioarele mele? Sau genunchii mei?

A spus ca imi sta bine cu luciul asta transparent pe buze. Oare asta inseamna ca, in viziunea lui, arat vulgar cand port ruj rosu?

A spus ca nu e pregatit de o relatie acum. Asta inseamna ca nu vrea ACUM sa fiu iubita lui. Va vrea oare mai incolo? Sau nu ma considera partenera ideala? Sau inca sufera dupa fosta? Vrea sa se distreze? Oare isi va schimba punctul de vedere? Nici macar daca … ma va cunoaste mai bine?

Probabil pentru ca suntem femei si gandim, de mult prea multe ori, cu sufletul si nu cu mintea. Probabil pentru ca nu putem fi rationale, asa cum se zvoneste ca ar fi barbatii. Stim, stim, stim, ne facem rau singure si vom fi sfatuite sa terminam cu circul. Dar stiti si voi ca nu o vom face. Pentru ca nu ne putem trada faima de… femeie!

Teoretic, noi, femeile, suntem cele care spunem ceva avand asteptari de la barbati sa inteleaga ce se ascunde dedesubtul cuvintelor noastre. Iar ei, barbatii, nu o fac. Poate pentru ca sunt incapabili sau poate pentru ca… nici macar nu le trece prin cap ca ar trebui sa o faca. Si probabil pentru ca nici macar nu le-ar iesi.

Tot teoretic, barbatii spun exact ce gandesc. Iar noi, femeile ar trebui sa luam lucrurile ca atare, exact, cuvintel cu cuvintel, asa cum ne-a fost descris. Dar, inca o data, ne-am face de ras statutul de… femeie si… ce pierdere ar fi sa nu despicam firul ala nenorocit in patru, nu? Dar ce pierdere de timp, energie, sentimente e sa o facem…

Am militat mereu pentru conceperea unui Dictionar explicativ al comportamentului persoanelor de sex masculin. Desi, teoretic, el nu isi ar avea rostul. Dar cine suntem noi sa respectam reguli?

Dar poate ca… intr-adevar, barbatii sunt de pe Marte si femeile de pe Venus. Si probabil ca viata ar fi atat de boring daca nu ar exista jocul asta… Framantarea. Chinul. Drumul pana acolo. Indiferent de ce „acolo” inseamna…

Teoretic (e cuvantul meu preferat in seara asta…), barbatii ar trebui sa caute subintelesurile frazelor noastre. Pentru ca, atat teoretic cat si practic, “N-am nimic.” inseamna, de fapt, “Am ceva.” Si, credeti-ma, e, probabil, un ceva mare.

Teoretic, noi, femeile, ar trebui sa ne multumim cu exact fraza pe care barbatul ne-a oferit-o. Dar… probabil ar durea mai mult sa luam fraza ca atare, sau, dupa caz, mai putin.

Imi pare rau ca nici macar nu stiu unde vreau sa ajung… Probabil as vrea ca “Nu sunt pregatit de o relatie.” sa NU insemne ca nu ma vrei pe mine, sa NU insemne ca nu sunt suficienta (ah, cat urasc acest “suficient, indeajuns de bun”), as vrea ca faptul ca m-ai cunoaste mai bine sa te faca sa iti schimbi punctul de vedere.

Imi pare rau, sunt femeie, nu inteleg ce zici! Oricat de clar si raspicat ai face-o. Sunt femeie! Si despic firul in patru! Ai invata sa m-ajuti sa ma opresc?!

18 gânduri despre “Sunt femeie si nu-nteleg ce zici!

  1. Draga mea, cu articolul asta ai devenit (pe langa fiica-mea favorita) si idolul meu. 😛
    Bine ai mai spus tu ca teoretic barbatii spun tot ce gandesc si tot ceea ce spun trebuie luat ca atare, in intrepretari. Toti vor sa lase impresia ca ei au sincronizare perfecta intre ce le gandeste creierul si ce iese pe gurita, ca sunt directi si nu recurg la ocolisuri cand au ceva de spus, asa cum fac multe dintre noi. Din pacate cred ca fiecarei femei i s-a intamplat sa dea peste macar un specimen care desi are o pereche de testicule in pantaloni sa se comporte ca cea mai fraiera muiere.
    femeile sunt de neinteles? Ok. Dar si barbatii sunt la la fel. Doar Eva e facuta din coasta lui Adam, ce Dumnezeu!

  2. Corect ar fi fost sa existe un Dictionar explicativ al comportamentului persoanelor de sex feminin, dar de.. ne descurcam si noi cum putem

  3. Când renunți să mai despici firul în patru și ajungi să fii puțin miserupistă, ai să vezi cum, brusc, se schimbă situația…..been there, done that. Pentru ce să întoarcem problema pe toate părțile? Pentru niște cuvinte spuse de un el?! Eu una, cu siguranță nu mai fac chestia asta de ceva vreme, nu mai îmi bat capul, nu are rost. Și e muuuuult mai bine așa. Să-l vezi pe el cum se chinuie să înțeleagă ce ai vrut să zici :)) e mult mai interesant așa. 😉

  4. la ce fraza faceai referire ?

    ‘banii repede vin .. noi repede bere . ‘

    cea mai categorica in cazul meu .

    succes-‘uri’ hubbis

  5. Intr’adevar, am cunoscut putine femei care sa ia de buna din start explicatia data de un barbat. Dar trebuie sa luam in considerare, my dear Hubbis, ca noi suntem si scorpii,deci suntem ceva mai paranoice si mai „despartitoare de fir in 4” decat restul colegelor noastre 🙂 Si da, ne mancam ficatii de 2 ori mai mult decat restul…da’ si cand om gasi noi unul care sa vorbeasca pe limba noastra..:> 🙂

  6. cred ca un dictionar cu termeni specifici femeilor ar ajuta mai mult… la urma urmei, sa fim sincere, barbatii mai au multe de inteles in ceea ce priveste „naturelul simtitor al femeii”

  7. La mine cand spun ca nu am nimic, mi se da replica „Lasa, ca stiu eu ca ai ceva. Hai, spune tot” . Partea asta nu-mi iese :)) Daaaaar..femeile sunt femei, ce naiba! Suntem complicate:P

  8. Doar ăsta e farmecul femeiesc… farmecul tău…

    Cel mai bine e când ajungi să nu mai ai nevoie de cuvinte… și atunci dispar și frazele clare, și cele cu subînțeles…

  9. Scorpiuta nu-s cum zice Choco, dar ma regasesc complet in tot ce ai descris… asa ca ma gandesc ca si fecioarele sunt tot la fel de „despartitoare de fir in 4”. Si ma gandesc ca tot la fel de „fara scapare” sunt ca si restul femeilor. Unele poate doar invata sa controleze obiceiul asta ceva mai bine. Cum e si cu fluturii – nu e nimic rau in a avea fluturi in stomac… atat timp cat ii faci sa zboare organizat.
    Sa zicem ca nici cu firele nu e chiar atat de complicat, atat timp cat stim sa le descurcam in cele din urma, nu? :))

  10. Sa inteleg ca „blogu’ lu’ Hubbis” nu ma mai recunoaste? Dupa ce am meditat un sfert de ora aici la despicarea firului in patru si am lasat comentariu? :))

Lasă un răspuns

