‘Mai m-am gandit la ceva!’

[Nu m-am analfabetizat de tot, desi am inceput sa uit sa pun cratimele si sa conjug verbele, replica e a vacutzei Fulga, deci n-am fost io.]

Dupa cum cred ca stiti, eu am o mare problema cu oamenii laudarosi. Si pentru ca e tot prin zona asta, pot adauga faptul ca am o problema cu oamenii plini de ei. E drept, e cam subiectiva treaba aici, poate mie mi se pare ca X-uleasca e plina de ea daca spune ca e frumoasa, poate lui Y-cescu i se pare o femeie constienta de atuurile ei, precum lui Z-escu i se pare o femeie increzatoare si atat. Asadar e deseori greu sa trasezi o granita clara.

Chestia ciudata e ca pan’ am scris astea 4 randuri mi-am uitat ideea… Jur!

Ce naiba voiam sa zic?

Nu reusesc sa-mi amintesc, marea mea durere e ca, asa cum v-am mai spus, sunt genu’ de om care te asculta si priveste oarecum admirativ (vorba vine) cand tu iti etalezi cacarezele de oaie. Pen’c-asa-s io, nu-s groasa de obraz si nu am suficienta rabdare sa te iau pe tine, proasta satului, sa-ti explic ca nu, nu esti tocmai o lebada gratioasa la cele 90 de kilograme din dotare, cu toate ca tu crezi ca jeansii aia mulati pe care ti i-ai luat  din mall te fac sa arati incredibil de sexy.

Apreciez increderea de sine la un om (probabil pentru ca eu duc lipsa de asa ceva) dar cand incepe sa se transforme intr-o grandoare dintr-aia infecta in grandomanie deja ma apuca pandaliile.

Cred ca sunt doua tipuri de oameni care au incredere in sine : oamenii care nu se supraapreciaza, nici nu se subapreciaza si stiu exact ce sunt, cum sunt si tocmai din asta le izvoraste incredere de sine si oamenii (incredibil de) prosti care se supraapreciaza pentru ca in infinita lor prostie reflectia in oglinda a unei pisici blegutze este, da, un leu fioros.

Pacat ca nu-mi amintesc de chestia care m-a inspirat pentru articolu’ asta, ideea e ca da, l-am scris pen’ca-s o invidioasa care moare de ciuda ca nu poate fi suficient de desteapta incat sa-si dedice statusuri pe mess prin care sa-si spuna cat e de frumoasa. Stupid me !

P.S. : In alta ordine de idei, intr-un articol anterior, daca va amintiti, scriam “Confidence is the sexiest thing a woman can have. It’s much sexier than any body part.” Pai da, trai-ti-ar tie familionu’, da’ una e sa ai pur si simplu un aer increzator si alta e sa te crezi drept ceea ce nu esti. Desi, daca stam bine sa ne gandim, ne cam ridicam spranceana si poate si palaria cand vedem o sleampata de femeie fluierata de muncitorii de la Electrica. Sleampata, sleampata, da’ cu incredere in ea, a naibii muiere.

25 de gânduri despre “‘Mai m-am gandit la ceva!’

  1. Sunt de părere că atunci când nu ai încredere în tine îţi cam tai singur craca de sub picioare. Devii atunci primul duşman al tău, iar felul cum te văd alţii e mic copil pe lângă reproşurile pe care ţi le faci tu singur. Nu zic că io oi fi mai brează şi debordez de câtă „self confidence” am. Dar încerc să mă împac cu mine însămi; vorba aia: atâtea arme am, cu ele lupt, altele nu e de unde.

  2. Jasmin, nu te contrazic, si eu ar trebui sa lucrez la increderea de sine, insa pe mine ma revolta toate snoabele astea care se cred mari dive. Si nu din viata mondena, ci din viata.

  3. Trebuie să fie şi exemple de „aşa nu”. Şi în general bărbaţii fug de ele. Nu prea le convine să fie altcineva mai superior decât ei.

  4. Mie mi-ar place sa fiu cu una care sa se considere superioara mie si eventual multora. I-as da in fiecare zi probleme sa le rezolve. Doar ea e inceputul si sfarsitul pe lumea asta.

  5. De considerat multe se consideră. Sau se amăgesc singure că-s buricul pământului şi nu mai văd bine de câte aere-şi dau. Problema care se pune e dacă sunt şi capabile.

  6. Femeile ca femeile, da’ sa vezi cum sunt barbatii cand se cred prea perfecti pt lumea asta. Am avut de a face cu o gramada, da’ e unu care-i intrece pe toti.:-” :)) ‘Tu-i mama lui de self esteem exagerat.8-|

  7. Vezi ca poate unora chiar le place sa mearga cu „un bat in funduletz”. Nu poti sti ce fel de fetishuri au…

  8. Hubbis, aici semani cu tata,adica avec moi!Eu chiar am grave probleme de incredere in propria persoana desi in adancul singurului meu neuron stiu ca sunt o persoana capabila si nicidecum mediocra. Ma desconsider din diverse puncte de vedere, dar ma bat singura si incerc sa-mi revin. Sper sa reusesc. Si pe mine ma intriga si ma enerveaza si-mi vine sa ii bag o surubelnita in ochi aluia de se crede mare scula de bascula, si striga-n gura mare ca el/ea e cel/cea mai tare desi e vai si amar de curu lui/ei. Probabil si-au pus in cap sa demonstreze ca e adevarat proverbul: Prostul daca nu e si fudul parca nu e prost destul.

    @ Koodoo: Nu-ti doresc sa ai o relatie cu cineva cer se crede superior tie decat daca ai un psihic foarte puternic. Eu am patit-o pe propria piele iar la final am ajuns sa ma simt ca un scutec plin de caca pe care-l arunci la ghena ca e de unica folosinta.

  9. De suparare ca primul comentariu mi-a intrat la spam imi vine sa la laud singura: chioara, surda si nebuna dar mi-s simpatica a darcului :))

  10. Ma refeream la faptul ca o las/il las pe ea/el sa creada ca e cel superior, aruncand intre timp toate problemele, dilemele si vina pe cel „superior”, ca na, el e mai dastept, nu? Si in tot timpul asta, le mai complic din mers, doar pentru amuzamentul meu propriu. Sa stie lumea ca nu eu, ci celalalt e superior, iar eu am sa stiu cat de superficiala e.

  11. @ Koodoo: La asta nu m-am gandit. Cred ca am sa tin seama de sfatul Invatatorului si am sa-ti cer niste idei.
    Auzi, da’ pentru ideile astea ai licenta sau brevet? Ca sa stiu daca trebuie sa platesc drepturi de autor in cazul in care le aplic si eu. 😆

  12. Sincera sa fiu, nu stiu ce e mai rau pe lumea asta: sa te subapreciezi sau sa te supraapreciezi?
    Cred ca oamenii care se apreciaza la adevarata valoare sunt foarte putini, pentru ca prin natura firii suntem subiectivi, mai ales cand vine vorba de propria persoana.

  13. Koodoo faci misto de mine nu? 😆 GNU nu e la Microsoft sau Windows… nu ma pricep la softuri, da parca pe acolo am vazut ceva legat de GNU.

  14. @Jasmin: Tocmai, ca nu-s capabile, de alea ma iau. Asta cu barbatii care nu accepta sa fie altcineva superior e buna:> Si-adevarata.
    @Koodoo: Mda, doar pentru amuzamentul tau, huh? :))
    @Vio: Trage-le si din partea mea:D
    @Andra: of, Andrushky >:D<
    @Top Boy: hahah:))
    @Grapefruits: Pastrezi limita decentei si totul e ok:D
    @Petro: Bun proverbu' 😀 Iti dau eu surubelnita :))
    @Chocolate: Asta ne zicea si petro :))
    @Vio: Curiosule!
    @Clarra: Bine ai venit! Eu as zice ca e mai grav sa te supraapreciezi, dar cred ca te afecteaza pe tine ca om mai mult sa te subapreciezi. Asa-i, greu de decis…
    Koodoo, Petro, get a room! :))

Lasă un răspuns

