Bineee.

Bineeee. Sunt io anti-furat chestii de la altii, dar tre’ sa recunosc ca asta imi placu si mie, am vazut-o pana si la plangacioasa Andrushky (de la care, tre’ sa recunosc, m-am inspirat la doua-trei fraze) si m-am enervat. Vreau si eu !
20 de fraze, dati-va cu presupusul si spuneti care e adevarata si care-i falsa.
Si castigaaati un… o… un… ma mai gandesc eu ce. 🙂

1. Am 1.57 m si 56 kg.
2. Stau la casa.
3. Am un frate.
4. Imi place (si) verdele.
5. Nu am decat 6 alunite.
6. Ciocolata mea preferata e Primola alba cu cappuccino.
7. Am o obsesie pentru lumanarele.
8. Am o oglinda in fata careia imi fac dus.
9. Pe la 15-16 ani am spart o oglinda.
10. Cand aveam 11 ani mi-am rupt mana stanga.
11. Camera mea e mov.
12. Stiu italiana.
13. Ma fascineaza clepsidrele.
14. Anul trecut am prins doua buchete de mireasa.
15. Am un scris greu de ‘descifrat’.
16. Ma cheama Mihaela.
17. Ultima oara cand m-am imbatat, am sarutat sotul unei tipe.
18. Imi plac trandafirii portocalii.
19. Tin un jurnal.
20. Imi place sa joc badminton.

[LE: Am uitat sa scriu ceva de genul „Imi e frica sa ma plimb cu motorul.” dar am uitat. Dar asa, ca indiciu, ar fi fost fals. Totaaal fals. :)) Desi altii ar zice altfel, gen: „Pai tu esti micutza si blegutza si finutza si delicata si scumpica si parca te spargi cand te atinge cineva gen. Cum naiba sa te vizualizez pe motor? O floricica plapanda. Asa te vad eu. Plapandis pe naiba, ca ea e pasionata de motoare.”  Asa ca ganditi de doua ori inainte de a scrie. :-P]

Nu stiu daca puteti copia tabelul, dar cu siguranta puteti copia cifrele sa puteti scrie mai usor. Bafta, uratilor!

Raspunsurile vin sambata dimineata. 😛

Obsesia de azi, furata de la amantul meu cu Bmw 🙂 :

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
25 de gânduri despre “Bineee.

  1. Vaaaai, plangaciosa?! Cine-i slagaru’ urat dintre noi doua, ha? :))
    Deci. Fals: 2, 5, 8, 11, 12, 14, 17, 18, 19. Deci restul zic ca sunt adevarate.
    Apropo micutzo…ai cam dat-o in bara la mine.:D

  2. Emmisuc, Emmisuc, parca ma cunosti de ieri, de azi :))
    Andra, asta e, am dat-o-n bara, voiam sa zic ca „rade ciob de oala sparta” dar cred ca ma vad in situatia de a ma abtine 😀

  3. Hai sa incerc si eu.
    Dar sa nu imi sari in cap daca gresesc multe, ok?

    1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. F?
    7. A
    8. F
    9. F?!?
    10. F?!?
    11. F
    12. F
    13. F
    14. F (ai prin mai multe!!!)
    15. F
    16. A
    17. F
    18. F
    19. F
    20. F

    Scuze pentru multii de fals…

  4. Diana, ma bucur ca n-ai uitat de mine [scuze, da’ simt ca mi-au murit laudatorii :))]. Vedem sambata. Ar fi interesant sa o faci si tu dar strict cu informatii pe care sa le fi dat pe blog… M-ai pune in dificultate :))

  5. 1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. F
    7. A
    8. F
    9. A
    10. F
    11 F
    12. F
    13. F
    14. A
    15. A
    16. A
    17. F
    18. F
    19. F
    20. A

  6. Maica, da’ ce-i cu intrebarile astea? 😀
    Eu prevad ca o dau in bara urat de tot, da’ zau ca te citesc cu atentie, stiu detalii, gen iti place movul, da’ sa mor de imi amintesc sa fi zis ceva de camera ta… Nu puteai sa intrebai si tu de un Jude Law, de oras, de o Shakira, de niste pantofi rosii? Ca de astea stiam :)))
    Anyway, ia sa ma fac de ras:
    1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. A
    7. A
    8. F
    9. A
    10. F
    11. F
    12. A
    13. A
    14. A
    15. F
    16. F
    17. F
    18. F
    19. F
    20. F

  7. 1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. F
    7. F
    8. F
    9. F
    10. F
    11. F
    12. F
    13. F
    14. A
    15. F
    16. F
    17. F
    18. A
    19. A
    20. F

    PS : furacioasa mica ce ești :*

  8. Alex’andra, ce vrei sa zici? :))
    Loryloo, esti scumpiCA CA-ntotdeauna :*
    Vio, nu’s furacioasa :))
    Rox, estas mui lenesa, nu-mi place despre tine :))

  9. Fa si tu o combinatie intre raspunsurile de mai sus, alege-le pe alea corecte si considera asta raspunsul meu =). Vezi, te cunosc cel mai bine.

  10. 1. A
    2. F
    3. A
    4. F
    5. A
    6. F
    7. F
    8. A
    9. A
    10. F
    11. F
    12. F
    13. F
    14. F
    15. A
    16. A
    17. F
    18. F
    19. F
    20. F
    Comentariile suplimentare, pe mess.

  11. Eu credeam că trebuie să aleg ce e adevărat sau fals pentru mine :))))) Dohhhhhh! Când ajung acasă completez şi ce e valabil în cazul tău, că acum n-am timp :)) Te puuuup :*

  12. 1. A
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. A
    7. A
    8. F
    9. F
    10.F
    11. F
    12. F
    13. F
    14. F
    15. F
    16. A
    17. F
    18. F
    19. F
    20. F

    Si sper sa nu fi gafat FOARTE tare/mult. 😀

  13. 1. Am 1.57 m si 56 kg.-A
    2. Stau la casa.-F
    3. Am un frate.-A
    4. Imi place (si) verdele.-A (te si prinde cred)
    5. Nu am decat 6 alunite.F
    6. Ciocolata mea preferata e Primola alba cu cappuccino.A
    7. Am o obsesie pentru lumanarele.A
    8. Am o oglinda in fata careia imi fac dus.F
    9. Pe la 15-16 ani am spart o oglinda.A
    10. Cand aveam 11 ani mi-am rupt mana stanga.F
    11. Camera mea e mov.F
    12. Stiu italiana.F
    13. Ma fascineaza clepsidrele.A
    14. Anul trecut am prins doua buchete de mireasa.F (tre sa il prinzi si pe al meu. Am vorbit serios ca o sa fiidomnisoara de onoare cand am sa ma marit eu.)
    15. Am un scris greu de ‘descifrat’.A
    16. Ma cheama Mihaela.A
    17. Ultima oara cand m-am imbatat, am sarutat sotul unei tipe.F
    18. Imi plac trandafirii portocalii.F (nu pari genul careia sa ii placa trandafirii)
    19. Tin un jurnal.F
    20. Imi place sa joc badminton.A

  14. Emma, eu cred ca doar incerci sa te scoti :))
    Alina, vedem sambata:D
    Petrooo:*:* Scumpa, ce ma bucur ca participi:P Paaai e interesant sa vad cum ma percepeti voi 😛

  15. Nu pot sa cred ca fac asta. Ma simt de parca dau de carnet. Permis nu am .. imi inchipui ce raspunsuri am dat :)) Nu am rezistat tentatiei de A ori F

    1.A
    2.F
    3.A
    4.A
    5.A
    6.A
    7.A
    8.F
    9.F
    10.A
    11.F
    12.A
    13.A
    14.F
    15.A
    16.F
    17.F
    18.F
    19.F
    20.F

  16. Pingback: Zece e noul paisprezece « Ganduri rupte din mine

Lasă un răspuns

