Barfa noastra cea de toate zilele.

Post adresat in principal ‘prietenilor’ mei, blogarasi.

Voiam de mult timp sa scriu despre barfa ca subiect de discutie… Suna ciudat ? Hum…

E Saptamana Mare (se scrie cu majuscule ?) in care tre’ sa fim mai buni si mai amabili si mai … (Ce ma enerveaza ca numa’ de sarbatori specificam ca tre’ sa fim mai buni s.a.). Da’ pen’ca avem o atitudine dirty asta-seara (« Gonna get my girls, Get your boys, Gonna make some noise…») si pen’ca suntem pe proprietatea mea privata (am un simt al umorului ciudat, da’ nu-l intrec pe Ciuchi), vorbim azi despre asta.

Initial voiam sa vorbesc despre barfa intre bloggeri ca mai apoi sa trecem putin si pe la barfa din viata reala, da’ ne vom indrepta putin si catre acel « Nu m-ai vizitat azi si nu mi-a lasat comentariu la articol, apai nu-ti las nici io tie. » adicatelea o oarecare mica-mare transformare a blogului in hi5.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la locul nasterii mele, la casa parinteasca din Humulesti,(vreau sa recitesc „Amintiri din copilarie”) am legat ceva… sa le zicem amicitii virtuale (suna atata de bleack) cu una, doua, noua persoane. Ah, inainte sa va zic asta, sa va zic ce ţăţism zace in mine : sunt atat de ţaţă incat, atunci cand ma joc Sorority Life (o chestie ce devine plictisitoare, un fel de Farmville jucat de ceva mai putini oameni, muierusti fane Sex and the City gen, Eugen gen gen gen), sar ca arsa  cand vad o parasuta cu haine frumoase si ma-ntreb „De unde dracu’ si le-o cumparat pupaza asta mica?”. Da’ sigur au si alea un Irinel al lor numa’ ca nu l-am descoperit io inca. 🙂

[Ma scuzati ca nu’s coerenta da’ is prea hepi si zapacita ca sa fiu.]

Si dupa cum spuneam, mai vorbesc cu unu’-altu’ si mai comentam din gand in gand si ne mai dam cu parerea din gand in gand despre ce scrie unu’/alta. Acuma sa nu va imaginati c-o iau pe buna mea prietena virtuala, Emmisuc, si ne incingem la o barfa far’ de chip si-asemanare. Am barfit-o pe una care nu facea parte din grupul nostru de oameni frumosi, veseli, enteligenti, era o semi-analfabeta cu pretentii de poIata. Juma’ de blogosfera (exagerez, evident) m-a auzit interpretandu-i suav, pasional si pe principiu’ mrrrr creatiile literare. In fine… ideea era sa nu va simtiti barfiti, cred ca mai degraba era vorba de exprimarea unei opinii poate putin rautacioase pe care am preferat sa o tin pentru mine si sa nu o impartasesc cu voi. Muhaha, sunt a dracu’, stiu. Acuma sa nu-mi ziceti ca in vietisoara voastra (voi suna ca Grapefruits la faza “Sa nu-mi spuneti ca niciodata in viata voastra nu ati venit morti de foame de la faculta’ si n-ati papat far’ sa va mai spalati labutzele.”) nu ati ridicat macar o data spranceana cand io sau altii am/au scris chestii ridicatoare-de-spranceana.

[Nu ma pot tine de articol, n-am stare, zici c-am viermisori…]

Barfa din viata reala… barfim toti ori ba, io una nu cred ca barbatii barfesc mai mult. Punct. Desi… e drept ca la multi dintre ei nu-mi place faptul ca ofera gratis ‘ponturi’ despre fostele lor. Frate, chiar nu vreau sa stiu ce o excita pe fosta ta iubita si ce pozitii intortocheate gaseati ca sa… mutati mobila.

Blog=hi5 ? Zic asta din cel putin doua motive. In primul rand, toti analfabetii si toti cacanarii si toti idiotii care nu stiu lega doua cuvinte si-au tras blog pen’ca asa e cul, asa cum copchilele de 13 ani se dau (dadeau) iemo pen’ca era veri cul, bro. Mnoh, urasc sa vad bloguri scrise de analfabeti, imi vine sa ma urc pe pereti si urasc sa vad bloage numa’ cu clipuri de pe iutubitubi… Da’ fiecare face cat il duce capu’ ca doara traim in Romanica…

In al doilea rand, faza cu-comentatu’… acum ceva vreme vorbeam cu cineva si ii spuneam ca vreau sa incerc un experiment : timp de o saptamana sau ceva de genu’ postez articole si inchid toate comentariile. Citesc blogurile pe care le urmaresc mereu dar nu las comentarii. Tare curioasa mi-s cu cat mi-ar scadea numaru’ celor care ma urmaresc.

Si stiti ce nu-mi mai place ? Sa ma scuz si sa ma simt vinovata pen’ca n-am mai postat ceva de un catralion de zile sau pen’ca nu v-am mai citit de alte 5 catralioane de saptamani sau pen’ca efectiv n-am apucat sa raspund la comentarii… Da’ poate mi-a murit pisica de plus si sufar dupa ea, da’ poate am un libido crescut si mut mobila de 5 ori pe zi, da’ poate e soare afara si-mi misc popou’ al’ secsi prin fel de fel de locuri sclipocioase, da’ poate lenevesc ca vaca si nu am chef. Stiu ca o sa ziceti « Pai stai asa ca nu-i asa. » dar stim cu totii prea bine ca … .

Pot sa-nchei ? Ca mi-o iesit un articol uracios si naspet, nu ma caracterizeaza, nu in momentu’ de fata.

Acum imi shakuiesc assu’ pe diverse melodii…

Ah, vacanta, cumparaturi, curatenie, dintr-astea… Sper sa fiu frumoasa ca o floricica maine.

Va pupa Hubbis ! Ne mai auzim de Paste, cred. Muah muah !

[Clip recomandat de Andrushky cea-cu-voce-secsi:]

24 de gânduri despre “Barfa noastra cea de toate zilele.

  1. :”>Senkiu. :)) Mdaaaa, deci barfa e prezenta peste tot. Pe bloage, pe strada, la scoala and I could go on forever. Asa caaaa…asta e.:-??
    Barbatii nu barfesc. Ei discuta. :-j

  2. Mare dreptate ai. Dacă te uiţi la cum a apărut blogul meu o să râzi. Apare în primul meu post în blogosferă. „Dacă avem blog suntem vedete? Nu. Dacă suntem vedete avem blog”. Am seizat tendinţa asta de „hi5blogoreală”.

    P.S. dacă nu îmi dai coment înapoi mă plimb pe marginea blocului la etajul 8 legat la ochi şi mă rog să bată vântul
    P.S.2 dacă chiar nu îmi dai coment să ştii că blocul meu nu are balustradă lată
    P.S.3 Chiar nu îmi dai coment ? :-d

  3. Eu una nu-mi bat capu’ cu chestii de-astea. Cine vrea sa ma citeasca e liber s-o faca, cine nu – tot liber. Nu stau sa numar cate comentarii a lasat fiecare, daca au „pontat” zilnic sau nu..e aberant..iar eu trec pe la toata lumea din lista, fara deosebire, in masura in care timpul mi-o permite. Daca au ajuns pe lista inseamna ca am avut motiv..iar cine are chef de barfa..pfft..be my guest! 🙂
    Off topic: am vazut ca ma intrebai de nush ce spam la mine..nu am gasit nici un alt comentariu in afara de ala, nici in pending, nici in spam..iti dai seama ca daca iti scriai numele alandala (cum stim ca poti 😛 ) te recunosteam si-ti dadeam drumu’ 😀

  4. Auzi Hubbis, da’ tu chiar nu mai poti de barfitori si daca te viziteaza sau nu?! Eu chiar cred ca esti miserupista in privinta asta. Eu, in fiecare dimineata, deschid blogroll-ul meu si dau o raita prin blogurile care imi plac , le citesc, daca am ceva de comentat, comentez, iar daca nu, ma abtin. Nu o sa comentez , numai ca sa vada autorul blogului ca am trecut pe acolo. Si chiar zilele astea o sa-mi fac curatenie in blogroll ca e prea aglomerat si o sa-i tin fix si exact pe cei care ii citesc si imi plac.

  5. Ai vrut tu o data sa ma bagi in pacat cu barfa, dar nu ti-a prea iesit. :))

    Recunosc, in viata reala mai barfesc putin, dar in lumea asta a blogurilor nu prea am cu cine. :))

    Cat despre comentarii… comentez ca eu consider ca am ceva de spus… Pana la urma mai activez si pe blogurile unora care n-ar intra la mine pe blog nici de curiozitatea, d-apoi de complezenta.
    Vorba aia… nu prea suntem pe aici in nisa cu bani din bloguri, etc… daca vrei sa iti creasca inima la vizitatori, oricum vin majoritatea din google search-uri idioate. :))

  6. Revin mai tarziu cu raspunsuri da’:
    Emma, ce vakiss esti!
    Diana, „Ai vrut tu o data sa ma bagi in pacat cu barfa, dar nu ti-a prea iesit.” -cred ca te referi la poIata de care ziceam mai sus si nu era barfa :)) Adica …

  7. Nu-i ceva iesit din comun sa barfesti. Fie c-o faci online fie ca o faci in realitate. Tine de natura noastra. Si barbatii barfesc foarte mult. Ati stat vreodata sa-i ascultati? Nu, pt ca nu aveti timp de vorbitul vostru….

  8. Mult adevar graieste mintiluca ta!!! Nu stiu cat din noi se pot abtine sa nu barfeasca .. e un lucru normal si de care avem nevoie mai ales noi femeile ca sa supravetuim( exagerez iti dai seama, aerul de Bucovina e de vina. ) 😀
    Dar aaaahh ce dulce-i barfa la o cafea si-o tigara .. :))

  9. pe tine te doare prea tare capu` de ce`ar zice tatele :)) de ce n`ai scris, de ce nu ai comentat . . .mie astea mi se par chestii de hi5.
    blogul personal e locu` ala in care`ti refulezi tu aberatiile ori de cate ori ” iti vine” . punct . fara sa trebuiasca sa dai explicatii nu-stiu-carui-internaut-X.

  10. Sper sa fac parte din grupul „oameni frumosi, veseli..” :-S ca n-as prea vrea sa imi imaginez cum iti exersezi gubbicenia pe posturile mele 😀 Nu-s rautacioasa acum, nu :* 😀
    Cat priveste comentariile, se intampla adesea sa nu am dispozitia pur si simplu. Citesc fara a si comenta. Uneori revin in alta zi cu pareri, alteori nu. Iar din postat nu cred ca am sa ma opresc vreodata din simplul motiv ca nu mai primesc comentarii (pt ca la randul meu, n-am lasat).
    S-a vazut oarecum la posturile cu patinajul, nu interesa pe nimeni din cei care ma citesc, dar… imi place mie si imi e de ajuns 🙂
    Daar… desigur, este si cealalta categorie de care spui tu si din nefericire, am dat, din intamplare, si eu peste destule bloguri ale unora care vorbesc cu DECAT si „fi” in loc de „fii”.

  11. Răutacios sau nu, totuşi frumos redactat! 😀 Bravo. Cât despre bârfele astea.. sunt şi ele bune la ceva, ne mai informăm şi noi despre una alta :)).

    Şi despre „bloagele” cu clipuleţe youtube and stuff.. e dreptu fiecăruia, fiindcă până la urmă blogu e ca un minijurnal al lui, fiecare trece acolo ce simte, ce-l trece pe el mintea :))

    Keep it up! 😀

  12. Pingback: Sunshine Award a ajuns şi în curtea mea… « Blogu' Lu' Mariciu'

  13. Si eu sunt cam la fel ca Dianne, doar ca eu imi pierd serile pe bloguri 😆 de cele mai multe ori le citesc, revin cu comment’uri cand ma simt in stare; „dragutz!” sau ” frumos!” sau „ffff tare” sunt clishee de hi5 pe care nu am de gand sa le scriu sec ca raspuns pentru vreun articol de-al tau sau de-al Roxanei, etc. Dar ai dreptate, orice copil care de-abia iese de pe bancile scolii generale are blog. Am dat de un pusti de 13 ani care postase un pseudoarticol plin de linkuri cu versurile unui manelist caruia i-a murit nevasta ( imi scapa numele si nu ma straduiesc sa mi-l amintesc). Alta tipa, care uimitor are aproape 18 ani si ai spune ca ar trebui sa inceapa sa aiba ceva minte, lasa comment unei colege cu blog „ce draguuuuu:X:*:*:*” – atat de tipic hi5!… ce sa mai zici, ma…? 🙂

  14. Off: Ce ma „inervezi” ca la posturile mai interesante pe care vreau sa le comentez ai oprit comentariile. M-am suparat !

  15. Eram activa in blogosfera. Iubeam sa intru la bloguri scrise bine, ca al tau de altfel, si sa comentez zilnic articolele proaspat scoase din cuptorul cu neuroni.
    Pana intr-o zi. Cand am cedat. A trebuit sa imi revin fizic si psihic dupa o criza de oboseala cumplita si apoi sa iau decizia dureroasa de a nu mai comenta la cei care ii citesc zilnic. Pur si simplu nu era omeneneste sa le fac pe toate. Am renuntat la ce am putut dand astfel intaietate copilului meu. De atunci comentariile mele au scazut de la o medie de 8 sa la doua comentarii pe articol. Am scazut in zelist si tot asa mai departe. Prima oara am suferit cumplit, dar apoi am inteles ca nu asta este important. Eu voi scrie in continuare si voi citi blogurile preferate in continuare. Daca voi scrie bine si voi scrie despre lucruri interesante atunci clar voi avea si vizite si comentarii. Nu voi uita ca uneori, cand am putin timp liber, sa vin sa comentez la cei care mi-au devenit prieteni sau ii consider prieteni, la cei care scriu articole de calitate – chiar daca uneori ii mananca viermisorii :))
    Te pup cu drag si iti urez un Paste fericit alaturi de cei dragi!

  16. Pingback: De la Gubbis citire. « Hubba Bubba's Blog

Lasă un răspuns

