Rezultatili.

Sa vie rezultatili, zic.

1. F
2. F
3. A
4. F
5. F
6. F
7. A
8. A
9. A
10. F
11. F
12. F
13. A
14. F
15. A
16. A
17. A
18. F
19. F
20. A

Acuma sa vie si clasamentul si apoi explicatiile, pen’ cine are nevoie de ele (eu m-am gandit sa le ofer sa nu fiu gresit perceputa).

Pe locul I, cu 14 raspunsuri corecte din 20,  avem 4 premianti cu coronita (m-am gandit ca fiecare din voi sa primeasca o parte din tartacutza mea, hai sa vidiem cine, ce, cum, cand) :

  • Andrushky : Ea primeste gura mea, cu tot cu buze (sper ca nu ma saruti, nu-mi place sa ma sarut cu fete, yacks!) pen’ca ei trebuie sa ii cant « Tzuca-ma, bade Ilie. » cand are ochisorii-n lacrimi ca sa o pot face sa rada in hohote, da ?
  • Petronela : Ei ii dau obrajorii mei, sa ma traga de ei cum ne trageau babele cand eram mici, asta asa, pen’ca ii sunt tare draga.
  • Bogdan : I-as fi dat buzele mele daca n-ar fi fost date deja, dar sa nu se interpreteze gresit, le foloseam ca sa vorbesc cu el la tilifon, probabil pentru ca e singurul sau al doilea tip cu care vorbesc la telefon mai mult de 20 de minute. Asa, ii dau… urechiusele mele blege, sa ma traga de ele de fiecare data cand il enervez.
  • Tudor : Lui ii dau ochisorii mei pentru ca in fiecare seara ma minte spunandu-mi ca sunt frumoasa. Si-n plus, ii merita; e drept, mi-a citit el blogul cap-coada, dar ma ‘stie’ de doar cateva zile si i-a luat fatza pana si Emmei.

Creierul il pastrez pentru mine, nu se stie cand e nevoie de el, iar nasucul il dam chirurgului plastician.

Pe locul II, cu 12 raspunsuri corecte avem premiantele fara coronita :

  • Emma, marea dezamagire a acestui joculetz, care primeste o mana de a mea, pe cea dreapta (dau mai bine cu dreapta), mai exact un pumnisor in mufarina aia scumpica a ei pen’ca s-a facut ca ma cunoaste de doar juma’ de ora, nu juma’ de an.
  • DianaEmma primeste cealalta mana a mea cu care o mangai asa duios pe parul ala lung, lung tare al ei. Ti pup, tu !

Pe locul III, tadadadam, cu 11 raspunsuri corecte, Alina bancoasa, ea primeste piciorul meu drept (care e mai putin gros decat stangul) sa le dea cate un sut in fundic tuturor plangacioaselor precum Chocolate si altele.

Pe locul IV, 10 corecte, Loryloo, care primeste piciorul meu stang, pe care zic io sa-l apere in instanta cand il voi da in judecata pentru ca e mai gros decat dreptul. Pai ce-i asta ?

Pe locul V, cu 9 corecte, o avem pe Sinziana si mi s-au cam terminat membrele (sper sa nu vi se para creepy ideea mea cu impartitul corpului meu, dar ce premiu mai frumos sa va fi dat decat o bucatica din scumpica si dulcica de Hubbis ?). Sinzi, tie iti dau un scutecel, daca nu pentru ala micu’, atunci pentru urmatoarea. S-o botezi « Hubbis », da ?

Pe locul VI, 7 corecte, a doua mare dezamagire a acestei dimineti, este Vio, amantul meu virtual. Nu numai ca el nu primeste nimic, dar este condamnat la achizitionarea unui Bmw si a unei duzini de trandafiri ROSII pentru subsemnata.

Pam-pam, acum hai sa va explic cum vine asta cu « Hubbis s-a sarutat cu un barbat insuraaaat ? »

1. Am 1.57 m si 56 kg. – Am 1.55 si, la ultima cantarire (care a fost, ce-i drept, inainte de mesele copioase de Paste), aveam 52 de kilograme. Deci da?
2. Stau la casa. – Stau la cotet. Pardon, asa-i zice mama camerei mele. La apartament stau, copilasi.
3. Am un frate. – Am, din pacate. (Doamne iarta-ma!).
4. Imi place (si) verdele. – La altii, poate. Imi sta bine cu verde, dar nu port niciodata verde, albastru, maro, portocaliu. Deci nu-mi prea plac.
5. Nu am decat 6 alunite. – Pe numaratelea, nu stiu cate am ca inca le mai descopar, dar am mai mult de 6.
6. Ciocolata mea preferata e Primola alba cu cappuccino. – Primola alba si atat.
7. Am o obsesie pentru lumanarele. – Am. Acum le-am bagat in dulap, dar imi place sa am lumanarele prin toata casa.
8. Am o oglinda in fata careia imi fac dus. – Acum, ce sa zic? Suna kinky? Am si dintr-aia.
9. Pe la 15-16 ani am spart o oglinda. – Am spart, doar nu se vede dupa cat de ghinionista sunt? La 22-23 de ani trece ghinionul, deci atunci devine Hubbis plangacioasa o fericita, da?
10. Cand aveam 11 ani mi-am rupt mana stanga. – Nu mi-am rupt niciodata vreo mana sau vreun picior, doar v-am zis ca am fost o printesica, da?
11. Camera mea e mov. – As vrea eu! E albastru deschis, da’ poate imi voi exercita puterea de convingere asupra mamei si o facem mov.
12. Stiu italiana. – As vrea eu! In afara de „Ciao si tie, ba macaronarule.” nu stie Gubbicenia nimic. Desi mai bine as invata, imi iau un broscar dintr-ala cu bani si imi  umplu debaraua cu pantofi de la Christian Louboutin.
13. Ma fascineaza clepsidrele. – Ma cam foarte fascineaza. Inca din clasa a 4-a mi-am dorit una si mi-am cumparat abia in anul 2 de facultate. Sa mai zica altii ca-mi satisfac toate capriciile!
14. Anul trecut am prins doua buchete de mireasa. – Am prins doua, dar unul in 2008, unul in 2009. Pe urmatorul il prind in 2011 si-n 2012 ma marit. (Vai, asa repede?)
15. Am un scris greu de ‘descifrat’. – Emma, era destul de subiectiv, e drept, dar tie ti-am dedicat timp cand ti-am scris si am bagat cel mai dulcic si scumpic scris maruntzel ever. Dar asta nu se aplica mereu.
16. Ma cheama Mihaela. – Ma cheama si.
17. Ultima oara cand m-am imbatat, am sarutat sotul unei tipe. – Da, e adevarat. (Ochii cat cepele? Niciunul nu m-a crezut in stare.) Am dramatizat poate putin, dar e adevarata fraza, si ca sa revina tensiunea la normal, a fost o provocare tocmai din partea sotiei lui. Femeie nebuna, ce sa-i fac?
18. Imi plac trandafirii portocalii. – Nu-mi displac, dar nici nu-s tocmai favoritii mei. Rosii, rosii, da?
19. Tin un jurnal. – Tin pe dracu’. Nu e de ajuns blogu’ asta amarat?
20. Imi place sa joc badminton. – Imi place de cand eram relativ micutza. Si tocmai ce mi-am achizitionat palete, sa vie soarele, sa dispara vantu’ si o vedeti pe Hubbis in actiune.

Sper ca-i toata lumea relativ multumita si ca ma iubaciti la fel de mult ca si pana acu’.

Va pupa Hubbis, va multumeste pentru ca v-ati dat silinta si … week-end fain s-aveti, draCgilor!

30 de gânduri despre “Rezultatili.

  1. 11`spele se tine de mine scai. 11 am nimerit si la Loryloo! :))
    Multumesc pentru piciorus, n-am sa-l folosesc am sa-l pun la presat! 😀

  2. Bueyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy eu sunt ultimul ? NO F*** WAY ! EU SUNT PRIMUL … DE LA CAPĂT :d

    Oricum nu ai numărat bine..auzi la la ea 7 ! erau 6 yo ma antrenez pentru 6/49:D

    Haide pana vin bemveu si trandafirii aia sa te pup virtualis :* :*

    PS ia sa nu mai săruți alti baietei 😀

  3. Si eu care credeam ca sunt ultima si la tine 🙂 Noroc cu amantul virtual al tau :)) Multumesc pentru scutecel … sincera sa fiu chiar mi-as dori si o fetita. Dar nu mai am curaj sa nasc in Romania. 😀 Mi-e ca nu voi mai avea acelasi noroc ca data trecuta. Si da, incercam ceva si cu numele:)

  4. @Andrushky: Mai bine decat clona-ta chiar :))
    @Diana: Vreau, vreau adevarat si fals la tineeeee.
    @Alina: Nu-l presa, tu :-w
    @Amantis: Da’ de ce sa nu mai sarut alti baietei? Da’ mie-mi plac baieteii :))
    @Sindesign: Aoleu, nici nu vreau sa stiu ce ai patit cand ai nascut aici :-s
    @Tudor: Ba nu, vreau s ate vada candva cand esti fericit, bineee? Dar cu pantalonii pe tine, sa fie :))
    @Bogdan: Iti faci scarita, hum? Orice sa ajungi unde vrei? :))

  5. Emma, iti dau voie sati faci de cap pe blog. Ai o oarecare dreptate, am 1.55 si scrisesem 1.57 la deruta imi place primola alba, scrisesem primola alba cu cappuccino la deruta, nu aveati de unde stii daca am spart sau nu oglinzi s.a. Dar si tu esti putin ofticata, berbecutza afurista :))
    Diana, ce inseamna punctaj mic? Hai sa zicem… tot ce e sub jumatate? Adica la 20 de fraze, daca am 9 e de rau? Accept pedeapsa daca am punctaj mic. Numa’ sa te vad. :))

  6. eu vreau sa-mi dai fundul sa-ti dau cate o palma este el cand ori faci vreo prostioara, ori cand esti indispusa, ori cand nu esti in apele tale, ca sa iti revii. 😛

  7. Ma, chiar voiam sa zic, am precizat ca-mi pastrez creierul si nasul, da’ nu observase nimeni ca tocmai fundul nu mi l-am dat? :)) Poate ti-l dau dar cu o conditie: 15 mai! :))

  8. Aoleu, iubitaaa =)) „Ciao si tie, ba macaronarule” si atat?! Cand o sa am timp, trebuie neaparat sa te invatz un picutz mai mult :> sa vezi ce succes o sa ai la italieni

  9. La italieni are deja succes.

    Sa fi auzit tu ce „succese” a repurtat asta vara… nu mai vroia sa se intoarca…

    Tin minte ca si azi postul ei in costum de baie in care in mod bizar nu se prea vedea… si cum vroia inapoi in Italia unde intorsesera toti barbatii capul dupa ea…

    Sper numai sa se fi si intamplat ce tin eu minte, sa nu gresesc. :))

  10. Adica stateai pe burta!!!
    Nu in picioare sa te admire tot poporul.

    PS: Uneori ma uimeste capacitatea mea de a uita unde am pus telefonul acum 5 minute, dar a tine minte tot felul de chestii aparent fara importanta, de acum un an sau doi.

Lasă un răspuns

