De la Gubbis citire.

Ăuchei, mi-o zis Andra sa scriu ca ii e dor. [Phahah!]

In seara asta am trecut prin n stari, doar cine nu ma cunoaste suficient nu m-ar intelege.

Urasc barbatii! Ii urasc din tot sufletul meu. Exceptie face, of course, Vio. Il ador pe micutz. [„Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.”] Va detest, jur! Please, God, make me a lesbian!

Nu mai scriu pe blog pen’ca v-am mai zis ca e greu cu timpul c-asa-i in tenis [Intelegeti ce vreti d’aci, inclusiv placa „Q: Tu ce dracu’ faci de esti tot rupta de somn? A: Sexutz!”] si pen’ca efectiv nu mai am chef si pen’ca efectiv ma dezgusta oamenii care au transformat bloggereala in hi5 pe principiu’ „Ma vizitezi, ma comentezi, te vizitez, te comentez, nu-pa si pu-la revedere!”, ma dezgust io pă mine ca tre’ sa-mi cer scuze stimabililor si stimabilelor ca nu-i mai citesc [argh ! – dar despre asta am mai vorbit], ma dezgusta faptul ca orice as fi scris, niciodata n-ar fi intrecut numarul de vizite pe care le-am avut cand am publicat niste POZE, si ca sa n-o mai lungesc atat, sa nu va mire daca o sa-mi fac blogul privat, macar pentru o perioada asa.

As putea avea un alt acces de furie+sinceritate brutala gen « Du-te dracu’, ba, da’ tare rau de tot si intepeneste-te naibii acolo ! » dar de ce sa nu ma bucur io de soare, pasarele, fluturasi si alte cele ?

Mai nou ma dau pe Twitter, ma plictiseste Sorority Life, ma plictiseste propriul blog, sunt o nasoala si totusi o divinutza si visez cu ochii deschisi. Ah, siiiii… ma scarbesc unii oameni, efectiv imi provoaca SILA. Dar sa nu ne mai varsam frustrarile pe bloguletz ca ooops, scad vizualizarile. Am io micutzii mei pe care ii ador, muah muah ! Si-mi sunt suficienti.

Da, sunt o shcalba. Si o bestie, vorba lu’ [exu’ meu] hani. Da’ asa-i in tenis, mingiutza striveste bilutzele, campionii-s campioni, iar scorpiile-s scorpii.

Va pupa Gubbis!

So what am I not supposed to have an opinion
Should I be quiet just because I’m a woman
Call me a bitch cos I speak what’s on my mind
Guess it’s easier for you to swallow if I sat and smiled

So what am I not supposed to say what I’m saying
Are you offended by the message I’m bringing
Call me whatever cos your words don’t mean a thing
Guess you ain’t even a man enough to handle what I sing.

