I’ll be back!

Am luat pauza de la blog pentru ca asa am simtit. Ce e drept, m-am cenzurat cand imi venea sa scriu, pen’ca nu-mi place sa fiu precum Nica : « Iau pauza, ba stai ca nu iau ! », desi stiu ca am comis-o asa de cateva ori. Am incercat apoi sa scriu si zau ca nu mi-a iesit. Mi-am iesit din mana, am nevoie de o Cella Serghi, am nevoie de ceva, nu stiu. [LE: Am reusit, apoi, sa scriu doua posturi, le-am publicat mai jos in incercarea de a-mi arata ca, indiferent de cat de slab scriu, trebuie sa raman eu… si sa mi le asum.] Ramane de vazut cand ma intorc daca mai pot continua ori ba. Desi ma vedeam maritata si totusi scriind pe blog. 🙂

Ca sa n-o mai lalai (trebuia sa o fac totusi putin ca deh, asa-i Hubbis) io plec. D’aci. Da’ ma-ntorc. Peste ceva vreme. Mai neagra. Mai hepi, sper. Cu dorinta de-a scrie si cu inspiratie.

Sa aveti o vara mirifica ! Sa va-ndragostiti ! Sa iubiti ! Sa va-nnegriti !

Va pupa Hubbis !

P.S. : Bafta celor care dau Bac. Prietenelor virtuale, ChocolateFollie si Alex’andra, zuzei Loty si altora asemeni lor. Am incredere in voi ca veti fi tari. Pen’ca sunteti.Va tin pumnii!

P.P.S.: O sa aveti o surpriza neplacuta cu blogul peste cateva zile, dar… I’ll be back!

Luv ya!

Ne-om vedea la inceput sau la sfarsit de august…

Zau ca voi fi cam-aceeasi cand ne-om reciti…

Sa-mi duceti dorul nebuneste! 🙂

Si… v-am mai zis?! Sa va-ndragostiti! Eventual de mine! 🙂

17 gânduri despre “I’ll be back!

  1. Sfarsitul lui august?
    Bine bineeee:-w
    M-ai pus sa-ti promit ca o sa ma distrez vara asta,sper sa faci si tu acelasi lucru.
    Have fun!!!>:D<
    P.S: Surpriza neplacuta putin spus.:))

  2. M-as fi multumit si cu-n „Salut” in fiecare zi si atat dar stiu ca nu-i stilul tau asa ca.. te asteptam sa revii!! Ce ne doresti, iti dorim.
    Hugs!!

  3. Multumesc enoorm:X:*:*:* te pup zuzo:X si asteapta-ma cu prajitura aia ca sa iau bacu cu nota de care ziceam:))>:D<:X:X vacanta placutaaa:*:*

  4. Sa au o vara super presarata cu tot ce iti doresti.. Si sa stii ca eu una o sa iti simt lipsa, nici nu ai plecat bine si astept sa te intorci. Sa nu uiti sa zambesti pt ca atunci cand zambesti viata-i mai roz. 🙂 xoxo

  5. Aaaaaaaaahhhhhhhh, ce smotoceala ti-as face acum. Am eu impresia gresita sau tu ai inchis comentariile la ” Te iubesc pe limba mea” dupa ce ai vazut ca vrea lumea sa comenteze la el?
    Uite asa, ca sa iti fac in ciuda, comentez aici ce vroiam sa spun acolo. La fel ca si mine gandesti prea mult, iti treci visele, dorintele, sentimentele de prea multe ori prin filtrul mintii si te uiti prea mult in perspectiva, esti tematoare si iti faci un munte de griji inutile. Ia hai sa incepem amandoua un exercitiu prin care sa luam toate lucrurile care ne plac si ne fac bine asa cum sunt si cum vin, fara sa ne complicam prea mult si sa le intoarcem pe toate partile, fara intrebari(intrebari nefolositoare sau care vin din paranoia tipic femeiasca. e bine sa pui intrebari atunci cand stii ca ele duc la ceva bun si cel de langa tine iti poate oferi un raspuns la ele). Si ce daca cel de care o sa indragostesti nu o sa fie turnat dupa tiparul pe care il ai in minte? Poate el o sa te iubeasca mai mult decat cel care te-ar face sa strigi „Mnoh, ioaaaaai, Gheorghe!”.

    Acuma chiar iti zic vacanta placuta. Ti pup, tu bleguto!

  6. sa te fereasca Domnul, Maica Domnului, Iisus, Sf.Duh, Sf Gheorghe/Nicolae/Vasile/Dumitru/Ion sa imi lasi in spam celalalt comentariu ca te mananc cu tot cu puf si pene.

  7. o vara minunata!
    desi ai inchis comentariile la „Cry me a river” trebuie sa zic – la cat am plans eu in viata asta ar trebui sa am cei mai frumosi ochi din lume, dar………ochii frumosi sunt atunci cand esti fericit nu cand esti trist!

Lasă un răspuns

