I’m back!

*Post scris aproape in intregime pe plaja, cu atatea ganduri prin minte incat nici soarele n-a reusit sa mi le domoleasca. Mda, urmeaza un post sensibilos si cu lamentari, chiar. (Si, cu toate astea, desi nu s-ar zice, am avut o vacanta relativ frumoasa si am ramas cu amintiri frumoase alaturi de oameni frumosi.)

Mhm, za scorpys is back. Ar trebui sa va povestesc ce am vizitat( ?!), cat de inchis imi e tenul, ce piele aramie am si, eventual, sa va arat poze cu mine, la plaja, semi-topless. Am insa o problema cu obsedatii (sexual) care-mi dau peste cap numarul de viziualizari la articolele in care postez poze (vezi Vacutza), asa ca nu, nu va arat poze cu sunculitzele tzatzoancele lu’ Gubbis.

Pentru mine sunt mult mai relevante lucrurile pe care le-am invatat sau pe care le-am inteles in vacanta asta decat orice fotografie facuta in fata unui oarecare dom. Da, sunt o ignoranta.

In primul rand, mi-au lipsit… nu leneveala pana la orele amiezei, nu 3 in 1 savurat in fata calculatorului, nu (doar) oamenii carora credeam ca le voi duce dorul. Mi-au lipsit taman conversatiile cu oameni de care nu ma leaga tocmai prietenii de durata, dar ma leaga niste prietenii, sper eu, ale naibii de reusite. Mi-a lipsit chiar si prietena Ally McBeal – refugiul meu…

In al doilea rand, am apucat sa ma cunosc putin mai bine pe mine si… sunt, asa cum sper ca stiati, GROAZNICA.

In al treilea rand, am invatat (sau mi-am reamintit) si ca oamenii sunt rai. (Aici lipseste un pasaj pe care am preferat sa il scot… Il pastrez pentru mine…). Banuiesc ca asta e un motiv al naibii de intemeiat sa ne apreciem cu adevarat prietenii – care ne sunt alaturi, indiferent de interese sau oricare alte considerente. O sa invat, de acum, sa imi ridic palaria in fata oamenilor si sa dau cu piciorul gunoaielor.

In al nu-mai-stiu-catelea rand, permiteti-mi sa va dau un sfat : fugiti de scorpii. E drept, om fi noi fete bune dar jur, jur, putem fi asa niste … scorpii. Pana sa clipiti de doua ori, va ofer 5-6 exemple de scorpii..foarte scorpii. Imi placea sa cred despre mine ca sunt un om bun (cred ca am un déjà vu, sunt ferm convinsa c-am mai scris fraza asta o data), dar zau ca zace in mine o rautate scorpiceasca si ma tem sa nu ajung ca surorile mele. (Sincera sa fiu, am recunoscut o oarecare doza din aceeasi… « rautate scorpiceasca » si la persoanele cu ascendent in scorpys –  si zau ca stiu suficiente – din moment ce cam toate prietenele mele cele mai bune au ascendentul in scorpion – cred ca atrag oamenii de genul, asa cum – veti citi mai jos – atrag sau ma atrag un anumit gen de suferinzi.)

Cireasa de pe tort nu e facutul dragostei noaptea, pe plaja, sub clar de luna, vegheati de stele, cu sunetul valurilor marii izbindu-se de pietre in surdina, in bratele unui exemplar de italian pasional, grijuliu si atent la dorintele unei femei. (Ah!). Cireasa de pe tort e ca m-a urmarit pana in Italia blestemul de a sparge oglinzi de a intalni un Fat Frumos (da, exista si la ei asemenea specimene) indisponibil din punct de vedere emotional, cu sufletul facut ferfenita de o scorpioanCA CAre se plictisise de fat-frumusenia lui (a se citi « bunatate, tandrete, daruire, dragoste »). Ciudat cum, atunci cand intalnim omul care ne iubeste intr-atat incat ar muta muntii din loc doar in schimbul unui suras curat din partea noastra, uitam de iubirea pura si tanjim dupa atingerea bratelor puternice ale bad boy-ului care nu vede in noi candoare, bunatate, puterea de a iubi. Imi pare nespus de rau pentru voi, Feti Frumosi, dar mai rau ar trebui sa imi para pentru mine pentru ca (si) eu sufar din cauza alegerilor voastre neinspirate. Zau ca asa scarbe reusesc sa faca din voi fetele astea… Si doare… (Nu pot sa cred ca m-a urmarit pana in Italia exact, dar exact aceeasi poveste de acasa. Hate you guys ! Pentru ca oricum ati face-o, cea de langa voi traieste cu impresia ca vina e la ea. Si poate chiar e…)

Pentru cei care nu au putut citi randurile de mai sus cu sufletul, ci cu superficialitatea caracteristica omului de nimic, sunt bine, bronzata (insa nu suficient, astfel incat trebuie sa apelez la autobronzante), cu aceeasi lipsa de chef de voi si de toate.

Am o viata subreda de pus pe picioare, imi caut ambitia, in timp ce zambesc fals, si-ncerc sa continui, zi de zi…

Ma scuzati pentru sensibilitate, da’ m-a batut soarele-n cap.

17 gânduri despre “I’m back!

  1. Suntem colegi de suferința din multe puncte de vedere, dar ne facem noi mari și tari, trebuie sa îți dorești în fiecare zi sa devii o persoana mai buna și sa știi sa apreciezi și sa păstrezi lângă tine persoanele care întradevăr merita.

    Eu nici măcar nu am apucat sa ma bronzez 😀

  2. culmea, m.ai facut curioasa, mi.am calculat si eu ascendentul si ,da, era de asteptat, sunt si eu o scorpie si toate de mai sus se aplica si la mine.
    ptiu,drace ! :)))
    bine ai revenit, bronzalici ! :*

  3. @Vio: Nu-ti dau bronz de la mine, ca raman pe zero :)) Si hai, o sa fim bine.. amandoi… la anul vii cu mine :*
    @Alex’andra: Oare de ce puteam sa jur ca ai ascendentul in scorpion?! :))

  4. 1. Observ si la barbati si la femei aceleasi tendinte sado-masochiste de a se agata de zmei si vrajitoare desi au Ilene Cosanzene si Feti-Frumosi care ii asteapta mereu cu bratele deschise si gata sa le ofere aproape totul.

    2. In fiecare din noi zace un dram de rautate (dram care poate avea diferite dimensiunu) dar pe care o poti gestiona astfel incat sa nu devina o gaura neagra ce se tot alimenteaza devenind tot mai mare si inghitind bunatatea care zace in acelasi sufletel sau corp. Depinde de fiecare dintre noi cum stim sa ne controlam. Ar fi simplu de dat un Alt+F4 sau Crtl+F4 ca sa inlaturi rautatea dar nu e asa.

    3. Ai sa vezi ca zambetul ala fals iti e de folos. Zambind desi poate tu te prabusesti pe dinauntru te autosugestionezi si in timp o sa vezi ca surasul fortat o sa devina natural, venind de la sine.

    4. Ti-am dus dorul mai gagauta si tie si bloguletului tau, dar asta ti-am mai spus-o deja.

  5. Heheeeei, s-a intors fiica ratacitoare >:D mai ales ca unele dintre noi ( colegele tale de zodie) te intelegem chiar foarte bine :”> :*:*:*
    P.S: poze cu tine bronzata chiar trebuie sa-mi aratzi :-w momentan ma rog cu 2 maini sa imi mearga mess’ul 😦

  6. Bine ai revenit, cat despre poze, cineva ti-a vazut pozele cu pulpitele la bronzat si un pic din sutien si din ochelarii aia bengoshi 😆

  7. @Ea sopteste: Si eu iti dusesem tie dorul.. tie si… incurajarilor tale :-<
    @Chocolate: Pfoai, si eu care credeam ca imi sari la gat ca am zis de rau de scorpii :))
    @Grapefruits: Multuuuu, da, da, cine are noroc, are, vede poze cu bulane :))
    @Addicted: Tu, chiar ai murit de dorul meu, nu gluma :)) Hai, sa-mi fie cu iertare P

  8. Ha ha, iti dau eu tie numai ironie!!>:P Dupa ci ca ti caut, iti dau add-uri, ma zvarcolesc pe aici si transmit salutari tu-mi dai peste nasuc ironii. 😦
    Bad bad hubbis, spank spank!!

  9. Naspa ca atunci cand vrem sa cucerim un tip el este irezistibil,apoi dupa ce-am pus gheara pe el parca-si pierde tot farmecul.Manifesta comportament de lipitoare si termina prin a ne sufoca.Si eu am vazut un Fat Frumos pe la marea noastra si am ramas doar cu ocheadele.Boys will be boys cred…acuma nu conteaza unde-i vezi…..

Lasă un răspuns

