Un sut in fund, un pas inainte.

Ieri si alaltaieri am fost praf. Si-au mai avut grija unii sa ma transforme si-n pulbere.

Daaaaaaar « O alta schimbare importanta in aceasta saptamana este revenirea lui Marte la mers direct – pe 11 Martie.» (de aici). Nu stiu ce-o-nsemna asta, da’ io cred ca e de bine. Asadar, de astazi ma mai linistesc si eu si… o sa fie bine. Pen’ca tre’ sa fie, da?

Le multumesc oricum astora care se pricep la dat suturi in fund. M-ajuta sa fac un pas inainte si sa ii cunosc mai bine si sa ma scarbesc de picioarele lor.

Si-acum dam drumu’ la cantat, meloasoanga (re)descoperita la Dono.

Pam Pam!

29 de gânduri despre “Un sut in fund, un pas inainte.

  1. De când mă plimb prin blogosfera românească am ajuns să am o părere bună despre viaţa mea.. Dă-i dreaq de oameni obsedaţi de a da şuturi, ignoră-i. Ieşi la un şpriţ şi zâmbeşte! 😀

  2. Cred ca nu mai am mult si voi adopta si eu filosofia lui Machiaveliq 🙂 adica serios, e mai bine sa te prefaci ca nu simti nici o lovitura, oricat de grea ar fi. Stiu ca e cam greu, dar nu trebuie decat sa joci putzin teatru :D…Citeam undeva ca „vorbind despre probleme, le facem sa existe”; si ce sa facem?! sa nu mai vorbim deloc despre ele?! Nici asta nu prea merge, dar nici nu trebuie sa le acordam importanta maxima :d HAKUNA MATATA, Hubbis!!! >:D<

  3. Sper sa te vedem mai linistita!

    PS: Scuze ca iar s-au strans in spam la mine multe comentarii de la tine… dar vreo doua zile jumate n-am avut timp mai de nimic… sper sa nu fie cu suparare. 😛

  4. Dar priveste si partea buna a lucrurilor, pe principiul „Un sut in fund, un pas inainte.” poti vedea Paris-ul gratis 🙂 !

  5. Auzi ție nu iti priește ceva…sa fie mancarea ? ahh stiu iar ai spalat vase ! uoaf ! sau o fi schimbarea asta de vreme… iarna asta tarzie ? ca esti cam de multisor asa ca vezi ce faci sa iti revi definitiv, am zis 😀

  6. @Machiaveliq: Maine seara cand vin acasa imi iau un vin :))
    @Chocolate: Hakuna matata, da’… :-:D<
    @Rhad00: Paris:X :))
    @Koodoo: Adiiica? ce, sunem legati unul de altul? 😛
    @Top Boy: Mda… :))
    @C.I. :Mie, unora, altora, tie nu.
    @Viorel: Da, deci jur, zilele astea am spalat zilnic vase, clar de acolo e:)) Nu sunt de mult asa, am avut si perioade mai urate. Da' nu mai sunt hepi cum eram acum nu mult timp :-<
    @Alex’andra: Ti pupa si Hubbis pe tine. Si vezi ca nu pot controla eu ce fac piciorusele lor magice 😛

  7. Are dreptate Viorel, ce-i cu tine in ultima vreme? tre sa te pui pe picioare ca vine primavara!

  8. Hai ca iarna asta v-a intristat pe toti, nu stiu care e treaba. Las’ tu ca zic astia ca se incalzeste si atat de vesele ce erati tu si Chocolate cu gandul la primavara de mama mama… ia regaseste bucuria aia si fii Hubbis zambareata :* Cei cu suturile ajuta si ei, cu pasul ala inainte, inseamna ca o sa ai parte de primavara inaintea noastra 😆

  9. e inca zapada…de atata timp visez o intalnire iarna… imracati in haine groase se indreapta unul spre celalalt prin zapada…se apropie si intinzandu-si bratele, mainile lor se ating…emotia ii copleseste si cad in genunchi unul in fata celuilalt privindu-se printre lacrimi…vine primavara…alt vis…

  10. Hi hi hi. La mine deja se vad rezultatele bune ale revenirii lui marte la mers direct :)) Am trecut la buget. Acum sper sa castig si la afurisitul ala de concurs la care particip.
    Hubbis daca nu continua situatia buna apelez si eu la un sut in fund de la tine. Sa-mi iau viteza si curaj. Ti pup fata mea mumoasa si isteata. Si vezi ca treaba asta pt tine inseamna o crestere a ambitiei pentru realizarea scopurilo propuse. Acus te vedem cu pantofi cu toc cui. 😛 :*

  11. Te invatz eu sa dai un pumn, am invatat si eu de curand :”> nu pot sa cred ca la caracterul meu am stat fara nici un pic de bataie pana acum… preventiv, e nevoie si de 2-3 karate 😆

  12. aahhm, ador melodia aia.
    tare schimbatoare mai esti, daca as fi baiat si ai fi iubita mea, as innebuni in 2 zile. As avea un caiet cu mood-uri si te-as ruga sa treci acolo, ca un fel de prezenta, mood ul in care esti ca sa stiu cum sa ma port :-s

    :))

  13. @Rhenus: Ma, io trista-s de felu’ meu :)) Dar cred ca am spalat prea multe vase, de la asta mi se trage :))
    @Loryloo: Sa se-ncalzeazca odata ca azi m-am luptat cu ninsoarea :((
    @Pisi: Multumesc 😀
    @Flori: Eheee, ce poIata esti:D
    @Semafor: Ui, ma bucur pentru tine:* Las’ ca ma fac io mare si-ambitioasa, da? 😛
    @Alina: hahhaha:)) bum bum poc:))
    @Chocolate: Ai invatat cum sa dai un pumn? pfoai :)) nu-ntreb de ce a fost nevoie sa inveti :-”
    @Vio: Tre’ sa spele amantu’ vasele ca sa fiu io hepi:))
    @CuteCat: Probabil ca aveam nevoie… :-<
    @Ionut: Ma bucur ca esti de acord :((
    @Grapefruits: Foarte tare comentariul tau:)) Perfect adevarata treaba, cred ca o sa pun in practica faza cu caietul de mooduri pt iubitel :))) =)) Ma, io daca as fi baiat, nu m-as lua de iubita, asta-i clar :)))[radem glumim, da' vorbeam serios:))]

  14. hubba: eu tot am vb serios. cand dau click pe blogul tau ma gandesc: ori e hubbis, ori e bubba, desi nu stiu daca am inteles exact care e treaba cu cele doua.
    ehh, poate te-as pune la punct daca as fi baiat si tu iubita mea, dar sunt sigura ca ar iesi cu scantei

  15. Ok, atunci vezi-ti de fishucu’ tau si lasa-ma cuuuuuuu amantu’ meu :)))
    Hubba Bubba e numele initial; ‘Hubbis’ mi-a zis Emma si cam toti s-au luat dupa ea, pen’ca-i mai simpatic ashea; de fapt, ii explicam Emmei zilele trecute ca starile mele pot fi atribuite multiplelor mele personalitati[?!] si am si nume pt fiecare in parte: spre exemplu, Gubbis sunt io afurisita si rea si naspa:)) si Hubbis scumpica is io aia dulcica rau 😀

  16. bai daca e de Marte, sper sa ma influenteze si pe mine pozitiv, ca asa nu se mai poate…euacum imi revin de pe frecventa „nu si nu, batman, batman” :)) si nu am chef de postat si raspuns si etc, desi citesc tot si ma bucur de fiecare randulet 🙂 :*

Lasă un răspuns

