8 martie.

Pentru mama mea…

Pentru mamele voastre.

Cantecul pe care-l invatam la gradinita si care ne punea mereu pe ganduri pentru ca… o facea pe mama sa planga. De emotie, de bucurie, de drag de noi.

La multi ani voua!

Nu va urez sa fiti frumoase. Sunteti in ochii celui care va iubeste sau in ochii celui care va va iubi. Si asta e tot ce conteaza.

Nu va urez sa fiti fericite. Sunteti cand cunoasteti dragostea sau veti fi, cu siguranta, candva.

Nu uitati de voi! Va veti duce atat de tare dorul…

Fiti femei si veti cuceri o lume-ntreaga.

(Desi am maine-poimaine 21 de ani, eu nu ma supar daca-mi spuneti „La multi ani!” doar de 1 iunie! :))

31 de gânduri despre “8 martie.

  1. La multi ani fiica mea frumoasa, inteligenta, sexy, unica si irepetabila! Ti pupa tata! 😀

  2. Eu ti-am zis la mulți ani aseară 😀 asa ca o sa îți spun la multi ani pt mami tau ! sa ai o primăvara superba scumpica noastră Hubbis :*

    La mulți ani si pentru toate cititoarele de pe acest blog 😉

  3. Nu e prima data cand pui cantecele de gradinita pe blog 🙂 Hubbis are un sufletzel imens de copilash si ii urez sa raman o scorpiutza feminina si sensibila mereeeu! >:D< la multi ani, sweetie!

  4. bre, eu zic ca e bine sa ne spunem si acum, si pe 1 iunie, si …. ori de cate ori ne cream ocazia 😉 so: La multi ani, Hubilinule, si sa ai partea doar de soare (in suflet mai mult, dar nu ar strica sa se arate mai repede si pe afara:)) ), zambete si cer senin! O primavara minunata! :*

  5. =))
    @Koodoo: Petrece mah, isi imparte martisoare cu celelalte blogeritze si cu fotograful.
    Probabil acum au ajuns la proba/statusul in care probeaza rochii de mireasa! :))
    Sau smulge cozi de scorpioni… =))

  6. @ KooDoo + Invatatorul: Ia uite domle cum glumesc baietii pe seama absentei fetei mele. Ntz, ntz, ntz!O sa vreti voi sa va puna Hubbis pile la fotograf sa va ajute si la nuntile voastre.

  7. Nu nu.
    Unul din atuurile noastre e ca stim sa facem si poze….profesionale.
    Si daca nu-mi palce si nu-mi iese, mai am un coleg de facultate, fotograf de meserie 😉 si-mi face mocca! 😛

  8. Ce-i aicia, ma? Club de negri? :))
    Multumesc tuturor pentru urari, inca o data la multi ani, fetelor, revin eu maine :))
    Si ma, negrilor, gura miCA CA va sparg :))

  9. @Andra: Mersi, printesico!
    @Koodoo: Multumim, scorpionule 😛
    @Invatatorul: Multumiiimd:D
    @Semafor: Irepetabila? :))) Hahah, saru’mana :*
    @Al: Nu stiu cine esti, da’ mersi de pupaceala :))
    @Loryloo: Pe 1 iunie sa nu cumva sa uitaaati:P
    @Viorel: Multuuu, multuuu.
    @KirstDay: Multumesc si tie.
    @Chocolate Follie: Asa-i, nu e prima si nici ultima oara cand pune cantecele de gradi. Esti asa dragutza cu urarea ta, scorpie :”>
    @Croco: SI frumoasa si desteapta? Pfoai!:))
    @Cosmin Gheorghita: Iti multumesc mult, toate cele bune!
    @Alina: Multumeeesc \:D/
    @ROx: Soare-n suflet? Facem rost. Multumesc, scumpica.
    @Adrian Enaru: Iti foarte multumesc ;;)
    @Lilly: Multumesc, la multi ani si tie.
    @Koodoo: Mi-am vizitat striperu’ propriu si personal?! :))
    @C.I.: Ma, da’ tu nu ma lamultianiuiesti? :))
    @Invatatorul: Smulg cozi de ce? ejti nebun?:))
    @Sinsdesign: Multumesc :*
    @Petro: Asa-i, is neseriosi astia mici :))
    @Vio: Iata cine s-a trezit :))

Lasă un răspuns

