La multi ani, Emmisuc!

Mi-e ceva mai greu sa ii fac Emmei o urare… E cea mai apropiata prietena virtuala a mea. E o scorpie de femeie care implineste astazi un sfert de secol. ( Fraza asta am scris-o ca sa ma razbun, mai ales pe sinceritatea aia brutala a ta de care ma plang eu mereu. )

Dar stii ca-mi esti draga cum imi sunt capsunile cu zahar intr-o zi frumoasa de vara. ( Ei, hai, ca n-are cum sa nu-ti placa comparatia asta. )

Esti un om cu un suflet frumos, poate putin prea copilaroasa, desi totodata putin afurisita, puternica atunci cand e nevoie, si sensibiloasa si pisicoasa mai ceva ca un bebetlus alintat.

Stiu ca nu-ti place ca-mbatranesti ( stai sa vezi cand ti s-o lasa curu’ ala pe care-l lucrezi cu atata pasiune :)), dar nu uita ca nu varsta din buletin conteaza, ci sufletul ala de om micutz al tau. ( Nu ziceai tu ca ai creier de adult si suflet de copil ? Uracioasa mica ! )

Iti urez doar sa iti transformi visele-n realitate. Restul e poveste.

La multi ani, Emmisuc al meu !

