Pai da!

Io cand v-am zis ca dac-as fi mai inalta si mai slaba as fi o bombonica de fata, nu m-ati crezut…=>

31 de gânduri despre “Pai da!

  1. Hubbis, daca iti freaca taica-tu doua palme peste fund iti vin mintile la cap.
    Fina si fain arati in poza aia cu aer mediteranean. Ia uite la ea domle!
    Si bataia e la fundul gol si cu palma uda ca sa te usture si sa iti aduci aminte de vorbele mele!

  2. Comentez aici pentru ca la celalalt post ai oprit comentariile.
    „Pentru toti sunt Hubbis aia mica si-afurisita, zvapaiata si isterica, plictisitoare si enervanta cu posturile ei sensibiloase. ” Toti care? Toti aia care ar vrea sa vada doar articole cu hi hi hi si ha ha ha in care nu mai poti de bine? Toti aia care cred ca mereu trebuie sa iei totul in ras? Toti aia care se supara ca se regasesc in randurile in care spui ce te enerveaza? Sau toti cei care nu stiu sa vada ca dincolo de randuri sta un om in carne si oase, cu minte si suflet?

    Esti „Hubbis aia care te-ntreaba, din senin, « Esti fericita ? » sau Hubbis care incepe, din senin, sa planga sau sa i se faca dor nu de oameni pe care nu i-a vazut de luni de zile, ci doar de oameni care-i… lipsesc” pentru cei care au reusit sa treaca un pic dincolo de cohilia care iti serveste adesea drept scut de aparare, pentru cei pentru care contezi si care conteaza pentru tine. Si asta ar trebui sa iti fie suficient.

    Echilibrul vine in timp si numai atunci cand ai inteles ca tot ceea ce ti se ofera si de care ai parte e suficient ca sa fii multumita. Niciodata nu ti se va da mai mult decat duce, si cred eu nici mai putin. Nu e necesar sa ai un stadion de oameni care sa te perceapa asa cum esti, care sa fie dispusi sa te asculte, sa iti arate gestul sau sa iti spuna cuvintele de care ai nevoie. Iar peste vreo trei ani ai sa vezi cum iesi la cafea cu fetele in pauza de pranz si ai sa-ti etalezi mandra una dintre fustitele creion si pantofii rosii cu toc (in garderoba ai sa ai toate culorile si modelele posibile de pantofi cu toc).

    Iti spun toate astea pentru ca eu chiar cred in ele. Ia si tu un pic din increderea mea.

  3. Koodoo…
    Ionut, nu-s chiar photoshoape:D
    ALina, multuu.
    Semafor,imi trebe o bataie buna :))
    In alta ordine de idei… sa-ti spun o poveste. Simteam nevoie sa pap o banana…Am realizat ca pofta asta venea de undeva din subconstient sau doar din copilarie, pentru ca, atunci cand plangeam, bunicul imi dadea mereu o banana si o mancam asa, printre ultimele lacrimi… Comentariile le oprisem pentru ca stiam ca exista unul sau doi sau trei oameni care imi vor spune cuvinte precum ale tale…mancand banana, citind ce ai scris, am inceput sa plang. Dar… multumesc. Nu stiu daca am cum sa te fac sa intelegi..cuvintele tale m-au miscat, tare…

  4. Hubbis, iarta-ma ca te-am facut sa dai apa la soricei. Si uite, pentru asta te las sa ma casapesti. 😛
    Sa-mi zici, unde si cand vrei bataita.

  5. Daca adica piticii ce-au?
    Las’ tu, sa ma simt si eu bine, ca nu-s cea mai mica din blogosfera 😆
    Esentele tari se tin in sticlute mici. Esti o scorpiutza, therefore esenta tare => se necesita sticluta mica. E mai precious asa, deci mai bombonica :*

  6. o sa vina primavara cu alaiul ei de flori(vb cantecului) si va fi mult soare si atunci adio stari depresive si profunde 🙂 o sa ne distram sunt sigura!

  7. @Koodoo: Daca le-ar placea tuturor de mine cum iti place tie, mi-as face harem :))
    @Loryloo: Mda, mama lor de sticlutze mici :)) Macar de-am fi usor de manevrat.
    @Lilly: Multumesac, esti mult prea dragutza:D SI sa stii ca mi-ai bagat melodia asta-n cap ca o fredonez de juma’ de ora:))
    @Viorel: Lipsa de ocupatie? Cine, ma? :))

  8. Tocmai, ca n-am orbit, mai bine orbeam… cum ai putut sa faci asa ceva??? Inca sunt socat.

  9. Sunt dulce!
    Andra, da, tu, am observat si io, da’ asa ii aplicatia pe avonuci, deci it’s not my fault, ok? :)) Si lasa tu sa am capu’ mare sa fiu desteapta si frumoasa :))

  10. @Lilly: Diversifica si tu oferta:))
    @Chocolate: Multu, dar mnoh..
    @Diana: Multumesc 😀 Mai, pe siteul Avon poti sa iti faci cont sa ‘testezi’ fonduri de ten, oje, rujuri s.a. pe fatzuca ta, poti ‘proba’ inele, genti, bratari. Ei iti ofera posibilitatea sa pui fatuca ta decupata si sa alegi un corp si nuanta pielii. Ei bine, asta e un corp marimea S :)) Inteles-ai acuma? 😀

Lasă un răspuns

