De pe ici, de pe colea.

„Exista prieteni care iti ofera umarul pentru plans, dar si prieteni care te fac sa plangi. Exista prieteni care rezista distantei, timpului, chiar si uitarii, dar exista prieteni care… au fost. Exista prieteni de care avem nevoie si restul lumii. Minunea consta in faptul ca putem diminua acel “rest al lumii” in fiecare zi.”

(Grapefruits)

„— De ce nu mai ai prieteni?

— Au mucegăit. Nu remarcasem că au o dată de expirare. Trebuie să fii atent la asta. Prietenii mei au început să aibă urme de putregai, pete verzi destul de scîrboase. Ceea ce spuneau începea cu-adevărat să miroasă rău…

— Asta poate fi periculos.

— Da, ar fi putut să-mi dea salmoneloză.

—I-ai pus în lada de gunoi?

— Nu, n-a fost nevoie, s-au aruncat singuri în viaţa lor fără vlagă.”

(Martin Page – M-am hotarat sa devin prost)

Eu sunt mic, nu zic nimic.

24 de gânduri despre “De pe ici, de pe colea.

  1. Si mai sunt prieteni cu care nu e nevoie sa iesi zilnic la cafea, sa vorbesti in fiecare zi, sau sa le amintesti mereu cat de mult tineti la ei pentru ca atunci cand va intalniti totul sa decurga de parca nu a existat nici o pauza in cuvinte si priviri. Sunt acei prieteni despre care stii ca iti vor fi mereu alaturi desi lipsesc fizic, acei oameni cu care, chiar si dupa ani de zile in care legaturile s-au intrerupt, reiei totul de acolo unde a ramas. Restul lumii e doar ce ii spune si numele: un rest. Si de regula este supus unor reguli asemanatoare celorlaltor resturi: cele menajere sunt aruncate, iar restul monetar, daca e mic, refuzi sa-l mai iei si nici nu-ti pare rau dupa el.

  2. E aiurea ce zice martin page ala! Prietenii adevarati nu au data de expirare. Te mai certi, mai zici ceva ce chiar nu trebuia sa spui, dar un prieten adevarat te iarta si iti ramane mereu prieten adevarat. Deci e o tampenie ca au data de expirare. Adica da, au data de expirare, dar cand au expirat, sunt tepeni si reci…

  3. @Emma: Sa vedem, esti ironica ori ba? 🙂
    @Semafor: Nu pot fi de acord cu prima parte… Efectiv, nu pot fi de acord.
    @Top Boy: Poate e prea-prea „data de expirare” dar priveste data aia de expirare ca fiind nu stiu, ziua in care va certati rau, ziua in care va ‘despartiti’, ziua in care tu realizezi ca s-a umplut paharul.
    @Andra: Asta nu inseamna ca nu poti scrie si tu. De fapt, eu n-am scris nimic 😀

  4. Eu si Martin Paige…tu chiar vrei sa scriu postul ala pentru tine? :*

    thanks pentru citare :*
    desi nu te cunosc si nici nu rupem messul vorbind zilnic, mi-e de ajuns sa vorbesc cu tine o data ca sa ma simt bine.

    chiar daca uneori ma enervezi! 😆

  5. ai facut-o pe Grapefruits de talia lui Calinescu; deja blogul ei intrece istoria literaturii romane :)))
    parca asa se numea;daca am scrantit numele, sa imi fie cupardon, sunt batrana :))

    Hubbis, maica, sa fie din seria cu malaiul? astia de se cern dupa o vreme?! 🙂 :*

  6. Da parca am mai discutat subiectul 😀 prietenii…amicii…dușmanii…fiecare dintre ei au rolul sau bine definit si fara ei nu am putea sa fim ceea ce suntem astăzi. Si aia expirați si aia inca cu termen de valabilitate pe termen lung ne ajuta sa trecem prin diferite experiențe, ne fac sa trăim.

  7. @Emma: Nu sunt paranoica, ironica mica ce esti! :))
    @Andra: Nu alt subiect, despre asta vrem sa vorbim :))
    @Diana: Tu zici bine da’ daca nu depinde de tine? Eh?
    @Grapefruits: Nu mai spune, ma, ca te enervez! Cu ce te enervez? :))
    @Ionut: Bai, IARASI comentariile specifice? Argh :-L :))
    @Rox: Am facut-o pe Grapefruits ce-am vrut io :)) Din exact aceeasi serie cu malaiu’, Rox.
    @Viorel: Ia uite ce filosof e amantul meu :*:* Asa-i, ma, Vio 😕
    @Emma: Nu e clar deloc! Habar n-am cum o enervez pe Grapefruits, da? oricum nu asa cum fac cu tine >:) :))

  8. Si eu am mai citat din Grapefruits, am facut trimiteri la ea si i-am urmat recomandarile 😆 nu trebuie sa ne mire, zicea Rox acum ceva timp ca Grapefruits e mamica noastra 😀
    Cat despre citatul ala din Martin Page, mie mi-a placut 😀 exagereaza situatia ce-i drept, dar e o metafora frumoasa…ma rog, cam trista, dar artistica 🙂 „arta” asta se mai intampla din cand in cand…Hubbis, hai graieste si tu ceva..:D „adicatelea” o parere mai elaborata 😀

  9. Pingback: Premiu « Ganduri rupte din mine

  10. @Pompilia: ma enervezi ca esti asa cum eram eu canda si…mi-e dor 😦

    @Chocolate: Doamne-Doamne, era sa imi creasca aripi de la asa laude, multumesc mult 🙂 uff, ce ma fac eu cu voi fetelor

  11. Prietenii sunt cei mai de preţ, e foarte important să ai grija de ei, că după ce pierzi pe vreunul simţi un maaare gol în locul lui, gol care cu greu poate fi umplut de oricine altcineva.. Pentru mine, prietenii sunt cei mai importanţi de cele mai multe ori:)

Lasă un răspuns

