U, u, aaaaa, push it, push it!

Adicatelea cum s-ar zice daca nu pentru voi, macar pentru mine trebuie sa postez astea:

Melodiile care mi-au marcat vara. Ordinea e oarecum relevanta. Enjoy it!

21 de gânduri despre “U, u, aaaaa, push it, push it!

  1. uh uh ah ah:)) pe melodiile astea ma zbantui si eu ba dimineata in drum spre servici, ba imi urla in urechi in drum spre Bucale.

  2. @Ea sopteste: Bucureeeesti, pe cin’ iubeeesti? :))
    @Alex’andra: Mhm:>
    @Copila: Oaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, fataaaaaaaaaaaaaaaaaa, traieeeeeeeesti? Da-mi un seeeeeeeeeemnnnnnnn! :* Gizas, si mie mi-a fo’ dor de tineeeeee >:D:D< :*:*:*

  3. Vrei sa dau nume acilea? Sa mi-l fure altele la ce reclama i-am facut pe blogul meu? ” Posesoare de scorpion, look neconventional, an fabricatie 1986, caroserie intacta din otel inoxidabil, computer de bord cu functionare impecabila, viteza de la tare la foarte tare, capabil sa te duca pana la cer si inapoi intr-o fractiune de secunda, cu un interior grozav plin de tandrete, iubire, rabdare, …Nu vreau nimic, doar ma laud ” :))

  4. :))) Si tu daca esti fiica-mea ce esti? :))Sau il strigi pe ? precizeaza : substantiv comun sau propriu?

  5. :)) Ai patru tzatze? Nu cred. Deci nu esti juninca. Esti scorpie dementa si faina :*

  6. Vad ca iar te-ai apucat de inchis comentarii. Hatero! :)) Anyway, vroiam sa-ti zic ca te iubesc. Ai pus una dintre melodiile mele preferate. I put a spell on you. 8->

  7. Crede-ma ca am fost doar de vreo 2 ori in club vara asta,am stat cateva ore si le-am auzit pe toate! :)) plus astea:

    Si da, ma cam innebuneste Connect-R 8-> si nu, nu prea ma intereseaza daca e tigan sau nu 🙂

  8. Vrem articolașe noi si povestioare si si întîmplări haioase si si o vrem pe Hubbis mai repede online 😀 mama ei de renovare 😛

Lasă un răspuns

