Leapsa from Adia: Primele dati.

Am primit o leapsa dragutza de la Adia (Va mai amintiti de Adia ? V-am recomandat-o cu mare drag, eh, eh.) E vorba de primele mele dati (nu ne gandim la prostii, da ?) :

Primul cuvant pe care l-ai spus : Oops, nu stiu si mama-i uituca deci e posibil sa nu-si aminteasca nici ea.

Prima zi de scoala generala : Pfoai, a fost atat de demult incaat… cred ca fuse fain, imi placea de doamna invatatoare, colegii ii stiam deja de la gradi deci cred ca fu totul ok… ah, se facea repartizarea pe clase, A si B, iar eu am inceput sa plang acasa ca nu vreau in B, a dat bunica-meu telefoane la ‘sus-pusi’ sa se asigure ca-i intra nepoata la clasa dă dăstepti.

Primul tau sarut : Primul-primul sau cel-pe-care-vreau-eu-sa-l-consider primul ? Primul a fost… naspa, cu un tip dragutzel si atat. Insa cel pe care il consider eu primul a fost cu L. si era sarut dintr-ala cu fluturasi in stomacel si tremurici si de toate… Aveam vreo 13 ani juma’.

Prima formatie care ti-a placut la nebunie : Andre, cred. Mda…

Primul cd cumparat : Cd sau caseeeta ? Cu-casetele am amintiri faine. Cd… Oare am cd cu Erreway? Sau caseta? Stai, oare am cumparat vreodata un cd sau am furat totul de pe net ? Am si cduri originale da’ cumparate de altii.

Prima zi de liceu : Am intarziat, evident. Am luat urgent un taxi. Eram imbracata groaznic (aveam niste gusturi oribile pe vremea aia), ceva pantofi cu toc o-ri-bili, parul jumate saten, jumate roscat  ; pusesem ochii pe un tip dragutzel si cand am aflat ca vom fi in aceeasi clasa eram in al noualea cer ; la baieti n-aveam gusturi chiar asa oribile, tipul a si iesit Mister Boboc deci macar la asta ma pricepeam.

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul/prietena cel/cea mai bun/buna : « Incantata de cunostinta ! » sau « Buna ! », ceva de genul. A, stai, ma gandeam la R. Daca vine vorba de M., cred ca a fost « Da-mi scaunu’, nenorocito ! » nu in cap, ci inapoi.

Prima zi de facultate : Am luat-o pe I. de manecutza sau m-o luat ea pe mine, ne-am dus intr-o sala maaare, mare, am ascultat un nene bodoganind una alta, ne uitam dupa colegi dragutzi, putini baieti, fuseseram otzara dezamagite si asta fu. Prima zi de cursuri: cursul de engleza, pus ochii, cum altfel, pe una bucata tip dragutzel. Salivat cateva saptamani dupa el, trecut la urmatorul.

Prima restanta : Stai sa-mi amintesc care-a fost prima… Cred ca laaa Funstm ?

Prima zi la locul de munca : N-am chiar muncit io asa, da’ prima zi de ‘munca’, vorba vine, a foooost… in Rasnov, parca, la niste sondaje de opinie, inceputul a fost greeeeu, iar spre seara, fiind sarbatoarea orasului, ne-am bagat picioarele in ele sondaje, ne-am pierdut prin multime si ne-am benoclat la fotbalisti dragutzi la aia de dansau si cantau pe acolo.

Prima oara cand ai postat pe blog (data) : 4 aprilie 2009, parca, de Pasti bloguletzul meu  face un anisoooor.

Leapsa o ia cin’ vrea, daca vrea…

Hubbis isi misca popou’ la soareee.

Muah muah!

27 de gânduri despre “Leapsa from Adia: Primele dati.

  1. Prima restanta laaa ceee? tradu-mi te rog.
    „Prima zi de cursuri: cursul de engleza, pus ochii, cum altfel, pe una bucata tip dragutzel. Salivat cateva saptamani dupa el, trecut la urmatorul.” Aici semeni cu taica-tu :))

  2. „la baieti n-aveam gusturi chiar asa oribile”, ai dreptate aici ca nu degeaba sunt eu Amantix virtul 😀

    Prima zi de munca ? hihihi, Hubbis recunoaște ca fuduletu tau de vedeta nu prea a muncit 😉

  3. Parca mai facusem leapsa asta o data… eu tin minte ca o facusi si tu prin perioada aia. :))

    PS: Eu vad ca tu faci ce faci si tot dupa baieti te benoclezi. :))

  4. Mda..dupa cele citite, cred ca primele tale cuvinte au fost: „ma-ma..ce bebelus dragutel!”, in timp ce caruciorul tau trecea pe langa al lui in parc.. 😛

  5. Imi permit (fiind un top boy) sa iau leapsa sa o fac pen ca ma plictisex grozav in dimineata asta (nu mai am somn de la 5 jumate!!!!!!)

  6. Hehe, mi-a placut comentariul lui Aimee, sunt de acord 😆
    Caseta/cd cu Erreway zici huh? :> Maai, ce suferinta cand s-a terminat :-<
    Cred ca am sa iau si eu leapsa asta, sa o fac printre probele de la patinaj… ca sa ma dau mare ca n-am avut nici o restanta!! :))

  7. Draga Hubbis, (cu accent pe cuvantul draga :)) ), daca tot ne pui la colt si nu ne lasi sa ne dam cu opinia unde vor mariile noastre, propun sa ne faci sectiune separate, gen „loc de dat cu capu'” GEN :))
    da, ii urat tare in Buc azi, nush ce s-a intamplat, care o venit pe aici si ne-o adus vajgaraia din nou :)) Las ca ma duc eu la Dorna saptamana viitoare si imi aduc de acolo soare si frumos 🙂 :*
    data viitoare cand mai dai pe aici zi din vreme- programam o iesire in papuci rosii, impreuna cu Grapefruits 🙂

  8. Deci : io am fost sambata in Bucuresti si, desi a fost soare, nu a fost cald, nu suficient, nu asa cum era in Brasov zilele trecute [si la noi a plouat azi]. Nu mi-am luat papucei, am alte probleme la picior si si si nu am avut timp sa ma-ntalnesc cu nimeeeni. V-am zis ca am fost in Bucuresti numa’ sa va oftic c-am fost la voi in oras da’ nu m-am sinchisit sa va vad. Sac sac. Muah muah! Copilasi neastamparati!

  9. Diana, iti dau o replica si, pentu ca sper ca ma cunosti cat de cat, vei sti ca nu e replica gen sunt-atat-de-plina-de-mine: Da’ ce, io am fatza de tren? :)))

Lasă un răspuns

