De suflet.

Avem Later Edit mai jos, da? 🙂 Alta piesuca faina-faina.

Rataceam ( in scopuri… strict profesionale, da? 🙂 ) pe site-ul lui Bogdan Mocanu (fotograf de nunti) si am ascult piesa asta acolo pentru prima oara. Pe acelasi site gasisem si cealalta piesa, „Ordinary miracle”, pe care am postat-o acum ceva vreme…

Sper sa va placa piesa. De scris, nu ma vad scriind in viitorul apropiat.

P.S.: Acum observ cat de hot, cute, sexy, mrr e Gerard Butler. 🙂

LE: P.P.S: Di pi la Radics Zoltan aviem un Armik – Alone with you. Tari frumusica piesuca.

Versuri, aici.

17 gânduri despre “De suflet.

  1. Am sesizat cu totii – datorita parantezei, da? – scopurile tale strict profesionale :D..in ce-l priveste pe scotian ( ti-l imaginezi cu kilt? 😀 ) – cat de tare iti place de el, ia spune? 😛

  2. Pingback: Premiu, premiu, premiuuuuuu « The eternal questions of a blonde mind

  3. NUMAI acum ai observat?!:o :))) Umbli toata ziua pe site-uri de nunti. Ar trebui sa stiu ceva?:-w :))
    Draguta melodia.:D

  4. Are dreptate Andrushky, cam cu întârziere descoperi piese bune şi actori sexy :)) Oricum, mai bine târziu decât niciodată :))

  5. Pingback: Premiu! « kudu's blog

  6. Pingback: Teach3r's Blog

  7. Gerard Butler ESTE FOARTE SEXI!!Desi cam batran din pacate,dar tot sexi.Are el acolo…un fler caracteristic in filmele-n care joaca,iar P.S:I love you,nu l-am vazut pentru ca mereu eram intr-o stare nu tocmai buna pentru filme lacrimogene.Si melodiile astea te lovesc la inima:X:X

  8. Si pe Gerard Butler trebuie sa-l vezi si in „The Ugly truth” 8-> joaca rolul unui tip care spune pe bune cum sta treaba cu iubirea si relatiile si are un mod foarte badaran de a o face 😆 [ stii ca mie imi plac nenorocitii de genu’ :”> nu strica sa arunci si tu un ochishor, you know :> ]

  9. deci stai la coada! sunt in cap dupa omul asta! e….. absolut….. uuhhhh hahajuaoua :)) aaaah! asta de la urma pronuntat foarte suav :)))
    de cand am vazut „P.S. I Love You” which is extrem de marfa si merita vazut, ….. e febletea mea! si dezbracat in 300 …. ma duc dupa un servetel :)))

  10. Da, foarte faină melodia, dar filmul e bestial. Nu mai zic cât am bocit 🙂
    Și de Gerald Butler ce să zic…. mmmmmmmmmmmmmmmmmm………. 😉

  11. Tulai Doamne… Gerard :X
    Nu te mai cert si eu ca nu ti-a cazut la corazon pana acum, dar da, merita The ugly truth, PS I love you.
    Din piese, o stiam doar pe prima. Nice, nice.

Lasă un răspuns

