Seriously?!

Leapsa de la Ioana, cu si despre carti. Adica dupa ce ca ma fac de rusine in fata mea ca-s putoare, sa ma fac si in fata voastra pen’ca-s o ignoranta si o superficiala si o argh! Te detest, Ioana, pentru leapsa asta!

Câte cărţi ai citit până acum în 2010?
Ah, ce dur a inceput asta. 4 sau 5. Nu, nu m-am tinut de promisiunea facuta mie insami.

Câte cărţi de ficţiune şi câte de nonficţiune?
1 nonfictiune, restul cred ca intra la fictiune.

Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?
Cred ca citesc mai mult scriitori barbati decat femei, desi anul asta a cam fost dedicat, pana acum, scriitoarelor.

Care este cartea preferată citită în 2010?
In 2010, „Panza de păianjen”.

Care este cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin in 2010?
”Niste raspunsuri” a Mihaelei Radulescu. Nu pentru ca nu ar fi o carte ok, dar pentru ca ma asteptam la mai mult. „Despre lucrurile simple” e mult mai buna.

Care e cea mai veche carte citită?
Cea mai veche carte citita? Uhm, „Ciocoii vechi si noi”? Cred ca e mai veche decat „Fratii Jderi”?! Intrebare-intrebatoare si asta…

Dar cea mai nouă?
”Niste raspunsuri”. (Vai, ce nu-mi place sa ma invart in jurul acelorasi raspunsuri. De ce n-am citit io oare doua carti pe luna, de ce, de ce?)

Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?
Cel mai scurt… Nu doar de anul asta, nu? „Mara”, cred. Cel mai lung… Gizas, nu-mi amintesc. [Asta e punctul in care, Ioana, draga, mi-a venit sa renunt la leapsa. E ca si cum m-ai pune sa fac o leapsa despre… mecanica cuantica, am auzit de ea, da’s pe langa.]

Câte cărţi împrumutate de la bibliotecă?
Oa, n-am mai imprumutat o carte de la biblioteca de hahah.

Câte cărţi citite sunt traduceri?
Uhm…? [A doua tentativa de a renunta la leapsa.]

Care e cel mai citit autor anul acesta?
Cella Serghi si Raduleasca, 2 la 2.

Care e personajul principal preferat din cărţile citite de până acum?
Holden Caulfield, cred, dar n-as baga mana in foc.

Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?
Serios? [A nu-mai-stiu-cata tentativa de renuntare.]

Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeşti mai mult?
Cella Serghi, desi am descoperit-o in 2009. (Tin in portofel un biletel pe care sunt scrise titlurile „Aceasta dulce povara, tineretea”, „Pe firul de paianjen al memoriei”, „Fetele lui Barota”. Si, desi am zis ca am inceput sa renunt la cosmetice in favoarea cartilor, ultima oara cand trebuia sa intru intr-un anticariat, m-am oprit intr-un magazin de tzoale si intr-o ‘crasma’, deci…)

Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?
”Cartea Mironei”. (Multumesc.)

E vreo carte a cărei lectură îţi pare rău că ai amânat-o?
”Lorelei”, poate? N-am reusit sa o duc pana la capat. Mi-e putin cam greu.

Pf, c-am scapat si de asta. Nu-mi mai dati lepse despre carti, nu mie!

Bec, tre’ sa negociem ceva pentru remixu’ de la Impossible. 🙂

28 de gânduri despre “Seriously?!

  1. Bun, acum ca m-am simtit bine si am dat prima, sa reiau si din leapsa. Eu nu am dat-o mai departe, ma gandeam ca o sa spui ceva de genul „nu-i de mine”, dar ti-as cam trimite una zilele urmatoare despre muzica 😀

    Cu individa asta Cella m-ai cam zapacit si nu stiu daca ti-am mai zis, dar trebuie sa o caut si eu. Data trecuta nu am gasit-o la biblio. Dar trebuie sa ajung zilele astea iar.

    Cel mai lung tre’ sa fie Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi, pe asta am citit-o toti pentru bac! :))

  2. Ah, tu micutzo, cauta cartile de la Jurnalul National si gasesti „Cartea Mironei” si „Panza de paianjen”. Io de fiecare data cand merg in Carrefour, prima oara merg la carti :)) Ultima oara mi-am luat „Enigma Otiliei” cu vreo 11 lei? Sau asta, stai, am luat-o de la un chiosc de ziare… Ah, stii ce am ratat? „Concert din muzica de Bach” de Hortensia Papadat Bengescu. As citi-o :)) E o… chestie din liceu care m-a marcat legat de cartea asta :))

  3. N-am citit Concertul 😕 Nu mi-a placut numele femeii niciodata :”> Am si eu problemele mele :))
    Leapsa cu muzica o postez maine. Hai nu te mai plange, stiu ca benchetuiti in weekend si esti bizi, da’ in juma’ de ora, intre o planuiala de care vine cu x, care vine cu y, ai timp si de ea 😀 :*

  4. Noua profu’ de romana ne-a recomanda cartea. Apoi, tocmai numele ei ma atrage :)) Sa nu mai zic ca in liceu, printre porecle gen „Pamfletizca”, „Spam”, „Pamfleto”, exista si „Hortensia” :))

  5. Hubbis, ce-mi faci tu mie, pai melodii de astea ma sfatuiesti sa ascult la 12 noaptea, in perioade de „call the surgeon, mend the pieces”?

  6. Dar cea mai nouă?
    ”Niste raspunsuri”. (Vai, ce nu-mi place sa ma invart in jurul acelorasi raspunsuri. De ce n-am citit io oare doua carti pe luna, de ce, de ce?)

    ha ha ha, imi si imaginam cum te intrebi: deeeee ceeeeeeee Dumnezeule n am citit mai putin carti.

    tentativele alea…ha ha ha, cu cata ciuda ai facut leapsa, trebuie sa ma gandesc sa dau si eu o leapsa cu…cu…nu iti spun inca, ca tu furi si ai sa o faci din timp

    esti nebuna! 😆

  7. „mai putin”, stiu…e ora 4.30 dimineata, cred ca zilele astea, cat am vb cu tine pe mess, m ai inmolipsit de insomnolenta.

    sa ma lasi in pace, viciule!

  8. @Grapefruits: Nu mai rade tu de mine, ca-s copil amarat si ignorant, ce vrei? :))
    Viciu, io? Hai tu du-te. Mars, adica :)))))) :))))))

  9. Deci, dati’mi voie sa ma sparg in figuri: am citit si „Enigma Otiliei” si „Concert din muzica de Bach” si „Panza de paianjen” si „Niste raspunsuri”.. ma laud acum ca de la anu’ o sa stau numai cu manuale de specialitate in fatza 😆

    Tuuuuh, stii cat m’ai nimerit cu „rude boy” de la Rihanna? :”> adica..stii tu inclinatia mea catre jigodiile astea masculine :-„

  10. să-ţi fie ruşineeee. tocmai „Lorelai” n-ai finalizat . adică eu am putut să fac K.O Greaţa lui Sartre şi tu n-ai putut sorbi o asemenea minunăţie de carte ?! ru-şi-neeeeeeeeeeeeeeee , huooo !

  11. Fetelor, ia mai usor cu rusinica aruncata de la una la alta. Poate va pun sa cititi Datculescu- Cercetarea de marketing sau Camus-Ciuma.

  12. Pingback: Muzică veche, tratament pentru ureche… « Blogu' Lu' Mariciu'

  13. Acum observai ca aici nu ai inchis comentariile! Nu stiu cum de mi-a scapat pana acum! Ahh ce ne mai frigi :))Mama nici eu nu mai tin minte de cand am imprumutat ultima oara o carte la bibiloteca!

Lasă un răspuns

