„Spring is nature’s way of saying „Let’s party!””

Sa-mi bag io picioarele de ma mai uit cum sunt imbracati oamenii inainte sa ies din casa. V-ati tzacanit, bosorogilor, de va imbracati cu paltoane pe-o vreme divina ca asta si-o induceti pe Hubbis in eroare. Argh!

In alta ordine de idei, baaaaai, o venit primavara. Pentru a doua oara anu’ asta. Sper sa stea muuuult si bine si s-o faca pe Hubbis fericita.

M-am rasfatat cu niste zambilutze frumoaaaase, mi-am probat iar sandalutzele cu talpa ortopedica (am io o presimtire cum ca anu’ asta ma voi descurca mai bine pe ele) siii am dansat in oglinda pana am facut putintica febra musculara la picioare. Sunt groaznica, stiu! 🙂 Astazi mai vreau sa ma rasfat cu o baie cu spuma multa, multa, multa si sa ma fac frumoasa ca o floricica. Pen’ca maine, dac-am chef, e zi de shopping. Vreau pantofiori ca astia si poate gasesc si picioare de vanzare care sa stie sa mearga pe ei.

V-am zis toate astea cu scopul de a va transmite si voua starea mea de bine (care nush’ cat va tine) si ca sa va dau un sut in popou si sa va trimit la soareee.

Pfiu, io mai am niste datorii pe aici…

Am o leapsa de la Machiaveliq da’ pana ajungem acolo sa va mai plictisesc cu ceva… Ieri, dupa ce am postat leapsa cu lucrurile la care nu pot renunta, mi-am amintit ca voiam sa scriu despre faptul ca vazusem o emisiune in care niste (pseudo-)vedete erau intrebate ce ar lua cu ele in caz de cutremur (era perioada aia nebuna cu-cutremurul din Haiti, Doamne, fereste-ne de cutremure si de prieteni, daca tot suntem p’aici, ca vorba aia, de dusmani ne ferim singuri!). Mnoh, si s-au trezit niste cucuvele sa spuna ca si-ar lua nu-stiu-ce balsam de buze, nu-stiu-ce-super crema de fatza la care io, in scurtul meu moment de nepitzipongenie, eram ceva de genul „Say whaaaaaat?! Are you a retard?” Unu’ singur a zis ca si-ar lua cainele si-atat (bravo, dom’le). Ce mi-as lua io la min’ in caz de cutremur? Pai, daca apuc, un act, ceva, chestii de valoare, bani (desi nu stiu dac-as avea ce face cu ei), o icoana mica-mica si cam atat cred… Mi-as salva curu’ de la dezastru, cine-ar mai sta sa se gandeasca la parfumuri, creme si-alte minunatii? Tulai Doamne!

Reeevenind, leapsa de la Machiaveliq (merci, monsieur!):

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

La cea mai buna prietena a mea, M. E prima pe care o sun cand am o problema. Insa, in functie de tipul problemei, apelez deseori si la R.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Am dreptul la mai multe variante?

As fi ori eu, ori alt copil frumusel, destept, sanatos, scumpel, cu parinti grozavi, la 4 ani. Si m-as juca toata ziua si as manca dulciuri si as spune poezii si as canta, dansa, adica m-as bucura de copilarie. Cred ca nu e necesar sa argumentez si de ce.

As fi Cabral. Mihihi, mihaha, nu radeti, as incerca sa fiu Cabral si sa fac ceea ce ar face el intr-o zi obisnuita. De ce? Pai pentru ca as impusca mai multi iepuri dintr-un foc: as vedea cum e sa fii barbat, cum e sa fii vedeata si, mai presus de toate, cum e sa fii… uman. Poate il percep eu gresit,  naivutza cum sunt, dar omul asta e… indescriptibil. Ma surprinde de fiecare data cand isi arata latura aia, mai sensibiloasa. Asa-ar trebui sa fie toti fetii frumosi…

As fi Bill Gates sau alta chestie dintr-asta, mare scula in bascula, si as dona multi, multi bani si mi-as deschide mie un cont in care as pune multi, multi bani. 🙂

Voiam sa zic ca as fi o X-uleasca, femeie frumoasa, inteligenta, cu o cariera importanta, cu o familie fericita si copii minunati, dar zau ca nu mi-a venit niciun exemplu in minte.

Si, nu in ultimul rand, as fi Dumnezeu si as desfiinta rautatea, suferinta si toate chestiile urate care ne scot tuturor peri albi si ne zgandaresc sufletzelu’.

[Am uitat sa scriu ca as fi Victor Slav si as face-o pe Hubbis fericita, fplimband-o cu Bmwu’ cu care amantu’ nu vrea sa ma plimbe. Mhm!]

3. Daca ar fi să poti schimba o persoană, care ar fi aceea?

Eu nu intru in discutie, nu? As schimba-o pe mama.

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

As spune o rugaciune. As merge la biserica si mi-as spune rugaciunile acolo. As linisti un om aflat in pragul disperarii. Mi-as cere iertare…

5. Care crezi ca a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

Mi-e foarte greu sa raspund la aceasta intrebare (si nu vreau sa spun „ziua in care m-am nascut”). Pentru ca nici un examen, nicio hotarare importanta nu pot fi considerate de o importanta cruciala. Toate momentele sunt importante pentru ca m-au facut ceea ce sunt astazi, nu? Vreau sa cred ca cel mai important moment din viata mea va fi acela in care il voi intalni pe EL, acel el  care-mi va face o fetita scumpica si frumusica foc (mda, va semana cu tac-su!). Sau cand voi castiga la Loto. (Latura mea materialista, mda.)

Acestea fiind spuse, va tzuca Hubbis si va ureaza sa va bucurati de primavara!

Muah muah!

14 gânduri despre “„Spring is nature’s way of saying „Let’s party!””

  1. Zilele trecute eram într-un magazin şi intra o femeie în vârsta cu o haină de blană pe ea. La care vâzatoarea: „Mamaie din cauza ta nu vine primăvara, dă dracu’ aia jos!” .. Am tras o „râsătura” copioasă! :))

  2. Hubiiiis :X:X:X:X
    !!!
    o primavara superba si tiee :*
    legat de batranei si batranele care nu vor sa-si dea jos cele nouj-de cojoace, sa va zic si io o poanta tare.
    Azi am iesit sa fac curatenie prin curte, am maturat aleea, etc.Mnoh, si-o vad pe bunica intrand in curte cu niste portocale ; o fi luat pensia, n-am intrebat-o, pen-ca si-asa eram destul de uimita!
    Bunica era IN PICIOARELE GOALE.
    la aia 70 de ani ai ei, in picioarele goale si io cu 3 randuri de sostete..brr!
    >:D<
    numa`bine ! :*

  3. Ce ai cu saracutii oameni? Poate au greutati cu scos hainele de primavara de la naftalina. Sau si-au cumparat inca haine de primavara.
    Si eu as avea tare nevoie sa imi iau o jacheta noua…

    Eu am zpus cu „ziua in care m-am nascut” =))

  4. o doamne si astia in Bucuresti, nu s-ar dezbraca neam! suba tata, caldura in calorifer si pana nu se face de 60 de grade la nivelul asfaltului, nu se urnesc! 🙂
    si zici ca iti plac pantofii aia rosii?! :)) azi mi se lipisera o pereche de maini si era cat p-aci… m-am consolat cu faptul ca erau decupati in fata si am zis ca deocamdata nu pot sa ii port, plus ca aveau o fundita (foarte cool, sic din danteluta de aia gen crosetat, pus-a usor intr-o parte, feng shui hai hui) pe botic si….am zis ca vor fi extrem de greu de asortat! dar nu cred ca reusesc sa trec saptamana fara ei :)))

  5. In primul rand, babele se imbraca mereu super gros! Am vazut eu intr-o zi una in ditamai puloverul si bascalia pe cap, iar eu muream de cald in tramvai, langa geam fiind!

  6. Diana, n-am, ma, nimic, cu ei, da’ nu vezi ca ma induc in eroare? Eu vreau pantoooooooofi :))
    Rox, daca ti-i iei, pls pls pls nu-mi fa in ciuda cu ei, da? Pls pls pls.
    Andreea, bine ai venit! Mda, banuiesc ca tre’ sa-mi fie invatatura de minte, nu ma mai iau dupa cum is batraneii imbracati 😀

  7. Legat de prima parte a postului. Cea cu imbracatu’. Daca ai stii cati d’astia sunt…! Singuru’ motiv ce l-am auzit e faptu’ ca in perioada asta vremea e schimbatoare si ei vor a f pregatiti. Da acum ma gandesc eu… Ce poate fi mai rau de o ploicica pe nepusa masa?! Atia sunt aia care se uita prea mult la Tv si vad acolo uragane, tornade si se gandesc ca daca ii ia pe sus.. cine stie unde aterizeaza, asa au si eu un parpalac de ‘incalzeala’… ca o albina.

  8. Peerveaza mosii care se plimba prin tot 43’ul, de la un capat in altul, cu decoratiile pe piept :-L frateee, si-asha e plin!

    P.S: Hubbis, ai pus o melodie superrrrba 8-> cand eram buburuza, ma imbraca mami cu o fustitza cu bulinutze roz si ma punea sa dau din fund pe melodia asta 😆

  9. Pingback: Amintiri din copilarie « Inside these lines

  10. Eu nu ma uit niciodata sa vad cum e imbracata lumea inainte sa ies 😀 Si s-a dovedit a fi in dezavantajul meu uneori 8-|
    Daca ai fi Victor Slav, n-ar mai exista Hubbis, deci poate trece Victor pe la Loryloo cu bemveu’ :-”
    Mi-ai facut o pofta de dantuiala cu melodia asta…

  11. Lol! De când asculţi tu Lambada? :)) Deja vorbeşti despre tine la persoana a treia şi cu diminutiv :))))) Credeam că urăşti toate aceste chestiuţe emmiceşti :)) Ştiam eu că mă admiri pe ascuns :))

  12. „Vreau pantofiori ca astia si poate gasesc si picioare de vanzare care sa stie sa mearga pe ei.”
    E ironic, nu? 😆

  13. E clar! Asta se numeste epidemie! Si eu am un chef de viata de cateva zileeee!!!! Dar inca nu i-am descoperit cauza exacta :)) O primvara superba sa ai:D

Lasă un răspuns

