Mergem la Vaca Albastraaa!

Deci deci deeeeeeci ghiciti ce viloaca frumoasa am gasiiiiiiiiit. [Scuze celor carora nu am apucat sa le arat imaginile inainte de a face rezervarea, sper sa nu va suparati pe mine, dar asta fu…]

Mergem la vacutza albastrucaaaaaaa si ieftinucaaa. [Hani, deja tanjesti dupa poza cu vacutza? :)]

Uitati-va aici, asta e locul unde ne vom rupeeee.

LE: Pentru poze cu vaca, se sta la rand, hani meu e primu’, apoi Maya, apoi Petro, apoi va inscrieti…cine-mi plateste factura la telefon luna asta poate sa ia vaca acasa din partea mea. :))

81 de gânduri despre “Mergem la Vaca Albastraaa!

  1. Hani, bineeeeee:-w Atunci… nici nu vezi poza cu mine! Sa dormi pe pres, cu vaca albastra! Io voiam sa te las intre mine si DianaEmma, dar las’, pe pres te duuuci :)) :*
    Da, Diana, dar Bogdan nu mai doarme intre noi doua deci stai calma :))

  2. Pingback: Cel mai ousom blogger « kudu's blog

  3. Eu am vazut pozele si ochisorilor mei le-a placut ce au vazut. 😀 si imi place tare si ca am sa ma lafai intr-un patut dublu. :X A double one just for me! Ieeei! \:d/

  4. Stai, stai… ca eu nu mai inteleg nimic.

    Deja s-a hotarat cine cu cine doarme in pat?

    Eu de ce n-am fost intrebata mai in detaliu?

    Doi la mana, noi mergem acolo sa dormim?

  5. What? Nu am patut doar pentru miiineeeee? uaaaaaai, uaaaaaaai miiii, uaaaaaai iz da laif sou crul uit mi?
    Atunci te vreau pe tine in patul meu 😛

  6. weeeei! Chiar sa se lamureasca treaba cu paturile. de dormit prea mult nu se doarme, dar va rog, daca tot nu am patul meu, macar sa stiu din timp care-mi sunt vecinii de pat.Sa stiu de la cine sa imi cer scuze si in avansa si dupa ce le mai dau cate un sut in fund prin somn, sau le mai dau cate un cot in gura. (dau din maini si din picioare prin somn)

  7. Loryloo, eu am decis, renunt la bicatica mea de pat. Dorm afara pe terasa sau in iarba, cu ganganiile si cu mos Martin.

  8. Stiti ce-i amuzant ? Ca lumea vorbeste deja de paturi , bai , fotografii cu vaca si silicoane cand nici macar nu s-a facut Mai , cand nici macar nu suntem 100 % siguri ca vom merge , cine stie cati se vor trezi ca nu vor mai putea veni (posibil si eu) , nu facem decat sa ne amagim . Hai sa lasam putin timpul sa treaca , sa stim ceva sigur , nu ? 😀 Adica pana mea , EU VREAU PATUL DUBLU !

  9. Pingback: Revelaţia spoilerului spart « The eternal questions of a blonde mind

  10. @DianaEmma[cap de lista, da?:))]: Nu s-a hotarat cine cu cine doarme, dooh. Eu cu Bogdan, restu’ va descurcati :)) Asa.. Nu, evident ca nu dormim, petrecem pana dimineata dar pen’ca aratam groaznic cu cearcane, vom dormi 3 ore acolo. Baile…ce naiba sa-ti zic, TU FATA, de bai? Uita-te in imagini, n-am zis sa ma lase sa merg sa fac pipilica la ei sa vad daca ma tine capacul :)) [incercam sa fiu fani:D]
    @semafor: Tu dormi pe vaca :)) Vaca cu silicoane :))
    @Andra: Eu, tu, Emma dormim cu Bebetus :))
    @Rox : Suntem 12-15 cam destul de siguri 😀 Din Bucuresti e Vio, e Ada, e Croco…Ionut…
    @Top Boy: Sper ca glumesti. Daca nu, ma bucur ca nu-ti place :))
    @Loryloo: Micutza, am auzit ca NUU vii :-w secsi.
    @Chiuchi Ionut: Tu nu esti sigur, dar altii sunt. Petrecerea se tine. Cu 5 oameni sau 15, mi-e indiferent, pensiunea e rezervata.

  11. Stii care e problema cu organizarea asta (nu, nu dorm la ora asta)?
    Cine cu cine mai vine?
    Sa se stie si asta sigur. Ca altfel se strica socotelile.

    Si am o intrebare… tu ba dormi cu mine, ba cu Bogdan, ba cu Andra, Emma si iubitul ei… acuma sincer, prin cate paturi ai de gand sa umbli in noaptea aia?

    De bai alta era problema. Daca sunt pe hol sau in camere.

    PS: Cate 180 de kg tre sa ai sa nu te tina colacul de la WC?

  12. Descriere pensiune : „intr-o zona retrasa, liniștită si împrejmuită de paduri” bai deci :

    1. Locul ala numai liniștit nu va fi dupa ce va ajunge trupa de soc 😉
    2. Nu e bine cu pădurea cine stie care cum se pierde pe acolo si il mananca lupu sau ursu 😀

    PS1 : ALO HUBBIS, EMMA cu cine DORMIȚI VOI !? sau ati uitat ca vin JE ? 😀

    PS2 : BLUE COW : hahahahaha , hahahaaha, alte animale mai au oare ? OAIA VIȘINIE , PORCUL GALBEN, etc 😀

  13. Diana, „4 camere duble cu bai proprii si un apartament cu 2 camere si baie proprie”; -cred ca sunt in camere baile :))
    Pana atunci mai e vreme, Vio vine cu Andra, Emma si bebetus pentru ca ii ia pe micutzi din Bucuresti, Ada vine cu cineva si poate cu Ionut…Crocoditza vine mai pe seara cu cineva…Dar mai e tiiiimp 😛
    „acuma sincer, prin cate paturi ai de gand sa umbli in noaptea aia?” TU FATA, tu ai ceva cu mine :)) Zau asa. troaca de porci ma faci :))) :)) :))) Pai io voi testa tate paturile ca data viitoare sa am patul meu preferat, bineee? :))
    Vio, luam si ursul cu noi la chef :)) Zi ca nu-ti place de vacutza :))

  14. Petro sa-mi dai si mie id-ul tau , il poti lasa comentariu pe caricatura mea de blog 😀
    Buba , gaino , m-ai facut Chiuchi …

  15. petronela.bruma
    Nu e secret de stat id-ul meu.:P il am pus si pe blog pe undeva.

  16. Inteles, sa traiti!

    Ca eu oricum nu citisem descrierea. =))

    Ziceam si eu asa… imi era mila de tine ca nu o sa dormi, o sa te foiesti intre paturi. 😦 Ce intelegi si tu.

    Daca vin, nu vin singura; forul superior al barbatilor din viata mea o sa isi trimita delegat.

  17. Hani, tu vii singur sau cu pisi aia de la maga :-w X(
    Andra, saracu’, asa ziceam si io :))
    Chiuchi, las’ ca suna mai bine asa:)) Te dai la Petro, ah? :-w
    Diana, las’ ca-mi gasesc eu cel mai cel pat si dorm cu cel mai cel… rima cu „barbat” dar voi spune petrecaret sau petrecareata :)) Aaa, deci nu vii singura:-w Binee :)) Dar sa stii ca locuri in masinile care vin de la Bucuresti mai sunt…unu’ la Vio si cel mult doua la Ada cred… de fapt, stai ca tu ziceai ca vii de vineri… pff.. poate te luam la cumparaturi si orgzanizat, aranjat :-” :)) Deci vii cu cineva…ooook… Cum adica „daca vin”?… sclifo >:P

  18. bai gheorghe de hubbis, nu tre sa vorbesc cu baiatul sa vad de unde il culeg in drum spre BV? :-W
    Bombonica Shok aka Hubbis e problema daca mai vin cu cineva?

  19. 1. Am spus din start ca nu vin cu Viorel, ca am cu cine veni.
    2. Daca vin e pentru ca imi place sa fac pe hard to get.
    3. Vin de vineri ca daca tot vin, sa rezolv si cu gazda mea… ca nu ne-am mai vazut de o luna si.
    4. Ce e cu atatia „deci vii cu cineva”? Am eu fata de persoana care se duce singura undeva?

  20. Petro, n’are nimic, fata, vii cu cine iti pofteste inimioara, evident ca aveti prioritate:)) Chestia e ca nu vreau sa ne ingramadim dar locuri inca facem :)) veniti cu shini vrieti voi :*
    Diana… bine tu, bine, vino cu cine vrei, da’ pan’ in Moeciu de Sus vii cu trotineta? :)) Stiu, te aduce gazda 8-| Ma zapacesti de cap :)) Pai cum, de ce sa nu mergi undeva singura? E mai fani asa :-” :)) In fine… veniti cu cine vreti, zanucilor :*

  21. Diana, apropo: da-mi add X( Chiar daca stai 3 secunde pe mess, da-mi add…promit sa nu dau massuri, sa nu-mi pun poze indecente cu mine la avatar, sa nu imi pun statusuri idioate[doar daca voi fi ranita in dragoste :))] si… nu stiu ce mai vrei sa promit :)) Da add, mama ei de treaba!

  22. 5. Nu inteleg ce e asa mare problema la tine daca vin cu cineva? Daca ai ceva de comentat, vin singurica.
    6. Pana in Moeciu normal ca o sa vin cu voi. Dar daca vreau sa rezolv alte probleme inainte, pot sa vin si de vineri, nu? Nu cred ca incurca ziua in care vin, atata vreme cat sambata sunt in Brasov.
    7. La chefuri nu merg niciodata singura (adica fara partener); sau cand ies in oras. In cel mai rau caz il iau pe fratele meu partner. Daca nu-ti convine, uite vin singurica sa nu te mai aud comentand. 😛

  23. In primul rand, s-ar putea sa ai ceva in spam, de la mine.

    In al doilea, trimite tu pe mail id-ul si iti dau add de pe ce folosesc mess-ul.

  24. TU FATA[observi ca iti zic „TU FATA” cand ma enervezi?:))] asa..ti’am dat mail pe mandarine…pardon, clementine :)) :*
    Am zis io CEVA? vino fata cu cine vreeeeeeeeeei ei ei ei ei eeeeeei.

  25. Baaai, sunt geloasa pe Vaca voastra albastraaa 😦 sa datzi un paharel pe gat si pt mineeee si daca veti dansa cumva pe Lady Marmelade – Moulin Rouge sa va ganditi si la moi :”>

  26. Ce atatea discutii? Hai ca treaba e simpla: cum ajungem..vedem noi, daca ma culege si pe mine cineva din Buc bine daca nu.. nu-i stres sa vin si cu trenul. Neinsotit, ca fie ca sunt cu cineva fie ca nu.. tot intre necunoscuti ma aflu si asa la ce sa ma mai trag cu ancora dupa mine (nu citeste nimeni, nu?).
    De dormit, dorm pe oriunde, un colt de camera pt rucsac si-un dus sunt suficiente. Deci, zic Hubbis, scoate contul la vedere sa varsam banii!

  27. Chocolate, io nu dansez pe „Voulez-vous coucher avec moi ce soir?” :))
    Ionut, chiar asa ce attea discutii… Hai sa dam la manivela sa treaca timpu’, 2 saptamani imi par o eternitateeeeee :((

  28. tu fata, daca mai e loc trece-ma si pe mine 😀 probabil +1.. dormim cu ursulica, nu-i bai 😆

  29. Schnitzel, dragule… cum sa-ti zic ca nu mai am locuri? Croco cred ca isi va inchiria o camera in alta pensiune pentru ca efectiv nu mai avem unde dormi… Daca iti poti inchiria si tu cu ea, te primim cu draga inima, desi nu stiu nici livingul la noi cat de incapator e. Eu nu vreau sa te refuz acuma dar.. :-??

  30. Bai nush, dar vedeti ca a zis Hubbis ca la mijloc o sa fie ciocolata :)) Uuuaaaat?! daca a zis Hubbis?
    Bre, ii clar ca daca e sa ajung, imi car si eu cortul dupa mine. Nu de alta, dar asa risc sa ajung o clatita inabusita :))

  31. @Hubbis: pai cum sa-mi zici, zi-mi direct 😀 Vin doar in vizita daca e, si tot vin 😛

  32. Pingback: Ma pregatesc de vacanta! « Blogu' lu' x ulescu

  33. Vezi ca daca e problema, eu las oricand patul de acolo pentru patul de la gazda… ma ia la 3 noaptea, dorm cateva ore si ma intorc a doua zi pentru felicitarile, masa si plecarea. :))

  34. uai ce naspa e melodia aia… genul de melodie pe care n-o suport si n-o inteleg, care nu are absolut nici o rima, nici un sens! am zis!

  35. Vara asta sigur organizez si eu ceva la mare, vad ca lumea se bate pe asa ceva:D

  36. Pingback: Si am vazut si vacutza albastra « About all and nothing

  37. Pingback: Revelaţia spoilerului spart |

Lasă un răspuns

