Sunshine award.

Am primit de prin 3-4-5-6 parti premiul asta, am multumit frumos pentru el, dar nu asa cum ar fi trebuit. Acum cu atat mai putin as putea face asta, avand in vedere ca am cam uitat cine mi-a dat premiul. Shame on me, bad, bad Hubbis. Da’ io va multumesc inca o data tuturor si pentru ca mi-a placut tare mult ideea “10 lucruri care-ti plac” o sa scriu cate ceva despre mine in caz ca ar fi cineva in viata asta interesat(a).

Premiul nu-l dau mai departe pentru ca sunt zgarcita (sa notati si asta despre mine, sunt destul de zgarcita in viata reala, defect de educatie).

P.S. : Sa nu ma urati pentru ca-s o sclifosita si o uracioasa, da’ inca nu mi-am facut timp sa dau o raita pe blogurile voastre.

P.P.S. : Va multumesc mult pentru urarile facute mie si bloguletzului meu, sa vi se intoarca inzecit !

Melosoanga furata di la Cabral :

Imi place sa dorm.

Imi place 3 in 1.

Imi plac Primola alba si Milka cu caramel.

Imi place primavara.

Imi place sa ma fac frumoasa. (Bine, in limita posibilitatilor.) Baitza cu multa spuma, ales haine, facut unghiutze, rimelutz, fardutz si alte cele.

Imi plac baietii. (Cineva o sa ma certe pentru afirmatia asta.  ) Da’ nu toti, adica atat de putini…

Imi place sa fiu inconjurata de oameni de calitate.

Imi place sa fiu in centrul atentiei.

Imi place sa merg la chefuri.

Imi plac trandafirii. Rosii. Si zambilele. Mov. Sau albe.

Imi plac bauturile dulci.

Imi place sa joc badminton.

Imi placea sa analizez propozitiile dintr-o fraza.

Imi place sa mananc.

Imi plac copiii. Le-as pupaci toata ziua obrajorii aia grasunei si fini.

Imi place inghetata de pepene galben. Sau de capsuni.

Imi place « Sticluta cu otrava ».

Imi plac femeile frumoase.

Imi plac zilele cu soare.

Imi plac eu, cand sunt fericita.

Nu imi place sa fiu ciufulita. Urasc !

Nu imi place sa sara un caine cu labutzele pe mine. Sunt o simandicoasa, stiu.

Nu-mi place sa fiu mintita, tradata, chestii.

Nu-mi plac oamenii neseriosi. Desi si eu is neserioasa deseori.

Nu-mi plac oamenii care-si tin telefoanele in funduletz.

Nu imi place sa fiu udata.

Nu imi place ploaia.

Nu imi place sa mi se spuna ce sa fac.

Nu imi place intrebarea « Ce ai facut cu banii ? ».

Nu imi place sa imi umble cineva prin lucruri.

Nu-mi place berea.

Nu-mi place sa beau.

Nu imi plac baietii laudarosi.

Nu-mi plac 90% din fetele din ziua de azi. Nu-mi plac baietii care aleg acele 90% din fetele din ziua de azi.

Nu-mi place sa fiu tachinata.

Nu-mi place sa merg cu R. la cumparaturi. Argh !

Nu-mi plac tipii insistenti. (Daca ma interesezi, iti voi da eu de inteles, crede-ma.)

Nu-mi plac fetele care poarta inele pe fiecare dejt posibil.

Nu-mi plac marlanii, cocalarii, s.a.

Nu-mi plac baietii care beau (mult).

Nu-mi place sa fiu scoasa din sarite.

Nu-mi place sa fiu uitata.

Imi lipseste liceul. Scoala generala. Copilaria.

Imi lipseste gramatica.

Imi lipseste ambitia.

Imi lipsesc oameni.

Imi lipsesc 15 centimetri. Nu 15 centimetri de…vibrator, ci in inaltime.

Imi lipseste vechea, vechea eu.

Pam-pam, o parte din mine, revin zilele urmatoare pe de-a-ntregul.

Bucurati-va de vacanta cei care-aveti.

Bucurati-va de oameni.

Bucurati-va de voi.

