Sa murim de ras, zic.

Poate pe unele le stiti dar astea-s cele 3 clipuri care mie-mi aduc… mai mult decat zambetul pe buze:

Asta mic e a-do-ra-bil!

Batranelul ala e aiaiai! 🙂

Crizuca asta mica rade cam ca mine :”> :

26 de gânduri despre “Sa murim de ras, zic.

  1. Zi că glumeşti la faza cu râsul! :)) Un amic de’al meu avea ca ringtone un râs d’ăsta! 😀

  2. Doamne, fatuca asta nu se mai opresteeee =)) dar stai linistita, Hubbis, si pe mine ma umfla rasul ca pe aia mici 😆 probabil e ceva specific scorpiilor sa rada din tot sufletzelul lor… adica, ma gandesc ca si de plans, tot la fel de pasional plangem =))

  3. Tu ai râsul spart. Tipa asta începe spart, ca tine, apoi continuă într-un grohăit (uneori cotcodăcit) uniform. Semeni cu ea doar în fazele iniţiale :))

  4. copiii rad superb :)tu cred ca razi mai frumos decat tipa asta care ma sperie, am impresia ca se sufoca, a uitat sa respire 🙂
    ti-am lasat o tema la mine pe blog 🙂

  5. Ma bucur mult ca v-am facut sa radeeeti:D
    Mesri, hani, de link :*
    Mersi, Emma, de descrierea rasului meu :))
    Mersi, Chocolate, chiar sunt micutza si scumpica, asa-i? :))
    S-aveti toti, toti, toti o zi faina, faina, faina! :*

  6. Tuuuu scorpie mica:* :)) tre’ sa ma inregistrez odata razand, da’ tre’ sa citim ceva amuzant gen stim-noi-ce :)) Hai asta-seara intr-o vizita virtuala la mine si si si si vedem ce iese :))

Lasă un răspuns

