Uichiend.

A venit weekendu’. Stiu ca stiti. Nu stiu cum va fi vremea. Poate stiti voi. Da’ io stiu ca daca e urat si frig si ploua (sau ninge, dupa caz), e tare frumos sa-ti iei un vin rosu (nu stiu cui i-am promis, da’ am facut-o), sa-ti comanzi o pizza (aici zic pas ! ca intelegeti voi, fetelor, de ce), sa te cuibaresti alaturi de el sub patura si sa te uiti la un film dragutz, de dragoste ashea, exact genu’ de filme pe care o categorie de baieti nu le suporta. Noroc ca s-a inventat cealalta categorie.

Banuiesc ca stiti de pagina mea de Recomandari, unde, pe langa cosmetice si melosoange de bocit si topait, v-am recomandat si ceva filme… Ei bine, am ajuns unde voiam. Filmoace. Azi e ziua unei recomandari extraordinare si a unor atentionari. Adicatelea, va recomand un film, mi-a fost si mie recomandat, am plans la el de am rupt locu’ (da’ am auzit ca si altii au facut-o asa ca ). Se numeste Hachiko si se serveste cu un bax de servetele pe langa persoana care-l vizioneaza. (Vinul rosu e foarte posibil sa va stea in gat cand il vedeti.)

Cealalta parte e cu « Nu stiu cum vi s-au parut voua, dar mie mi-au displacut total ! » si vreau sa va dau cateva titluri de care sa va… feriti. Acuma, ce-i drept, io-s subiectiva si veti intalni pe lista filme care au fost apreciate, au castigat poate si premii si multora le-au placut tare-tare, da’ stiti ca io-s mai pe de-a-ndoaselea.

The hangover – Poate vor sari unii cu gura, pe mine m-a disperat la culme filmu’. De abia asteptam sa se termine.

Table for three – Poate filmu’ nu-i asa rau, dar pe mine m-au disperat disperatii aia doi. (Sunt foarte coerenta, stiu.)

Couples retreat – Da, stiu, multora li s-a parut foarte fain, mie nu. Cred ca e primul film pe care nu am rezistat sa il vad pana la capat. (In general, chiar daca-mi displace filmu’, mai ales daca-s relativ plictisita, tot ma uit la el pan’ la final, cred ca-s putin sado-maso.)

Management – Oricat de simpaticuta mi-ar fi Jennifer Aniston, am urat fiecare secunda a acestul film plictisitooor. Si nu foarte fain mi s-a parut “Love happens”, nu atat de plictisitor, dar se putea muuult mai bine.

18 years old virgin – Una dintre cele mai mari porcarii facuta in materie de filme, cu o idioata care-ncerca disperata sa-si piarda virginitatea, o penibilitate de film.

How to lose friends and alienate people, Smart people, The love Guru cre’ca-s incadrate la filme misto dar io-s o superfici si nu le-am apreciat la adevarata lor valoare.

The house bunny, The promotion, Forgetting Sarah Marshall, The hottie and the nottie is filme dintr-astea seci cu niste pitzi proaste, eventual de vazut cand esti taaare rabdator si ploua urat rau afara.

The invention of lying mi s-a parut iarasi puuutintel cam plictisitor, probabil din cauza actorului care joaca in rolul principal. (Petro, io nu vreau copii grasuni cu nasuri mici, ii vreau slabutzi si inaltutzi si cu nasuri mici, gizas, un’ le gasesc un tata asa?)

Marea dezamagire: Did you hear about the Morgans?, nu ca m-as fi asteptat la foarte multe de la el, da’ mie-mi plac Sarah Jessica Parker si Hugh Grant si numai si numai si numai pentru ei am rabdat pana la final, ca altfel as fi aruncat calculatoru’ pe geam. Zau, cel mai plictisitor film ever!

Julie and Julia, desi criticii l-au considerat foarte bun (nu?!), mi-a ocupat cam doua saptamani din viata. E drept, ma puneam sa ma uit la el cand voiam sa-mi fac somnu’ de dupa amiaza, era un bun somnifer. Nu zic ca-i plictisitor, is io superfici. (Apropo de asta… citesc si io o carte c-o dat intelectualismu’n mine si m-o apucat neste pandalii, carte-i buna si mi-a fost recomandata de cineva in gusturile caruia ma incred, da’ z mor io de nu-s cea mai mare superficiala fiinta ever, o citesc exact cand vreau sa ma pun sa dorm, deci dupa 3 pagini deja sforai si chestia e CA CArtea, in cele 50 de pagini pe care le-am citit pana acum, are maxim 4 dialoguri alcatuite din 2 replici de 3 cuvinte fiecare. Mor ! In chinuri ! Pai n-am invatat noi ca dialogul confera dinamism actiunii si totodata da dinamism si unei carti ? Pai astia mai bolanzi ca mine ashea zau ca se-arunca de la etaj cand citesc ca prostii 20 de pagini in care ti se descrie cum o lesinat Catul Bogdan – bine, exagerez si io, dar am voe… Deci ne mai facem o statuie cand terminam de citit cartea asta, pe langa aia cu puiu’ cu smantana si invatatu’ sa mergem pe tocuri, amin !)…

Am asteptat mult sa vad Valentine’s day care a fost o dezamagire din punctul meu de vedere. Ori m-am facut eu o scorpie afurisita si pretentioasa rau ori nu eram in starea care trebuia, dar mi se pare putin nu-stiu-cum sa-l compari cu He’s just not that into you. Nu o fi asta o mare capodopera in materie de filme, da’ ii sigur mai bun decat Valentine’s day.

Cam asta cred c-am avut de zis, eventual va mai las 5 filme faine de vazut :

I could never be your women

When a man loves a woman

Pride and prejudice (2005)

Don Juan de Marco

Not easily broken

Something new

Hors de prix

Changeling

The reader

Obsessed

Cheri

21

(Sa nu ma credeti mai niciodata cand zic „doar 5”: 5 filme, 5 melodii, „Intarzii 5 minute.” – Sunt de fapt 15. 🙂 )

Uichiend naaais s-aveti! S-avem, pardon.

P.S.: Vio, poa’ vrei sa divortam. Ma rog, sa nu ne mai iubacim ca amanti, uraciosule!

P.P.S. : Aww, mi se pare atat de dragutz prichindelu’ asta miiic. (Am si-o slabiciune pentru tatii dragutei si scumpei.)

P.P.Pipipipies.: Fetelor, hai sa va rasfete Hubbis c-o bunaciune de baiat. Vai ce l-as… uhm, mda, duce la mama acasa pe asta i-as arata colectia mea de… m-as topi toata in fata lui. 🙂 [Nu cautati mai multe imagini cu el, lasati-o p-asta intiparita-n minte. Nu de alta, da’ arata putin cam ghei in alte poze.]

41 de gânduri despre “Uichiend.

  1. Hubba, eu vreau ca plozii mei sa fie mici si grasuti cat is bebe, apoi ii bag la baschet si sport intens, sa invete sa cante la un instrument, ore de lectura, de plimbare si de joaca obligatorii. Asa ca pe la 10, 11 ani o sa fie si ei numai bine, nici grasuti nici slabuti. Siii, daca nu gasesc tatic dispus sa ma ajute sa-i duc de la statutul de plan pe hartie la cel de borscute oracaitoare care nu ma lasa sa dorm noaptea, gasesc eu modalitate sa-i am. 😛
    Week-end frumos si tie!

  2. Eu am vazut „Julie si Julia” si mi s-a parut destul de ok :-?? adica mie imi place Meryl Streep si poate de’asta :”> la „Valetine’s Day” am inceput si eu sa ma uit aseara, l-am vazut cam jumatate dupa care m-a furat somnu’ ( clar!) si da, chiar este o tentativa nereusita de „He’s just not that into you”, chiar daca unii actori au jucat in ambele filme 😕 De restu’ am auzit, da’ nu m-au atras prea mult..in schimb, ma tot chinui de o saptamana sa vad „Not easily broken” si poate reusesc sa-l iau week-endul asta, daca tot vremea asta afara de ingheatza si sufletul in tine! 😦

  3. si mie imi place Sarah Jessica Parker si Hugh Grant si am vazut weekendul trecut filmul.
    la cluj e soare dar poate pe seara mi-ar prinde bine si mie un film 🙂

  4. La mine e soaaareeee! 🙂
    E frumos afara, dar inca e „floscaiala” pe jos… nu s-a topit inca toata zapada.
    Valentine’s day am inteles si eu ca ar fi o dezamagire, au strans o gramada de vedete, insa nu au avut o idee grozava pentru film. Ceva in genul New York, I love you, dar mai nereusit.

  5. Hangover a fost chiar o comedie reusita, m-a amuzat copios, comparativ cu alte tentative de acest gen.
    How to lose friends and alienate people este iar un film bun, dar fiecare cu parerea lui pana la urma.
    Management e zob. Julie si Julia nu am vazut, dar pot sa bag mana in foc ca e praf. Restul nu am de gand sa le vad, numele imi spun tot ce trebuie sa stiu. 😀
    Poate ma insel in privinta unora, dar imi asum riscul!

  6. Aah, The hangover… poante stupide in cea mai mare majoritate, te uiti doar de CHIAR n-ai altceva mai bun de facut.
    Couples retreat il am pe un dvd, dar inca n-am reusit sa il vad. Si-asa nu aveam mare tragere de inima, m-ai lamurit si tu acum 😆
    When a man loves a woman, Pride and prejudice mi-au placut si mie. The reader e chiar foarte bun, parerea mea, nu doar nice.
    Acum cred ca ma bag si eu la un film, in patura, da’ fara el… adica fara VIN, la asta ma refeream! 😀
    Uichiend placut, ma rog, cat a mai ramas :*

  7. @Semafor: Cum sa nu gasesti tatic? Pai tu ce esti? Si mama-i Croco. De fapt, ce copii? Ma ai pe mine:))
    @Chocolate: Julie and Julia e un film bun, da’ io-s superfici, da?:* Not easily broken e fainutz:>
    @Lilly: Pai vizionare placuta la orice te-ai uita 😀
    @Daniel: Nu am vazut „New York, I love you”:-< Cat despre ce zici despre celelalte filme…eu nu contest ca-s ok, da' mie personal mi-au zgandarit retina.
    @CuteCat: Bag de seama ca nu ma dau asa in vant dupa Leo, nu stiu de ce:)) Dar multumesc de recomandare, promit ca ma uit la trailer.
    @Loryloo: Aha, deci mai e cineva de aceeasi parere cu mine legat de The hangover. Io n-am vazut film, da' am baut vin :)) :*:*:*

  8. Mie mi-a plăcut Forgetting Sarah Marshall. E o comedie drăguţă. În orice caz, Something new şi I could never be your woman (degeaba joacă Michelle Pfeiffer, filmul este boring) sunt mult mai plictisitoare decât Forgetting Sarah Marshall. Nu am văzut Not easily broken, dar trailerul nu m-a atras deloc.

  9. Încă ceva… Forgetting Sarah Marshall nu intră în aceeaşi categorie cu The hottie and the nottie, Miss bunny şi alte filme cu piţi 😛 L-ai pus prost 😉

  10. Koodoo, mnoh atunci mai astept mult sa ma ceri? :))
    Emma, mie Forgetting Sarah Marshall mi s-a parut slabutz si e de departe mai slab decat Something new si I could never be your woman, dar asta e parerea mea, daca a ta e diferita, io ti-o respect :)) Si e fain Not easily broken, nu judeca dupa trailer.

  11. Pai m-am saturat ma, in fiecare an ne fura astia recolta. Lasa ca ne luam gumarii aia de duminica, poate ne mai vede careva prin sat si in plus nici nu luam apa la bord cu ei. Si daca mi-i prind pe tuciurii aia, Dumnezau cu mila, am sa-i violez cu cel mai mare stiulete care-l gasasc. Da’ pana cand nesimtirea asta?

  12. Am zis eu bine, zilele astea cat stau acasa am ce vedea datorita voua. 😀 Sper sa n-ajung sa dormitez in timpul lor ca va mananc cu fulgi cu tot! 😀

  13. Apropo de Forgetting Sarah Marshall… mi s-a parut slabut. Adica sunt previzibile filmele astea. Comedioare pe care le-am vazut in ultimul timp si mi-au placut sunt: Clerks I si II si continuarea lor – Jay and Silent Bob strike back! Cine le-a vazut stie la ce ma refer. 🙂

  14. I could never be your woman (sper sa nu il confund, e cel cu Paul Rudd si Meg Ryan, nu? 😀 )si Forgetting Sarah Marshall cam de aceeasi valoare, zic eu.

  15. Koodoo, ne iubacim in particoler, da? :))
    Alina, paaai uita-te mai la film faine:>
    Daniel, Big fish? Hum:-? Siiii nu poti sa spui ca „I could never be your woman” e de acceasi valoare cu „Forgetting o tuta”, pe bune, sunt diferite ca stil si pana mea! M-ai enervat :))

  16. Mai bine citesti o carte. Nu, nu scrisa de pseudoscriitorii astia moderni care pe deasupra sunt si vip-uri de meserie….

  17. Absolut nici unul, daca la mine te-ai referit folosind apelativul „Mihai”.
    Ma numesc, my name is, mein Name ist, je m’appelle, il mio nome e, me llamo, меня зовут, 我的名字是: Ion Gheorghe.

  18. Amandoua sunt comedii romantice… care e diferenta de stil pana la urma?
    Offf, te-am mai si enervat! 🙂
    Nu m-au impresionat cele doua de care am amintit, asta e… 😛

  19. Iooooooooooooon!!!!!!!!! 😆
    De fapt imi spui cum doresti, ti-am explicat in mai multe limbi care este numele meu.

    P.S. ce naspa suna expresia „am explicat in mai multe limbi” 😆

  20. L-am vazut demult si apoi am mai vazut o gramada de filme si am facut cateva confuzii. 😀

  21. Pingback: Explicatie « Ganduri rupte din mine

  22. bai sa mor daca imi place nenea ala! in primul rand ca l-as tunde oleaca..doi ca…nu imi place 😐 :)) acu sa nu dai! dar eu nu ii arat neam nici o colectie! nici virtuala nici de alt fel :))

Lasă un răspuns

