Cum fu la Vacutza?! Part 2.

LE: Au mai scris despre vacutza si-au mai pus pozici, in ordine cronologica, mama Croco, buni Ada, Ionut, amantul meu, Vio, Andrushky si Emmisuc.

Pfff… Sa va povestesc, sa nu va povestesc? Oare nu o va face maine, mai bine decat mine, scorpiutza de Ada ? [Da Doamne sa da, caci lene multa imi mai eeeee. ]
Sunt mult prea multe lucruri de zis si greu de organizat gandurile.
M-am bucurat mult ca i-am cunoscut pe micutzi , imi pare rau ca timpul a fost scurt, nici n-am apucat sa… nimic [gen n-am apucat sa fac poza cu Bmwu’ , n-am apucat sa stau mai mult cu mami meu, Croco, n-am apucat rasaritul]… Dar data viitoare bagam un weekend prelungit si sa vezi atunci nebunieee.

Vacutza albastra e o scumpica, livingul nu ar fi fost incapator pentru 19 oameni, dar camerele sunt bestiale [primesc laude si pupici pentru vacutza, mai ales de la Alecsii neincrezatori in spiritul meu de mica afacerista  ], baietii primesc un pumnisor in mutrita pen’ca ne-au lasat singurele relativ devreme, ne-am rupt si ne-am shakeuit assurile de numa’ , mama Croco a declarat ca-s o zuzica ametita si bezmetica si aiaiai [normal, doar seman cu ea, dooh ] siiiiii nu mai stiu ce sa va zic… Mi-au placut mult gagiciliiii, mi-au placut si gagiiiiii si mai vreaaaauuuuu.

P.S.: Pff, cu pozele alta nebunie… Nu le am pe toate inca, negocieri, ce poze am voie sa public, in ce poze nu imi sta nush’ ce suvita de par bine… Nebunieeeee. N-am prea multe poze cu gasca de la Bucuresti, ceea ce e .

Tineti soarecu’ pe pozica sa vedeti ‘explicatiile’. 🙂

19 gânduri despre “Cum fu la Vacutza?! Part 2.

  1. Haaaaaaa! :))) Mai vreeeaaaaaaaau! :-< Dragut dragut! Eu nu postez pana nu primesc tooooaaate pozele. 😀
    Baaai, ce nebunie! ;))

  2. Hubbis, da’ baietii de ce n-au poze cu mainile pe ugerul vacutei ? :))
    data viitoare nu mai lipsesc, promit! Imi dau demisia si vin. X(

  3. Bueyy ce trădare ! dimineața înainte de plecare când fetele se pozau cu vacutza ( again ! ) băieții erau like : „noi suntem macho nu facem poze cu vacutza” si cand colo ei aveau poze cu vacutza 😀 niște muieri, am zis ! 😀

  4. Tre’ sa fac turul blogurilor tuturor care au scris despre vacuta, clar :))
    Ce distractie pe capul vostru, tu-va mama voastra 😀

  5. pozeeee
    foarte dragute, toate
    imi pare rau ca n am fost si eu, sa vezi atunci Pompiliiiiio ce mai scriai 😆
    ma bucur ca v/ati distrat, poate la urmatoarea ieseala, ies si eu :*

  6. Tu cu cine semeni asa lenesa? Ia uite maica-ta si bunica-ta cat au scris si tu.. 😀

  7. Multumesc tuturor de aprecieri si tras de urechiuse, imi pare rau ca nu apuc sa raspund la comentarii, dar am somn de recuperat. :*

  8. Baaai, sunt geloasaaaa si ofticata 😦 ( cred ca am mai zis-o de vreo 10 ori!). La urmatoarea iesire prezenta mea va fi obligatorieee!!! Si dupa cum se vede, o sa fim de 2 ori mai multi next time 😀

  9. Pingback: I’m back! « Hubba Bubba's Blog

  10. Pingback: Imbatranim?! « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

