I’m a bitch, I’m a lover!

[Mi s’a blocat calcu’, incerc sa’mi amintesc ce am scriiiiiiis !]

Cred c-ati observat ca astazi s-o ciocnit Marte de Mercur si au facut bum-bum-poc-poc de o iesit o nebunie. Vraiste, praf si pulbere si alte alea. Si nu-s singura care crede asta pen’ca o fost o zi tare nasoala. Am fost irascibila si totodata enervanta, am suparat si m-am crizat, ‘tu-le cucurigu’ mamii lor de planete afurisite care nu ma lasa sa traiesc linistita.

In alta ordine de idei, voiam sa declar acest blog « Blog fara stapan » sau « Bar de negri » sau cum vreti voi pen’ca… ori m-am trezit la pranz, m-am facut frumoasa ca o floricica, am iesit la agatat si m-am mai intors seara acas’ ori am lenevit toata ziulica dar am fost fara de chef, rezultatul final fiind Hubbis n-a udat trandafirul japonez si saracu’ s-o uscat. [Asta e o gluma seaca, n-aveti cum sa o gustati.]

Voiam sa va scriu si ceva ce merita citit da’ poate alt’dat’.

P.S. : Din categoria « Sunt o ciudata ! »: unele situatii nasoale imi provoaca rasu’. Da’ nu pen’ca-s o scorpie, ci pen’ca… habar n-am. Ma cert cu X, imi vine sa rad, se enerveaza Y, rad ca vaca, m-am despartit odata de Z, m-a pufnit un ras de numa’ si zau ca-mi pasa de saracu’ bou baiat.

P.P.S : Nu va las sa comentati pen’ca-s a dracu’. ( De fapt, v-as raspunde la comentarii iarna viitoare si nu va doresc asta pen’ca sunteti prea scumpei. I’m such a bitch. :))

„I’m a bitch, I’m a lover
I’m a child, I’m a mother
I’m a sinner, I’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell, I’m your dream
I’m nothing in between
You know you wouldn’t want it any other way !

