Oau!

Ma plimbam io fain frumos prin bookmarks si dau de site-ul Radio ZU.

Si sa vedeti ce-am gasit acolo.

« Studiile arata ca pe masura ce inaintezi in varsta urechea ta nu mai este sensibila la anumite frecvente. In marea majoritate a cazurilor adultii nu mai aud sunetele care au o frecventa mai mare de 17 Khz.

Studiile arata ca incepand cu 18 ani ne pierdem capacitatea de a auzi sunete cu frecventa ridicata.
Majoritatea celor peste 18 de ani nu mai aud sunetele cu frecvente mai mari de 16 Khz.
Majoritatea celor peste 30 de ani nu mai aud sunetele cu frecvente mai mari de 15 Khz.
Majoritatea celor peste 40 de ani nu mai aud sunetele cu frecvente mai mari de 14 Khz.
Majoritatea celor peste 50 de ani nu mai aud sunetele cu frecvente mai mari de 13 Khz. »

Urechea mea aud extreeem de slab sunetele cu frecventa de 16 Khz si pe cele de 17 Khz, la 18 Khz deja nu mai aud absolut nimic. Mnoh, hai sa va vad pe voi, astia care sunteti tineri, un’ vi se opreste urechea ?

14 gânduri despre “Oau!

  1. :)) Eu chiar am dus până la 20.. şi parcă la 21 dacă dau boxele tare aud ceva fin! 😀 Cred că dacă mă spăl în urechi bine aud până la 30 :))

  2. La 18 mi s-a rupt firu’ 😀 Si asta in conditii perfecte: la 1 noaptea, cu_castile la maxim, si dus facut acu o ora si un pic 😆

  3. Si eu am facut 18 in noiembrie anul trecut, dar am auzul foarte fin 😆 si vederea la fel de buna, din fericire pt mine si din pacate pt altii..Cateodata e mai bine sa te prefaci ca n-ai auzit, n-ai vazut, nici pe acolo n-ai trecut!

  4. „Ascultatul muzicii la casti pe perioade indelungate de timp poate dauna auzului tau.”
    O sa fim o generatie de surzi de la 40 ani, prin oras numai cu cabluri iesind din urechi ii vezi pe majoritatea! 😆

  5. Unii sunt surzi, altii ba, unii neincrezatori in sondaje, altii miserupisti in general :)) Bravo, dom’le, cum s-ar zice, imi place despre voi 😀

Lasă un răspuns

