M-am enervat.

Bai, uratilor si uratelor, ia stabiliti o data in care sunteti disponibili si un oras. Da’ hai repede pana nu se transforma Hubbicenia in Gubbicenie. Astept.

LE: 15 mai, cabana Bran, Moeciu, ceva, toata lumea de acord?

85 de gânduri despre “M-am enervat.

  1. Bucuresti – oricand
    Brasoc – teoretic in orice week-end pot veni, practic… pfff… daca am o tema sau un proiect, nu dau pe acolo. Pot incerca in week-end-ul cu 15 mai sau 22 (deocamdata nu am nimic in plan). In sesiunea, adica in iunie, ia-ti adio. Dupa… o sa am practica, dar week-end-urile sunt libere… deci in iulie, august, septembrie sunt teoretic libera in orice week-end.
    Ti-am facut programul pe urmatoarele 5 luni.
    I’m doing my best…

  2. Diana, stiam io ca esti singura pe care ma pot baza :)) in 22 nu cred ca pot eu si nici dupa, cam am chestii programate… si ma gandeam sa facem pana pe 1 iunie, hai pana prin 15 iunie cand incepe sesiunea.. Hai in 15 mai :)) Dar sa vedem cum strangem bucurestenii in Brasov…
    Tokyo nu ne convine, Schnitzel, mai treci si tu p-aci? :)) :*

  3. Pai dac-ai strigat „uratilor si uratelor”, m-am prezentat la raport 😆 De trecut trec mai mereu, da’ m-ascund 😛

  4. chef d-ala de Brasov, de dureaza 12 ore? :)) unu mai mic, ca la 6 cica ar trebui sa ma trezesc 😀

  5. :)) Bine, Ionut, chiar ii ziceam Emmei ca inca nu m-a prea rfuzat lumea, dar mi-a atras ea atentia ca..toti zic asa, dar cand e sa fie imediat dau inapoi :-w

  6. Cred ca m-ai expediat in Spam…
    Pe scurt.. nu dau inapoi de la nimic
    Si-ti mai pusesem un link(tot de la tine)… c-am avut asa, un mic flashback cand am citit postul

  7. Gagautaaaa, sa imi zici cum sa arate „obiectul” pe care sa il aduc pentru tine :))) Sau aduc doi la fel sa nu ne certam de la ei :))

  8. Care 15 inceput de sesiune?! Aici incepe cu vreo saptamana mai devreme.
    15 mai as zice ca e un pic devreme :D… dar as vrea totusi si sunt de acord cu Brasov 😕 Oricum ar fi, eu tot tb sa ma deplasez, ca in Gl nu vine nimeni :)))

  9. As veni… dar nu vreau sa spun 100% sigur ca sa ma injuri pe urma daca intervine ceva 😀 😀
    Pe Koodoo l-am mai citit de vreo cateva ori, dar Petronela nu stiu cine e 🙂 E din Gl?

  10. Daca mut cheful pe 7 mai, nu mai pot veni altii. Adica Ionut si nu mai stiu cine zicea ca nu poate pe 7…
    Eu l-as fi facut acum, pe 1 mai, dar am zis ca probabil aveti planuri…

  11. Pai veniti sambata, dimineata plecati la drum si ne strangem dupa amiaza si noaptea chefuim, duminica un gratarel ceva si apoi acas’.
    Ma veti innebuni, presimt!

  12. Am asa:
    Eu – cred ca vin desi daca ma mai enervati poate ma enervez iar :))
    Petronela [Blonda de la Semafor] care e din Iasi, prima care mi-a zis ca vine sigur.
    Crocodita si Ada care vin din Bucuresti cam foaarte sigur.
    Vio din Bucuresti.
    Bogdan[Koodoo] din Bacau care probabil vine cu Adi [Teacher]
    DianaEmma din Bucuresti
    Ionut din Bucuresti
    Maya din Ploiesti
    Apoi nesiguri avem:
    Emma din Drobeta Turnu severin
    Andra din Sibiu
    Ciuchi Ionut din Iasi
    Loryloo din… Galati
    Astept raspuns de la Rox si nu stiu…
    PUTETI VENI INSOTITI DE CINE VRETI.

  13. Bre, io de ce credeam ca nu-i nimic serios? 😀 (acu se leaga si unele chestii :))) M-as baga, da’ foarte probabil o sa fiu cam lefter in perioada aia. Sa vad ce maruntis imi ramane 😆

  14. Neo, esti trecut, Neo e din Sibiu… Sper sa vii!
    Schnitzel…tu esti din Buciuresti…te combin la transport…
    Bani…depinde cati vom fi si cat ne costa cabana, intre 50 si 70 de lei, maxiiim :))

  15. Pingback: Mita cu flori de liliac « Inside these lines

  16. Macar voi sa ma sarbatoriti, ca eu o sa fiu cu alte treburi atunci, fiiiix de ziulica mea.:( Culmea e c-o sa fiu aproape de locul unde vreti voi sa organizati blogmeeting-ul.

  17. Paaaai, in limita timpului disponibil, poate o sa vin sa va fac o vizita.:D Mi-ar face placere. Am observat ca dintre voi, cei de aici, e cineva si din Bacau, de unde-s si eu.:)

  18. Poate ajung si eu……. nu de alta, dar parca n-as lasa-o pe don’soara maya singura pe acolo…
    De baut e? 😆

  19. Pai, Delia, noi te asteptam cu draga inima 😀
    Chuck Norris, care esti tu Chuck :)), si eu as zice sa vii :)) Normal ca e de baut… Da’ veniti in puii mei? Ca imi pare asa un vis irealizabil cheful asta :))

  20. haaaa! am gasit si eu prin lista ta de cheflii inca un iesean. ne combinam la transport. Domnu Ciuchi te las sa conduci daca mergem cu masina mea :)) tu la dus eu la intors.

  21. Eu mi’s de acord cu Addicted..haidetzi sa bagam o intrunire si la vara, cand toata lumea termina cu stresul cauzat de examene si licentze & stuff 😀 la Bucuresti sau pe la mare, daca vretzi sa datzi o tura :> ma ofer sa va fiu ghid 😀

  22. Petronica , eu sunt pe lista de ‘Nesiguri’ . Asta inseamna , teoretic , ca sunt nesigur . Sper ca practic sa fiu sigur .
    Si de ce m-ai lasa pe mine sa conduc ? 😀 Ai tu asa multa incredere in sofatul meu ? Apropo , cine mai vine din Iasi ? Sau suntem numai noi doi ? Cate semne de intrebare , ati observat ? Uite , inca unul . Stati , ? , inca unul ! Dumnezeule !

  23. Pai, sincer in ziua de azi nu mai stii in cine sa te increzi, asa ca eu ma incred in toata lumea.
    semnele de intrebare is bune, inseamna ca gandesti mult.:P
    Ia da delete la ne-ul din nesigur, si fii sigur.

  24. Maya, sper, sper, doar voi ma puteti ajuta :))
    Petro, imi place despre starea ta :))
    Choco: Tu si Alina gura mica! pen’ca nu va mai iubaesc. am ziiiiis!
    Ciuchi: Dar poate vii :))
    Top Boy, tu vii cu 5 lazi extra :))
    Semafor, asa, asa, invata-l de bine :))

  25. Baaaaaaaaaaai POATE vin/venim si noi, POATE!! Sa vedem ce teste/proiecte si etc avem si de venim ne combinam cu Semafor la transport. ;))

  26. Pai mie mi-e frica sa merg cu tine , asa cum imi este frica sa merg si cu restul soferilor din lumea asta care nu am habar cum conduc . Daca e sa merg , eu as spune sa o denumim ‘plimbare’ spre Brasov si nu ‘graba spre alcool , muzica tare si dansuri intense’ spre Brasov , ce zici ? 😀

  27. POATE vine Mos Craciun beat la haturi si se prabuseste cu sania si POATE eu am sa fiu singurul din zona si-i iau toate cadourile. POATE. Si POATE va dau si voua ceva.

  28. @TOP BOY: Foarte de acord. Plimbare e. De regula nu conduc cu mai mult de 110km/h :)) If you want we can make a test drive before our trip to Brasov :)) vedem care conduce mai bine, si ala face pe-a soferul. 😛

  29. Eu-s Ciuchi Ionut . Top Boy e cel care zicea ca vrea sa faca record la consumul de bautura . Dar nu-i o confuzie asa mare , nu ? :)))

  30. Felicitari .
    Pai , nu e nevoie acum sa vedem care conduce mai bine , pentru ca pana la urma tot tu ai sa conduci . E masina ta , o cunosti . Imi faci mie o favoare sa ma duci . Si in plus , daca ai spus ca esti de acord cu ideea ca e o plimbare , totu-i splendid . Doar daca te simti obosita urmatoare zi , ca am auzit ca plecam sambata dimineata , sambata noaptea chefuim si plecam duminica . Sau daca vrei sa bei , conduc eu la intors . Eu nu-s prea ‘much of a drinker’ si nu cred ca am sa ma omor cu asta .

  31. Ciuchi, stai calm, Petro ii fata faina si conduce bine, gura mica :)))
    Ma copii, voi va cam faceti de cap pe blogul mieu, stiti?
    Vio[inchirierimasini], ai pierdut 69 le:))

  32. lasa bre, ca el vine cu cartofii prajiti :)) Ma tot sucesc cu iesitul asta al vostru si am impresia ca pana la urma o sa ma las induplecata 🙂

  33. breeee, da bloggeri de prin iasi nu prea sunt? ca vad ca deocamdata is numai eu si Ionut (caruia trebuie sa ii dau un miel caci l-am confundat si i-am plasat nick-ul lui top boy).
    Iasuleeee, iasuleeee, mandra ceeetaaaaaateeeee, undeeeeee ti’s bloagăriiiii?

  34. Din Iasi parca e si Alina Addicted dar sper sa nu ma insel 😀 Vezi cA TU si Ionut trebe sa veniti neaparat ca el ne aduce sistemu’ :))
    Uita-te la linkuri, tuuuu :*

  35. lasa tu, ca mi-e suficient ca va intalnesc pe tine, Ada si restul familiei noastre. Nu conteaza locul.
    Aaaaa, ci buna ii cafeaua asta fierbinte…Aaaa si ce soare ii afara…Aaaaaa si iar am o stare buuuna. Aaaaaa si de acuma asa raman. Aaaaa…si ce fericita mi-s ca dupa ce ies de la scarbici ma izbesc la o sedinta de şopingăreală ca sa imi fac plinul de tinute business. 😀
    Auzi, auzi, (stiu ca auzi in 89) da pana la urma cata lume o sa fie?
    Acum serios, daca ionut vrea putem veni cu masina mea. Am si portbagaj mare pt sistem si restul de bagaje. Iar ma vad cu ditai valiza dupa mine desi stau doar o seara acolo :)))
    Doamne, cine sa le inteleaga pe femei? 😛
    Tuuu, ti pup, ti-a zis?
    Week-end-ul asta ma destrabalez, apoi iau pauza pana pe 15 ca sa am energie atunci.

  36. Semafor, un control la cap, fac io cinste! :))
    DianaEmma, astea erau puutin mai scumpe decat cea pe care am luat-o noi… Sper insa ca iti place vacutza albastra :-s

Lasă un răspuns

