La multi ani, porcii mei iubiti!

Mai sunt mai putin de doua ore din ziua asta, stiu. Multe gagici faine v-au scris. Mai frumos decat o voi face eu. Ma gandeam sa zic « Pas ! » anul asta, dar as fi putin misandra si as putea fi acuzata ca fac discriminari, banuiesc…

Ascultam Magic Fm (Andrushky m-a pus, ca sa fiu pe faza cand ne sunt citite bucatele de articolase – da, tu, trebuia sa ma laud c-am fost citita pe Magic Fm, da ? :)) si, surprinzator, nu am dat de muzica gen Alexandra Stan cu al ei « Lic mai lalipap ».

« Have you ever really loved a woman ? » m-a facut sa scriu si sa va spun un mare “La multi ani!” desi, in timp ce ascultam piesa, m-am gandit ca doar barbatii care-au iubit o femeie cu adevarat ar trebui sa fie sarbatoriti azi, ar merita-o din plin…

Si nu, nu e doar o zi a barbatilor promovata de o reclama la bere, vreau sa aveti o zi a voastra, vreau, vreau, vreau sa ii sarbatoresc pe nemernicii care m-au facut sa plang, pe nemernicii care ma fluiera pe strada, pe nemernicii care mi-au schimbat viata, pe nemernicii care ma fac sa tremur in fata lor, pe nemernicii pe care nu-i pot uita, pe nemernicii care ma vor face sa simt ca traiesc, pe nemernicii care ma vor face fericita, pe nemernicii care ma vor face sa uit de mine, pe nemernicii in patul carora voi rataci. Pe nemernicii care ma vor iubi nespus si pe nemernicii care-mi vor merita iubirea.

Va-iubesc-atat-de-tare-va-urasc-atat-de-mult !

