Post la rugaminti. Fierbinti.

Stiu c-am zis ca nu mai scriu si promit ca nu ma las dusa de niciun val, niciun gand, nicio traire… (Nici macar nu va dau link catre melodia asta )

Da’ nu pot rezista tipilor dragutzi, mai ales daca-s recent-fosti-minori.  Sunt om si am slabiciuni. 🙂

Asa ca ma las induplecata. Danutz, ramai dator. 😛

Poate va plac astia micii de respira greu si canta fain:

Poate m-ajuta si altii sa-i promovez. 😀 Multuuuu’.

CANALUL LOR DE IUTUBITUBI: http://www.youtube.com/user/kenny2by4

10 gânduri despre “Post la rugaminti. Fierbinti.

  1. Putem comentaaaaaaaaaa!!! Aaaaleluuuuuuia 😀
    Deci, imi plac ” delicatesele ” astea ,le-as ” gusta ” vocea noooon stop. :))

  2. Maaica, ai scris si ai mai lasat si comentariile deschise… deja e prea mult, ma mir!! :))
    Mai intru o data si mai tarziu sa ma asigur ca am vazut bine si ca nu le-ai oprit intre timp =))

  3. Toata lumea ca poate sa comenteze…dar ascultati si voi melodia…ce frumoasa-i:X Eu o sa-i promovez…astept variantele HQ de album;;):))

  4. Hey! Multumim tuturor pt comentariile dragute 😀
    si in special Hubba Bubbei pentru postul asta >:D<

    Mircea (tipul de la voce).

Lasă un răspuns

