Dă d-aia!

Nu citi daca esti incapabil(a) sa NU ma injuri cand vei descoperi asta.

Astazi am ceva mai mult de o stare de « N-am, pleaca. », e mai mult un « Du-te dracu’, ba/ fa! ». Desi nu m-am trezit cu fata la cearceaf sau prost dispusa. « Antisociala, sictirita, ciufuta, uracioasa. » Fara vreun motiv anume. S-o aliniat planetele intr-o pozitie nefavorabila, precum am zis.

Astazi ma stapanesc sa nu urlu in fata tuturor ce nu-mi convine, desi daca ma zgandare (zgandareste ?!) cineva suficient de tare, e posibil sa nu ma mai autocenzurez.

Zau, n-am nimic cu nimeni si nu m-a deranjat nimeni, dar azi nu suport oamenii. Pe unii dintre.

O sa par foarte ipocrita la faza asta, da’ va zic cu mana pe inima ca, daca le-as spune tuturor prietenilor, amicilor, chestiilor mele absolut, dar absolut tot ce gandesc despre ei, as ramane cu zero prieteni. Nasolicius, stiu. Mai ales ca ei nu stiu sa inghita toate cacaturile asa cum eu le inghit lor. Iar cand eu nu le-am mai inghitit, nu s-au strofocat sa imi explice, sa vina cu pareri de rau, s-au multumit sa ma piarda. Da’ pentru asta io sper sa va doara in cur, la propriu.

Hai sa vad ce reusesc sa distrug prin urmatoarele.

Detest, azi mai mult ca oricand :

-oamenii care stau pe langa tine atata timp cat le esti folositor la, cu ceva. Si care dupa ce se vad cu sacii-n caruta, te uita. Se aplica atat in offline, cat si in online. If you know what I mean.

-oamenii care isi vad de ale lor in detrimentul intereselor tale.

-oamenii care cer, dar nu ofera.

-oamenii care vor sa iti schimbi programul dupa ei, niciodata intamplandu-se invers.

-oamenii care nu inteleg cand nu ii poti ajuta.

-oamenii care nu pun pret pe tine asa cum o faci tu cu ei.

-faptul ca io tre’ sa ma lupt sa surescitez niste relatii care initial s-au dus dracu’ din cauza celuilalt, nu a mea. Asta pen’ca sunt io proasta si nu vreau sa pierd « un bun prieten/ o buna prietena ». Du-te dracu’, fac ceva pe prietenia ta, voi da si io exact atatia bani cat dai tu pe ea si voi misca exact atatea degete cate misti si tu pentru ea. Sa-ti fie de bine, sterge-te pe botic, sper sa fiu inlocuita cu succes. Promit sa nu-ti duc doru’.

-oamenii exasperanti. Daca vezi ca n-am chef de tine, mars !

-oamenii aroganti. Si care vor mereu sa fie ei aia superiori. « Am primit azi un trandafir. » « Vai, eu am primit 21. » « Uhm, am 130 de mailuri de citit. » « Vai, io am 300. » « Imi voi sterge blogul. » « Bine, sterge-l. » « Ah, dar nu acum. » (Scuze, stiu ca te vei regasi aici, dar asa gandesc, take it or leave it.)

-oamenii gen « Esti proasta. » « Ok, de ce? » « C-asa zic io ! ».

-oamenii gen « Oh, vai, dar mie nu imi pasa de trafic. Oh, fuck, iar am scazut in Zelist. »

-« Vai, esti minunata, da’ sunt io defect. Te voi rani, nu vrei asta. » Frate, ma leshi ? Zi dracu’ ce nu-ti place la mine, poate pot indrepta pentru urmatorul. Pentru ca cu siguranta tu nu o vei merita.

-oamenii care se complac in relatii mediocre. Nu poti evolua intr-o astfel de relatie, intelegi ? Incepe sa-ti doresti un iubit, nu o marioneta !

-oamenii care le permit iubitilor mai mult decat e  cazul.

-oamenii care isi neglijeaza apropiatii pentru sot, iubit, amant. Oamenii care raman singuri din aceeasi cauza.

-oamenii care isi afiseaza doar imaginea de party animal si de tough guy. Si mai zici ca oamenii nu te cunosc. Pai afiseaza adevarata ta fata, boule ! Sau ti-e teama ca se vor speria ’prietenii’ de sentimentalul-tu ?

-oamenii care, in functie de persoana cu care vorbesc, transforma « Ana are mere. » in « Ana, craiasa zapezilor, regina gheturilor si a apelor, frumusetea, perfectiunea transpuse intr-o singura fiinta umana, fata cu plete ca abanosul si talia de viespe, are in posesia sa, dupa lupte seculare cu vrajitoarele taramului cucerit de Zanul Balai, o minune a acestui pamant roditor, a acestor oameni muncitori, a puterilor divinitatii, o minune de o culoare rosie ca apusul soarelui cacaniu in dungi. » Frate, ma leshi ?

Si lista continua da’ imi pun prea multi in cap. Hai sa vad, te recunosti ? Da ? Kiss my ass, atuncea. C-asa zic io, nah. Dă d-aia!

Yeah, you make me sick.

