„Does the pain weigh out the pride?

LE: Gasita la Bec, pusa pe repeat, impartasita cu voi:

15 gânduri despre “„Does the pain weigh out the pride?

  1. Sting cantaretul se pare ca foloseste acest nume doar cu acordul wrestlerului Sting… 🙂
    Stiu ca ma uitam cand eram mic (prin clasele 1-4) la wrestling pe TCM parca.
    De la Sting mi-a placut mult Desert Rose, eram prin generala cand era in voga. 😀

  2. Melodia celor de la Green Day (aceeasi versiune) ocupa un locsor si in lista mea. 😀
    Mi-a placut mai mult ca originalul… dar mi-a fost greu sa o gasesc, asta prin noiembrie-decembrie cred. Am luat-o direct de pe YouTube, dar e calitate proasta (128 kbps). Acum poate a aparut si pe site-uri de mp3-uri…

  3. O aleg pe prima, e mai psihedelica.
    Eu sunt mai pretentios cand vine vorba de playlist, nu folosesc repeat-ul. 😛

  4. :”> !!!

    Si ca sa ne lamurim, Sting cantaretul a fost primul cu porecla asta. El s-a lansat prin 80-81, iar wrestlerul a aparut de-abia in 85-86 :-). In plus, sunt 99,9(8) sigur ca mai multa lume stie despre Gordon Sumner decat despre Steve Borden 😀

  5. Pingback: no way! « just another teen.

Lasă un răspuns

