In seara asta, ma prinde iar dimineata…

Tare mi-ar placea sa citesti doar daca esti sigur(a) ca ai si intelege, altfel, m-as arata dezbracata in fata cuiva care nici nu a cerut asta si nici nu mi-ar aprecia … goliciunea.

“Imi pare rau sa-ti zic, dar pe cat de misogin sunt eu pe-atat de avida esti tu dupa perfectiune…”

Of, Adi, dac-ai sti ca nu e deloc asa…. Sau poate (ma) mint eu si tu ai dreptate? Dar dac-ai sti cat de mult imi place fraza asta…

Ma acuzi referindu-te la principiile mele vis-a-vis de dragostea perfecta. In a carei existenta, surpriza(?!), nu cred. Ma incapatanez si nu vreau sa scriu despre … ideile mele, modul in care gandesc referitor la acest subiect, nici macar nu stiu daca mai gandesc ceva si cumva despre asta…

Un lucru insa stiu clar: prefer sa mor fata batrana decat sa accept sa intru iar in relatii doar de dragul de a fi intr-una. Desi stiu clar ca voi mai avea inima franta, voi plange mult, voi suferi mult, ma voi indragosti de barbati minunati, voi fi parasita si neiubita de barbati care nu vor vedea in mine ceea ce mi-ar placea mie sa vada („El iubeste ce vrea el, nu ce vrei tu.”), voi fi lovita (poate nu fizic, dar cu siguranta sufleteste) de barbati care nu ma vor merita, nu voi fi suficienta pentru unii barbati (si Dumnezeu stie cat de greu imi va fi sa trec iar prin asta), nu ii voi putea cuceri pe altii, desi, ciudat, nu cred ca, de cand m-am ’maturizat’ am incercat sa cuceresc pe vreunul, mai degraba am incercat sa il fac sa isi doreasca sa ma cunoasca, voi fi amanta cuiva, desi asta va contravine principiilor mele si imi va provoca greata, voi face sex cu persoane cu care voi regreta, ma voi indragosti de barbati mult mai mari decat mine, atragandu-ma masculinitatea lor si nestiind daca puerilitatea mea va trezi in ei interesul pe care maturitatea lor il va trezi in mine.

Despre acel EL la care visez cu ochii deschisi nu (mai) vreau sa vorbesc. Insa, asa cum mi-a spus cineva in seara asta, „o sa stii cand e el”. Stiu!

*

Si-mi pare rau, dar, daca tot suntem la „goliciune”… Nu vreau sa recomand melodia asta ca pe o simpla melodie, poate nu e nici macar atat de grozava instrumental (?!), poate nici macar vocal (cine-oi fi eu sa-mi dau cu parerea?!), dar versurile ma zgarie pe retina (a se citi „suflet”). E de la Andra si nu as fi indraznit sa fur o melodie de la un articol atat de… groaznic (caci groaznic e, si rau imi pare pentru tine..) si nu as fi indraznit sa folosesc cuvintele acelui „cineva” al acestei seri (iti inteleg indignarea, dar intelege si tu cat sunt de capoasa), nu as fi vrut sa revin iar si iar si iar si nu as fi indraznit sa… lovesc iar, caci nu asta e ceea ce imi doresc, dar nu sunt genul care sa lase cuvintele nescrise.

Imi pare rau si mie. Sa nu uiti niciodata asta.

(Dar stii, sunt eu, sunt tot eu, incerci sa nu uiti asta ?)

„Ca sa il „uiti”, trebuie intai sa-l ierti. Nu l-ai iertat.”

