La multi ani, copilasi!

Daca va amintiti bine, pe 8 martie va spuneam Desi am maine-poimaine 21 de ani, eu nu ma supar daca-mi spuneti “La multi ani!” doar de 1 iunie! . Asadar, desi teoretic ar trebui sa fiu o printzeso-pitzi de 21 de ani care sa se simta jignita cand ii spui „La multi ani!” de 1 iunie (?!), mi’s mai degraba o alintato-puerilo-printzesa de 21 de ani care nu se prea regaseste in jungla adultilor.

Cu alte cuvinte, la multi ani mie (ca’s copil si-atat sau ca’s copilul mamei mele, tot merit un „La multi ani!”) si la multi ani voua, copii mici sau copii mari cu suflet de copii mici.

Sa nu ne pierdem copilaria din privire si din suflet, daca pe cea din gandire sau gesturi am pierdut-o.

Vorbeam zilele trecute cu o prietena foarte buna si… desi sunt criticata/judecata pen’ca mi’s prea puerila pentru varsta mea, am ajuns la concluzia ca daca nu as mai fi asa copilaroasa mi-as pierde tot farmecul.

Probabil voi deveni doamna Hubbis (ce hazliu suna ) aia matura si responsabila si imbatranita atat fizic, cat si psihic si stiu ca ma voi certa pentru ca am renuntat la eul meu copilaros si alintat si scumpel. Da’ pan’ atunci, sa ma bucur de copilarie, zic. Ce-as juca un elastic acum. Sau o de-a-v-ati-ascunselea. Saaaau o sticluta cu otrava. Aaaaaah!

Cea mai mare dorinta a vietii mele? Sa am vesnic 4 ani! Fara trezit dimineata, fara facturi, fara griji si inimi frante, fara complicatii, fara rautati, paradisul pe pamant!

21 de gânduri despre “La multi ani, copilasi!

  1. La multi ani Hubbis, iti spune taticul tau care te iubeste enorm! :* Sa ramai mereu in adancul sufletului tau un plod nebun si simpatic.

  2. Pingback: Love addiction.. » Blog Archive » 1 Iunie.

  3. Si mama zice ca oricat o sa cresc tot copilul ei raman…si urmeaza un hug dupa,asa,ca intre o mama si-o fiica:))
    Si eu vreau sa raman asa…mai copilaroasa,cat mai mult,dar nu chiar de patru ani…asa…acum e varsta mea ideala si anii mei cei mai frumosi:X:X.Adica eu detestam cand eram mica mica faptul ca n-am nici un cuvant de spus;acum lucrurile s-au mai schimbat.La multi ani tie…la multi ani noua

    P.S:Vreau caramele!!!!:-W :))

  4. POti sa fii matura si responsabila si fara sa iti pierzi copilaria, capacitatea de a fi vesel, de a te distra, de a fi usor iresponsabil pentru o clipa…

    Oricum, la multi multi ani de copil iti urez tie!

  5. Iti las un com aici pen’ca altundeva nu am gasit cum… ai spus intr-un post ca Dr.House e genial… corect incearca The Mentalist (tot episoade) mi se pare mai tare.

  6. Pingback: Na-ţi-o ţie, dă-mi-o mie (III)… « Blogu' Lu' Mariciu'

  7. Pingback: Na-ţi-o ţie, dă-mi-o mie (III)... | Mariciu.ro

Lasă un răspuns

