Cum sa zic…

Imi imaginam ca astazi voi scrie asa:

Am reusit, intr-un final, sa va citesc. Cap-coada, fara sa trisez. Dar nu pot scrie… Chiar ma gandeam ca multi dintre noi scriu mai rar sau deloc in perioada asta. Si nu ma refer la perioada inainte-dupa Paste. Ci la perioada « A venit primavara, a rasarit soarele, iupiiiii. » Eu nu am chef… Is ocupata facand lucruri de care Emmisuc nu ma credea in stare (mihihi, mihahaha), lenevind si… simtindu-ma putin deprimata.

N-as vrea sa anunt iar cu surle si trambite ca iau pauza (sau ca mi-o prelungesc pe actuala) pentru ca de fiecare data cand am spus asta, am revenit dupa nici 4 zile pentru ca tocmai atunci se nimereste sa ma loveasca inspiratia. Nu vreau nici sa renunt la blog, parca spuneam ca vreau sa fiu aici si cand oi fi mamica cu copilas, dar… deocamdata nu mai pot fi la fel de activa si cred ca nici nu mai vreau asta asa cum o faceam pe vremuri. Totusi, ca sa nu o lungim si ca sa nu dramatizez, va multumesc mult pentru ca ma trageti de urechi, dar scriu cand apuc si cand simt nevoia. Chiar daca asta va-nsemna « mai rarutz, ca-i mai dragutz »…

Cu siguranta nu-mi imaginam ca voi incepe sa plang azi (n-am patit nimic, sunt bine, nu cred ca sufar de PMS – nu mi-am verificat calendaru’, nu mi s-au dat papucii, nu mi-a mai frant nimeni inima intre timp, dar azi is deprimata punct.)

Si dupa ce m-am oprit din plans ma vedeam scriind… Am uitat complet ce ma vedeam scriind. Erau, cu siguranta, chestii triste, dar atunci scriu eu cel mai bine, atunci cand… doare. Dar banuiesc ca au trecut asa ca… ce rost mai are ? …

Cu alte cuvinte, imi propusesem ca in vacanta asta sa-mi fac ordine in dulapior. Sa citesc cartea pe care mi-am dorit de mult timp sa mi-o cumpar. Nu am reusit inca. Poate mai incolo.

Poate maine o sa fiu mai vesela si poate o sa ne citim ceva mai incolo si poate o sa va placa melodia furata de la Petronela. Poate nu v-am furat timpul degeaba si poate nu o sa va suparati pe mine pentru ca inchid iar comentariile.

Multu’ !

P.S. : Prefer sa las sa doara mai putin si nu atat de tare, decat sa doara mai mult si teribil de rau. Dar stii, sunt eu, sunt tot eu, incerci sa nu uiti asta ?

