„Mai ecs iz dă best!”

In primul rand, hai sa nu intelegem din articolu’ asta ca e vorba despre noi, ok?

In al doilea rand, articolu’ ii la fel de amestecat cum is ingredientele intr-o ciorba. (Ce comparatie idioata am reusit sa fac.)

In al treilea rand, fie, comentarii deschise, da’ promit sa nu raspund la ele. Multu’.

In timp ce ma gandeam astazi cat de tarfa idioata e viata ( da, stiu, « Viata e asa usoara, numai ca noi ne complicam. Viata e o serie de alegeri, inspirate sau mai putin inspirate ; in functie de alegerile pe care le faci, viata ta ia intorsaturi bune sau rele. Totul tine in mare parte de noi. » ), perindandu-mi-se prin minte acel « What goes around comes all the way back around. », mai mult sau mai putin aplicabil in « Ha, boule, nu ma iubesti, da’ brb, oleaca asa, ca-s si io vaca, tre’ sa fiu incapabila sa raspund la sentimentele altora. » (no, va rog, nu va simtiti cu musca pe caciula, fabulam si io), m-a traznit vechea, eterna dilema : il compari cu ex-ul ?

Da, stiu, big misteic, da’ puii mei, atata timp cat stii ca exista icre negre, de ce sa te multumesti cu icre albe ? ( Sa nu se vada nimeni comparat cu icre, albe ori negre, postu’ ii fara referiri, am zis. [ihi] ). Doar pen ‘ca nu-ti permite bugetul momentan tu bai sam icre negre ? Eh, Sfinte Cacat, vorba lu’ nu-dam-link-catre-blogul-lui-pen-ca-m-a-pus-sa-promit-ca-nu.

Bine, stiu, ho, nu e bine sa ii compari, da’ sa arunce primu’ piatra al’ care e fara de pacat.

Da’ noh, fostu’ imi aducea trandafirasi rosii, era un adevarat cavaler, imi gatea, ma alinta, era mai bun la pat, ce conteaza ca m-a lasat pentru alta ? Tu ma iubesti, da’ uite ca sunt scumpi trandafirii, nu gatim, ca-i mai ieftin pateu’, ma alinti, dar nu imi sclipesc ochii atunci cand te privesc si parca tie nu-ti zambesc cum ii zambeam lui…

Deci cum sa nu compar ?

Fie, facem in viitorul apropiat un exercitiu de imaginatie si incerc sa nu compar niciun Cenusares sau Ilean Cosanzean cu Printu’/Fat Frumosu’ ‘zdii ma-sii de icra neagra ce-i el.

Nu, nu incerc sa fac comparatii spunand ca io vreau prajitura aia frumoasa cu multa frisca si siropel de ciocolata pe care-o vad prin vitrina cofetariei si ca refuz si-mi displace biscuitele asta cu ciocolata pe care mi-l ofera omul de langa mine. Biscuite care probabil e mai delicios decat prajitura aia afurisita sau macar ingrasa mai putin. (Nu e frumos din partea mea sa compar o prajitura c-un biscuite, desi is ambele la categoria « desert pentru trup si suflet ».)

Da’ ziceam si io asa, da ?

Ai stil lav iu, gais!

31 de gânduri despre “„Mai ecs iz dă best!”

  1. Oamenii au suficiente defecte de la care sa ii bati la cap si sa ii cicalesti, nu trebuie sa-i compari cu altii ca sa gasesti. =))

  2. cea mai amre prostie pe care o fac si femeile si barbatii, dra cred ca mai frecvent femeile e sa ii compare pe cei de langa ei cu fostii/fostele.
    Daca omul de langa tine isi concentreaza toata atentia asupra ta, se strofoca sa te cunoasca pe tine, sa treaca peste defecte si sa iti gasesaca si alte calitati in afara de cele deja evidente, tu de ce te-ai apuca asemeni unui tembel sa il pui in balanta cu cei care au facut parte din trecutul tau? E egoism si prostie pura. Bucura-te domnule de ce ai in prezent, da un delete/defragment/refresh la sistem si testeaza noul „soft”. Nu te gandi ca Microsoft Office iti oferea nu stiu ce optiuni pe care OpenOffice nu ti le ofera. Primul te-a costat mult , al doilea e gratuit si nici nu sunt mari diferente. Iar daca il analizezi mai bine vezi ca ti-e mai util.

    Si koodoo are dreptate de doua ori.

  3. tuuu, cand ma apuc si eu sa comentez ca pe vremuri ( mult si prost adica 😆 ) intru in spam. mama ei de viata haina!

  4. aaah, si de bine ce m-ai scos din spam vad ca am scris si aiurea.
    Cea mai mare prostie pe care o fac si femeile si barbatii, dar cred ca mai frecvent femeile, e sa ii compare pe cei de langa ei cu fostii/fostele.*

  5. Hmm pai daca gusti dim „prajitura aia frumoasa cu multa frisca si siropel” de ciocolata…cum sa te mai multumesti cu eugenii ? 😉

  6. parerea meaaaaaaa……..e normal sa compari dar nu-i normal sa susti sus si tare ca „icrele negre” is mai bune, trebuie sa-ti cultivi gustul si cu „icrele albe”. Cu cat gusti mai mult cu atata o sa-ti placa mai mult. E chestie de repetir 🙂
    (a nu se intelege ca trebuie sa te complaci intr-un „gust” care e oribil)

  7. Toata lumea il aproba pe KOoDoO 🙂 Eu il aprob doar pe jumatate. „D’aia e EX. Ca nu e za best.” Da, daca a gresit el. Daca ai gresit tu, poate in continuare e za best si atunci ai dreptate sa cauti unul „asemanator”.

  8. Eu sunt mandra de toti ecsii mei. Pentru ca de la ei am invatat „asa da” – „asa nu”, de la ei am invatat sa fac deosebirea intre iubire adevarata si iubire de complezenta,ei m-au ajutat sa invat cum „se creste” o relatie si cum se incheie frumos o relatie, ei m-au indrumat incet-incet inspre barbatul pe care il visez si care acum stiu cum trebuie si vreau sa fie. Pentru ca ei nu au fost destul de buni, intr-o zi il voi gasi pe cel bun. Le multumesc.
    Si in acea zi minunata cand voi lua „marele oscar” si voi avea cea mai frumoasa relatie din lume, voi urca pe podium sa multumesc celor care m-au sustinut, le voi zice: Hai merci bah ca ati fost naspa! :))

  9. Mulţumim pentru urările din articolul precedent! În numele tuturor porcilor… Pentru că de cele mai multe ori, exact asta suntem.

  10. Nah ca totusi raspund… :))
    @Koodoo: Cum iti spunea si Tudor[Igaveuponlife] mai jos, daca e „ex” sau in fine, nu e „actual” asta nu inseamna, neaparat, ca e din vina lui.
    @Diana: Ok, punct lovit, da’ cati se abtin de la comparatii de genul?
    @Semafor: Io compar cu icre, ea cu Microsoafte :)) Ne-am gasit una pe alta :)) Tu, nu e bine, nu e bine ce zici tu :))
    @Lilly: Io una nu functionez pe principiu’ „Foamea vine mancand.” deci nu pot…
    @Viorel&@Igaveuponlife: Baieti, sunt totaaaal de acord cu ce ati zis voi. Ati fost cel mai in asentimentul meu :))
    @Eva: Retinem acest „Hai merci bah ca ati fo’ naspa.” Bun, bun :))
    @Ionut: Nu aveti de ce sa imi multumiti.

  11. Teoria si teoria… dar ce te faci cand ex-ul chiar e za best si ti-a dat papucii din motive perfect altruiste?

    Stii cand se opresc multi din comparatii? Cand sunt pusi in fata lor ei insusi… sau cand realizeaza in sfarsit ca oamenii sunt atat de diferiti, incat nu exista termeni de comparatie.

    Si e foarte nasol sa ajungi comparat tu insuti cu fostii/fostele. Eventual sa creada ce e mai rau despre tine tocmai pentru ca faci anumite lucruri ca un fost care l-a ranit/a ranit-o, cand tu nu-i vrei decat tot binele din lume.

  12. Cine gandeste asa are o gandire mai slabanoaga decat un copil de gradinita. Ce conteaza ce iti spune sau ce iti face o anumita persoana, daca aia poate le face numai asa, si nu te iubeste ? Poate sa te tina si in puf, si tot degeaba… Dar cum nimeni nu mai are stima de sine, si se pare ca nu vrea sa fie respectat cu adevarat, ci sa ii fie indeplinite dorintele in mod superficial, nu din suflet, atunci clar ca multi au impresia ca o fapta este egala cu iubirea… Faptele is zero barat, daca sentimentu care tb sa fie nu exista… CA TE IUBESTE CINEVA NU VEZI DIN CUM TE RASFATA SI DIN CUM ITI GATESTE, ASTA ORICINE POATE SA FACA ASA DE OCHII LUMII. CAND ESTI IUBIT O SIMTI, O VEZI IN OCHII PARTENERULUI. NIMIC MAI SIMPLU.

  13. Si in ochii cainelui vezi ca te iubeste. Dar nu-l poti numi partener. Conduita este dovada cea mai clara asupra nedumeririlor. Ti-ar conveni sa vezi in ochii ei ca te iubeste iar tu sa nu ii oferi o mangaiere? Stai pe baza si ea vede asta in ochii tai? Sentimentul se reflecta doar prin fapte, nu prin priviri.

  14. Și-n fond și la urma urmei la ce mai stai cu el dacă nu-ți convine? Nu vreau să par malițioasă, dar nu prea aș fi de acord să mă complac într-o relație care nu mă satisface din nici un punct de vedere și căreia, culmea, i-am descoperit și o mulțime de minusuri.
    Eva are dreptate: nu-i buna ăsta, mai căutăm, doar nu s-au sfârșit exemplarele masculine.
    Ti pupă eu 🙂

  15. Tu, ia nu ma mai contrazice tu, ca-s tat-tu si tre sa ma respecti plus ca is mai batrana ca tine cu vreo 2 ani. daaaa?
    poate iti tabacesc fundul pe 15 😛

  16. Alin, nu esti binevenit aici, sper sa nu mai revii. 8-|
    Bogdan, „Ti-ar conveni sa vezi in ochii ei ca te iubeste iar tu sa nu ii oferi o mangaiere? „…Asta pe ce principiu’ e? :))
    Jasmin, scumpa :* Nu s-au sfarsit exemplarele, dar putine sunt cele care merita..
    Semafor, taci tu, ca io am dreptate :)) Lasa-mi fundicul in pace.

  17. Draga mea, eu ti-l las in pace pentru ca stiu sigur ca ceva tot o sa pateasca pe 15 :)) if u know what i mean 😛

  18. Ce gaina esti , asculti febletea mea .
    La Magic Fm ma refer , doar nu la Smiley . Apropo , cine ar mai asculta Smiley in ziua de azi ? Adica , pana mea , gainile , cred … 😀

  19. Noul e mai bun…the Ex is last season:))
    Cred ca noi,bietele muritoare de rand,avem asteptari,dar..prea pacat ca nu toti barbatii le simt ca sa le implineasca.Eu sunt pe deviza aia ca exista persoane cu care simti conexiunea aia telepatica din prima secunda,si persoane care si ele au tentative,dar totusi nu-i tot aia ca-n prima situatie.Si normal ca sufletelul nostru tanjeste la clicuiala aia instantanee mai mult decat la niste tentative esuate.Iubim diferit,dar asteptarile-s mereu aceleasi:))

  20. Vai, Diana :))
    Ciuchi, nu ma mai face gainaaaaaaa :))
    Myriam, asteptarile-s mereue APROAPE aceleasi, dar in principiu, zici bine :))

  21. si daca e invers….incra neagra e actualul si icra alba e ex-u?atunci comparatia e una favorbaila..nu?ps.urasc icrele..mi se pare o porcarie sa mananci oua de peste.

  22. Ce tare e cand tre’ sa-ti dau comentariu la un post… intr-un alt post. Mda, buna treaba aia cu „Dă d-aia”. Same mood here, too.

    PS: Ai chef de-o leapşă?

Lasă un răspuns

