Leapsa from Lilly. Bonus: melosoanga grozava.

Am primit o leapsa de la Lilly si n-am ce face decat sa ma conformez, pai nu?

Trebuie sa spun la ce anume nu as renunta niciodata… Acuma nu stiu daca am dreptul sa specific doar lucrurile cu adevarat importante sau imi pot arata si latura pitzipongeasca da’ incerc sa le scriu cat de cat in ordinea importantei…

Nu as putea renunta la :

  • Oameni. Desi am zis ca-s cumva dependenta de ei si-apoi am incercat sa ma lamuresc ca nu-i chiar asa, in mod clar nu pot renunta la oameni, mai bine zis la prieteni. Cred ca e mai corect spus asa. Insa, ciudat ori ba, chiar fac asta uneori, renunt la prieteni, da’ banuiesc ca exista o explicatie. In fine, ideea e ca nu as putea sa traiesc fara ei.
  • Sentimente. Desi mi-ar fi mult mai bine sa nu pot simti, din pacate, ma aflu in postura de a spune ca nu, n-as putea trai fara sentimente. Sau as face-o in cea mai gri maniera posibila.
  • Muzica. Pentru ca are puterea de a ma face sa izbucnesc in plans sau din contra, de a ma face sa tzopai ca un copilas.
  • Unele amintiri. Doar unele, da ? Cele frumoase, adica. Cu siguranta le-as sterge pe cele urate, desi se presupune ca fac parte din viata mea si ca ar trebui sa le pastrez pentru a putea aplica ceea ce am invatat din ele. Mnu, chiar nu vreau sa le pastrez, indiferent daca asta ar insemna sa ma ard din nou.
  • Pe langa chestiile esentiale care tin de igiena (samponu’ intra acilea, da ?!, ca io-s un om mort fara sampon !), n-as prea putea renunta la spray de par si placa, la lotiunica mea de corp (cu sclipoceli), la parfum(uri), la gelul exfoliant (asta-i pentru fata, adicatelea) , la o cremutza pentru fatza; as zice si oja si alte creme si rimel-gloss-fard si alte tampenii da’… as putea trai fara ele dac-as fi muritoare de foame, deci nu le mai pun pe lista… (Si, dupa cum s-a vazut, am putut renunta la fond de ten de care eram dependenta, am 3 sau 4 ani deja de cand nu mai… folosesc fond de ten, dar cred ca ma voi reapuca. –Apropo de asta… ce-ar fi sa aruncati un ochi peste articolul lui Cabral si un alt ochi, poate chiar si mai larg deschis, peste articolul lui Dragos Bucurenci, „Manifest impotriva fondului de ten”?! N-ar fi rau, nu? :))
  • Cercei… Arat naspa fara, asa ca avem nevoie de.
  • Somn. Cum sa uit eu de chestia pe care o ador ?
  • Ma gandeam sa zic « sutien » da’ traiesc foarte bine si fara. (Avantajul sanilor mici :))
  • 3 in 1 sau macar cafea. Vai! Nici la ciocolata, desi nu-s tocmai dependenta.
  • Bani. Pentru ca da, partea materiala e importanta pentru mine indiferent daca unii urasc cel mai mult lucrul asta la mine. Repet pentru a mia oara, niste pantofi de la Manolo Blahnik nu ma vor face (mult) mai fericita, dar nu pot trai fara bani. Punct.

Am evitat sa pun pe lista unele chestii. Cum ar fi felul meu de a fi. As renunta clar la el si as adopta altu’, chiar pe acela al unei scorpii afurisite, mi-ar fi mult mai usor. Pen’ca sa fii naivutza si blegutza n-ajuta la nimic, ba din contra. As putea renunta usor la viata, probabil pentru ca nu mi-o pretuiesc prea mult. As putea renunta la carti, nu pentru ca sunt o superficiala si nu le apreciez, dar pentru ca am trait, din pacate, o perioada si fara ele. Si curios sau nu, greu de crezut sau nu, chiar as putea renunta la internet, filme (chiar si la Dr. House, Gossip Girl si filme cu feti frumosi) si la telefon.

Banuiesc ca am uitat cateva lucruri importante pentru mine, asa cum probabil am uitat anumite lucruri pe care altii le-ar considera esentiale, iar asta ma va face putin superficiala in ochii unora dar… nu inteleg de ce trebuie sa fiu judecata si mai putin placuta doar pentru ca duc lipsa de ambitie, pun accent pe partea materiala (si totusi, nu atat de tare precum as lasa sa se creada) si alte chestii. Am deraiat, revenind, mi-am facut datoria si… nici nu pasez leapsa mai departe pen’ca-s o zgarcita, nah dau leapsa mai departe celor 4 fete cucuiete relativ recent descoperite: Chocolate Follie, Rox, Loryloo si Alina.

Multumesc, Lilly, de leapsa.

Weekend fain s-aveti si sa va bucurati de soaaare.

A, da, sper sa va placa melodia desi te cam face sa fii putin fleoshky. Ho, ca nu-i de miorlait! 🙂

32 de gânduri despre “Leapsa from Lilly. Bonus: melosoanga grozava.

  1. S-ar putea sa vezi vreo jumate din ale tale si pe la mine, da’… asta e, acum de mi-ai dat tema 😀 Somn, prieteni, muzica, amintiri, same for me. Dar nu dezvalui prea mult, las restul pt post. Merci :*
    Ps: sa mor de am auzit vreodata de Manolo Blahnik :”> Sper ca nu-i faimosul faimosilor si eu-s ultima de pe pamant care afla de el :-s

  2. Loryloo, imi imaginez ca lucrurile esentiale somn, prieteni, aminiri, muzica merg la toata lumea 😀 Manolo Blahnik…a fost un brand foarte promovat in serialul Sex and the City… si, desi stiu si de altii, mereu cand vine vorba de chestii de ‘fitze’ imi place sa precizez Louis Vuitton, Manolo Blahnik, mai rar Jimmy Choo sau altii 😀

  3. Ma scuzi, sunt tot Loryloo, am intrat pe contul prietenei mele, ca ea vad ca nu si l-a verificat de un secol jumate, niste comentarii erau pending de cand lumea 😀

  4. DA!
    Ma rog, nu, dar nu vreau sa mai foloseasca si altcineva. Cauta alta forma a acestui cuvant 😆
    Sau precizeaza sursa.

  5. Faina melodia. Multe dintre lucrurile de care nu te-ai putea lipsi tu intra si pe lista mea alaturi de carti,muzica,masina, sport (orice fel), periuta de dinti ( am o problema cu spalatul lopetilor ce le am pe post de dinti. ma spal cam de 15 ori pe zi adica de fiecare data cand ajung in baie), blasamul de par (altfel freza mea ar arata ca o capita de fan) si muulte altele. Si de sutien chiar nu ma potlipsi. Am nevoie sa-l simt strans pe mine, atat de strans incat abia mai respir. Maybe I am sado-maso :))

  6. La fel si la mine, sentimente si oameni. Nu as putea renunta la familia mea, la sentimentele care le am fata de ei, dar nici la prietenii mei si la zambetul unei persoane necunoscute care o vad intamplator pe strada.

  7. ai probleme, dar tot eu am mai multe :)))
    aşa, să revenim la lucruri serioase. tot ce-ai debitat tu aici mai sus sunt pure baliverne. crede-mă, chiar ai putea trăit fără o grămadăăăă din chestiile de mai sus. ce, până să le descoperi, sau măcar să ştii de ele, cum puteai trăit ?! ( ai observat ce bunuţă e Ale cu tine şi cum NU s-a legat de fondul de ten, aka gletuiala aia ce mie-mi provoacă intestinele la duel 😀 ?! pt ” generozitatea ” asta a mea, mai faci ceva bun de papa :)) )

  8. @Top Boy: Pai si cand ii zic lu’ hani al meu „hani”, o sa zic „citez hani am incheiat citatul, by Ion Gheorghe”? Ii prea lung :))
    @Alina: Cand vrei tu, scumpica :*
    @Rox: Mnoh, iata la ea ce frumos vorbeste cu mine :))
    @Semafor: Ma bucur ca-ti place melosoanga. Esti sado-maso, nu-nteleg de ce folosesti cuvantul „poate” cand zici asta :))
    @Machiaveliq: Executat!
    @Chocolate: Muhahha, si Lilly si-a ars cartofii, hahaha =))
    @RoscaDaniel: Oho, pai si eu 🙂
    @Viorel: Taci, amantis, mai bine vino cu lenjeria aia ca-s nefplimbata, ce nu-ntelegi? :))
    @Sinsdesign: Pfiu, am vazut ca ai un baietel grozav, pai cu o asa minunatie normal ca nu renunti :*
    @Chocolate: Repede si tu, si tu :))
    @Alex’andra: Ti-am explicat, fatuuuuucaaaaa :)), n-am treaba cu fondul di tien :)) Nu mai gatesc nimic, crezi ca-n fiecare duminica-i sarbatoare? :))

  9. Pingback: Nu renunt la… « Inside these lines

  10. Pingback: Nu renunt la… « Inside these lines

  11. Pingback: Leapsa « Blogu' lu' x ulescu

Lasă un răspuns

