Oui, c’est moi la diva!

[Mda, promit sa nu uit ca-n liceu una din poreclele mele era „SPAM”, da’ totusi, ma scoateti si pe mine DE ACOLO? X(]

Astazi era ziua mea de rasfat total… era zi de shopping si voiam sa-mi achizitionez niste pantofiori orgasmici si sa-mi satisfac placerea nebuna pe care doar niste cercei mi-o pot oferi. Ei bine, ghiciti ce? Mi-am luat o ..carte. Cat de nepitzipongic a sunat asta? (Apropo, CINE NAIBA scrie in prefata unei carti ca personajul principal moare?! Pe bune, cat de retardat tre’ sa fii? Probabil la fel de retardat ca ala care citeste prefata. 🙂 )

Am vazut niste pantofiori superbi pe care nu mi i-am putut lua pen’ca toanta de mine nu stie how to walk in high heels (da, am ajuns sa urmaresc clipoace pe iutubitubi care sa ma invete ceea ce deja stiam: stiu teoria! dar dupa 3 minute pe tocuri incep sa ma cocosez, sa indoi genunchii in cel mai inestetic mod cu putinta s.a., corpul nu-mi asculta creierasul!). Stiti ca va ziceam ca voi fi cea mai fericita cand voi invata sa gatesc pui cu smantana? Ei bine, victoria pentru care-mi voi face statuie va fi aceea de a putea merge in niste pantofiori rosii, cu toc de 10, ca o adevarata diva ce sunt (Vio, tu confirma ca sunt diva! Ca pantofiori nu ai vrut sa-mi iei, uraciosule!).

Citeam in… nu-mi amintesc exact daca in „Despre lucrurile simple” sau in „Niste raspunsuri”, dar cu siguranta intr-una din ele, (apropo, care ma sustine cand zic ca prima e mult mai reusita?) o foarte scurta relatare despre un tip care, tanar fiind, visa sa isi petreaca ziua in care implinea 30 de ani pe un iaht, inconjurat de prieteni, chiar daca atunci tipul habar nu avea cum va face bani. Mda, … la 30 de ani, si-a serbat ziua pe un iaht. Eu… ma vad la 27 de ani coborand dintr-o masina… ok, nu rostesc cuvantul „luxoasa”, asta m-ar face putin cam snoaba, nu?, imbracata intr-o camasa alba eleganta cu o fusta creion gri si purtand niste pantofi rosii cu bot rotund si cu toc foarte inalt; o esarfa rosie sau un colier rosu la gat; parul ciocolatiu, un bob stilat sau un coc lejer (stiti ce sexy sunt cu parul prins in coc? Pacat ca nu mi-l prind niciodata asa. 🙂 ). Ramane de vazut unde ma va purta viata, sper sa nu ma intalniti mizerabila, cu toate visele duse pe fundul unei mari murdare.

Vreau sa ma rasfat cu un inel dragutz pe care am pus ochii si vreau sa imi gasesc cercei. Lucurile astea imi ofera franturi de fericire care merita sa o suport pe mama cand urla la mine pentru ca am cheltuit banutzii de facturi.

Si ca sa va demonstrez ca nu-s o pitzipoanca veritabila, m-as putea chiar lauda cu faptul ca azi am invatat 3 cuvinte noi (desi-mi erau cunoscute auzului, nu le stiam exact semnificatia): calofil, narcisiac, desuetudine.

Sunt atat de … eu cand pasesc increzatoare pe strada, fara griji si probleme pe fata.

„Confidence is the sexiest thing a woman can have. It’s much sexier than any body part.”

[Clip recomandat de Hatice, sper ca e singura care boceste pe melodia asta, nu vreau sa aud si altele!]

*Imagine furata de pe deviantart.com.

81 de gânduri despre “Oui, c’est moi la diva!

  1. Trebuie sa mergi ca sa inveti!
    Fa si tu ca vecina mea… mergi pe tocuri prin casa pana inveti sa mergi frumos. :)) Exerseaza si tu, macar 30 de minute zilnic.

  2. Asa, revenindu’mi 😀 si pt mine a fost zi de shopping azi, mi-am luat niste colantzo-blugi sau blugo-colantzi ( sau blugantzi sau colugi, spune-le cum vrei 😆 ) superbi :”> si toata ziulica m-am probat cu ei si cu tocuri, dar presimt ca ii voi purta cu teneshi ca de! specific scorpiilor sa avem probleme cu tocurile..ne impunem si fara! :>

  3. Chocolate, uite ca n-ai fots prima, era Diana la spam :))) A, pai tu esti slabutza si cred ca-ti sade bine cu blugo-colanti :)) I-ai probat cu tocuri, stii sa mergi pe ele? :)) Si melodia nu e atat de deprimanta :-” probabil pentru ca nu-i inteleg toate versurile :”> :))
    DianaEmma! Cum sa-ti explic :))) DEGEABA merg prin casa, una e sa mergi pe covor[m-ar omori vecinu’ daca as merge pe parchet cu tocuri] si alta e sa mergi pe asfalt… E greu :((

  4. 1. Mie imi place songu’ , se gaseste prin playlistul meu de ceva vreme, e tare nice si NU, nu bocesc pe ea… :>
    2. Don’soara Hubbis, sa va citez din Codul Penal articolul despre furt? :)) E frumoasa imaginea, poze de astea ma fac sa tanjesc si eu dupa domnisorime de la Dumnezeu, eu vesnic neputincioasa pe tocuri, in fuste, rochii :-<
    3. "Desuetitudine" il aud din anul I la tot pasul, tu-le mama lor de legi 8-|

  5. Maine ma fac si eu divinutzix si defilez pe coridoarele spitalului. :)) Nu ascult melodia, pe sistemul „mai bine previi decat sa tratezi”…:-<

  6. App de exersat prin casa, eu a trebuit sa merg la nunta unei prietene vara trecuta si desigur, imi trebuia ceva pantofi macar cu un toc de 5, la 10 n-am sa ma bag vreodata decat daca am ganduri sinucigase. Mi-am gasit niste… spiridusi… si apoi cine era smecher prin casa cu pantaloni scurti sport si pantofi rosii? Mi-am facut lectiile bine si nu s-a lasat cu nici o glezna scrantita dupa nunta, da’ pune-ma acum sa mai merg iarasi… ca daca sunt 3 gropi pe drum, eu sigur ti-o gasesc si pe a 4-a… adica o fac eu pe a 4a…

  7. @Loryloo: Mi s-a mai atras atentia cu furatul de pe devianart, dar hotul neprins e negustor cinstit, sau cum era aia?:)) Fata, e desuetudine sau desuetitudine? Ca io l-am gasit doar fara „ti”…
    @Andra: Sa te faci divina, nu divinutzix, si poti da ‘play’, nu e de bocit, ma!

  8. E bine ca ti-ai dat seama inainte sa public eu comentariul :))) Haha. Si eu il cautasem initial pe dexonline ca fiind desuetitudine si dang dang..

  9. Aoleu 😀 :”> Scuze. Si… nu mai era un comentariu de al meu la spam? 😦
    Ca ma mai facusem de ras intr-unul, cu experimentul meu in materie de pantofi.

  10. Hubbis, nu ma baga in seama in seara asta, se pare ca dorm in sosoni. Nu l-am vazut mai devreme, este unde trebuie comentariul. Tre’ sa ies de pe blog, clar, spun numai trasnai.

  11. Faza e ca aproape toata lumea imi intra la spam la articolul asta, nu stiu de ce 😕
    Nu vrea wordpressu’ sa ne lase sa barfim cand vine vorba de pitzipongeala :))

  12. Cantecelul de la sfarsitul postarii e atat de branzos incat m-a facut sa-mi bag capul in cuptorul cu microunde si sa strig „Omlette du fromage ! Omlette du fromage !” . Adica sincer Buba , melodia , provoaca acnee la urechi .

  13. Eu nu prea stiu sa merg pe tocuri si ar trebui sa imi fie rushine ca am fost model acum 3 anishori 😆 asta e si unul din motivele pt care m-am lasat, glezna mea nu se simtea bine la 10 cm in aer :”> da’ ma mai prostesc din cand in cand 😀

  14. Chocolate, oau :))
    Loryloo, cica lucreaza astia de la wordpress la una alta, mi-au dat un telefon sa ma anunte :)) Mie-mi posteaza f greu comentariile si multi imi intra la spam :((

  15. Ziceai ca “Confidence is the sexiest thing a woman can have.”
    Si uita-te la tine cum incerci din rasputeri sa inveti sa pasesti in high heels. Increderea nu vine din pantofi. De fapt, habar n-am de unde vine.

  16. Rhenus, faza e ca…un toc inalt te obliga sa mergi mult mai elegant si totodata iti da o….senzatie anume, zic eu :-” Si iti da totodata incredere[daca stii sa mergi pe tocuri :))].
    Ma descurc binisor si fara tocuri dar e un moft de-al meu asta :-„

  17. Nu stiu la altii cum e, dar la mine increderea vine cateodata din cele mai neasteptate lucruri. De exemplu, am un medalion simpatic, e diferit fata de ce port eu de obicei, sunt tare mandra ca l-am gasit intr-un magazin care nu avea cine stie ce lucruri pretioase si de imi pun medalionul asta, i feel like a little queen… am i crazy? maybe… but who’s the queen? :>

    Ps: Bun ca aflu ca ai pile la wordpress-isti, stiu de acum la cine apelez!

  18. bai ….eu multumesc Domnului ca am masina, ca asa de bine ma ajuta sa merg cu tocuri…la pachet!!! :)))) adica….adidasi…si cand ajung, tac pantofii!… la birou cat pot sa umblu?! nu am vreme sa obosesc…. si daca e sa mai bantui pe undeva…oricum sunt deja odihnita 😀 …
    cat despre 27 de ani…watch out…ca descrierea ta cu wanna be…seamana mult cu felul in care am aratat eu la ziua mea… tacam complet, mai putin culoarea rosie…eu am fost la alb negru …rosu doar pe botic… dar, ce vroiam eu sa iti spun este ca: minunea cu increderea intr-adevar functioneaza si functioneaza BINE!!! dar doar pana in momentul in care ai feedback de la cine trebuie….e degeaba sa fie acolo (increderea si scli[iciunea care radiaza din ea), insa ala sa se incapataneze sa faca pe nebunul….si iti spune eu: mereu o sa conteze mai mult ce ai in suflet decat ce ai in picioare! ala trebuie sa fie in primul rand pe tocuri 😉
    pupa eu 🙂

  19. @Rox: Ai filosofat grozav in seara asta, scumpica mea >:D< Stii care-i faza cu increderea? Vezi o tipa grasa si destul de nasoala cu foarte multa incredere in ea[prosteasca, ce-i drept, dar totusi, incredere] si da, o vei vedea admirata, prosteste sau nu, de barbati… Argh… SI tu ai vazut si "The secret"…ei bine, imaginea cu mine coborand din masina, imbracata asa, mergand la birou, dupa ce mi-am lasat fetita la gradinitza…asta vreau! 😛
    Vio, esti naspet, din momentul asta nu mai esti amantul meu virtual ramai cu sotia ta! Voiam sa-ti cer masinutza asa cum are Rox si tu m-ai trimis la trotineta :O Naspaaaaaaa! Da sunt materialista, da' zi-mi ce-am ratat :))

  20. 😀

    Nu serios Buba , e obositor , sa citesti un mesaj si sa ai puricii aia pusi acolo cu o sete dereglata de a „TICK TICK TICK TICK !” pe „.”

  21. Ionuuuuuuuuuuuut, presupunem ca sufar de pms in seara asta[doar in seara asta si nu, nu sufar, da’ noi presupunem], ai mila de nervisorii mei :*

  22. Apropo de asta cu nervii . Cand eram prin clasa a 6-a , aveam o colega foarte , hmm , iesita din comun . Venea la mine in banca in fiecare pauza si imi soptea la ureche „Hai sa ne dam cu capul de tabla” . Iar eu , iti dai seama , eram confuz si totodata infricosat . Asa ca ma duceam cu ea de mana pana la tabla si imi spunea „Eu prima” . Ceea ce imi provoca si o senzatie foarte puternica de surprindere . Ma asteptam sa-mi spuna „Tu primul” . Care-i chestia , tipa o luase razna de vreo jumatate de ora . Nimeni nu-si daduse seama ca ea chiar isi facuse tema la franceza de 3 ori . Doamne, mi se face pielea de gaina doar reamintindu-mi de ea , ihh …

  23. Da , e logodnica mea . O cheama Victoria si inca isi mai cauta un doctor specializat in chirurgie plastica si un nas nou . Cel natural si l-a zdrobit atunci in tabla .
    Nu , dar doar stand si imaginandu-ti asa ceva , nu ti se face pielea de gaina ? Ah ? Ah ? 😀

  24. Hubbis si eu ma duc la o shoppingareala a la pitzi si vin inapoi cu sacosa plina cu altele.
    Cand mi-am cautat in vara rochie pentru banchet, in loc sa-mi iau pantofi sau chiar rochia , am dat 250 lei pe carti. Cand m-a vazut mama m-a intrebat daca ma imbrac intr-o creatie Umberto Eco :))

  25. DianaEmma, daca-ti dau mail probabil nu-l primsti, comentariile toate-mi intra la spam, nu imi ramane decat sa ma rog sa citesti comentariul asta: scoate-ma de la spaaaaaaam! :))

  26. si referitor la poza aia atasata postarii, pantofi hai ca`mi mai cumpar eu da` picioare de alea nu sunt de cumparat ? nu de alta, da`mi fac cu ochiu` si poate`s si la reduceri :>
    a propos: nu prea pricep eu de ce nu scriu toate ideile intr`un singur comentariu si apoi sa dau click pe „trimite comentariu”.
    Hi hi!

  27. Din cand in cand trebuie sa te mai deschizi si realitatii . Da , provoaca o acnee violenta si greu de stapanit la nivelul urechilor . Incearca sa accepti asta , incearca sa nu te mai simti jignita , si incearca sa-mi contrazici comentariul . Ar fi atat de incitant …

  28. Hatice, Ionut e mai…ciudat, de asta o sa ii ignoram putin comentariul (Da, C.I. sunt rea, da’ ma scoti din minti!)… am vrut sa le recoamnd si fetelor melodie de care mi-ai spus siiii vreau si eu picioare din alea dar din pacate…doar daca ma mai nasc o data :))

  29. Eu cred ca Hatice e prea tentata de a se lasa purtata de comentariul meu si nicidecum de a mi-l ignora 😀

    Si Buba , n-ai de ce sa-ti iesi din minti draguto , ca doar nu vin cu ceva enervant sau ceva ce deranjeaza , ci doar cu un simplu punct de vedere .

  30. Stii ca sunt o scumpica si o dulcica dar in fata ta [si a bunicii mele] imi pierd orice urma de rabdare, ma iriti :)) si uite-asa devin o scorpie nemernica.

  31. Stii , eram sigur ca n-ai sa-mi dai un raspuns concret si ai sa-mi spui „Hai las-o balta” . Am fost pe-aproape , „Hai s-o lasam moarta.” , e destul de-aproape .

  32. Hubbis, nu ma deranjeaza Ionut :))
    dar nici n`am de gand sa`i contrazic comentariul, fiecare e liber sa asculte ce vrea, nu`l obliga nimeni sa asculte melodii-plangacioase. mi`a placut doar pen` ca stiu ca sunt oameni si`n situatia asta.adica femei ca barbatii nu pot sa ramana gravizi cu niste femei mai amri decat ele(na, c`am zis`o.)
    si pen`ca`i draguta, am lalait`o azi in microbuz in timp ce aveam o baba oripilata ca vecina de scaun.
    :>

  33. Hubbis: 😉 daps, ieri seara am fost dedicata total filosofiei :))…
    CI: fiecare scrie cum doreste….. Nu am vazut pe nicaieri pusa regula vis-a-vis de semnele de punctuatie 😉 Daca te deranjeaza, skip peste comentariu si c’est ca!…. ….. …. ….. ….. ….. 😉

  34. Rox, Rox, Rox, C.I. e baiat bun dar eeeee…are el niste metode ciudate de a …habar n-am ce:))
    Loryloo, vezi t vreun razboi, io nu vad nimic :))

  35. Fii atenta birtai postu’ scris de Tudor chirila cam acum un an :d nu mai am adresa ca mi’s tuta, dar l-am salvat in calcuator :”> cica „Elogiu tocului”:

    Cred ca cea mai mare inventie a omenirii nu a fost roata ci tocul. Ceea ce s-a intamplat cu primul barbat care a vazut gamba acelei femei tensionata in pantoful cu toc trebuie sa fi echivalat cu primul pas pe luna. Pentru mine tocul si tot ce vine odata cu el reprezinta esenta feminitatii. Odata cu ridicarea pe tocuri femeia proiecteaza in ochii nostri superioritatea rasei sale. Barbatii n-au beneficiat nicicand de o asemenea inventie fie ca vorbim de pumnal, sabie, ceas, smoking sau joben.

    Fanteziile milioanelor de barbati nu pot exclude pantofii cu toc la fel cum tangoul in picioarele goale ar deveni un biet dans pagan. Perversiunea si rafinamentul tocului ne excita simturile si dau sens vietii noastre. Urcata pe tocuri femeia a devenit trofeu. Pentru ca visul oricarui barbat este sa descalte, undeva in noapte , femeia aceea frumoasa in rochie neagra de seara si pantofi cu toc de zece. Odata aruncati langa pat, ei intra in moarte clinica pana la urmatoarea petrecere sau restaurant cu meniu frantuzesc si sampanie Cristal care zgarie papilele excitate de beluga. Barbatul poate sa muste usor glezna fina si sa-si plimbe limba pe marginea piciorului epuizat de pantofii cu toc.

    Gamba lunga si arcuita, genunchiul perfect ca un mar timpuriu, coapsa care si-a facut simtita prezenta din spatele faldurilor rochiei negre ca un actor timid care nu stie daca e momentul sa iasa la rampa toate sunt ale lui acum si toate au fost urcate pe piedestalul imaginatiei de un simplu artificiu numit toc. O inaltare, o arcuire, un zgomot inconfundabil, un desen perfid de simplu, tocul a repozitionat femeia in societate si a transformat glezna si gamba in axiome. Daca ma intrebati pe mine tocul este de fapt inceputul feminismului. In momentul in care femeia a realizat puterea magica a betigasului care sustine pantoful barbatii au fost inca o data infranti, subjugati pe vecie.

    Tocul este cultura, curent, filosofie, drama si destin. Tocul este inceputul sfarsitului dominatiei barbatilor. Tocul este salvatorul femeii si declansatorul matriarhatului. In fine tocul este singurul plan de marketing si cea mai buna strategie a femeii. Ma inclin. Si inca un ultim aspect: fara tocuri roata nu ar fi insemnat nimic iar Ferrari nu s-ar fi inventat in veci, pentru ca in orice desen de masina frumoasa sunt formele ascunse ale unei femei.

  36. Rox, tesem, tesem, panze de paianjen :))
    Chocolate, multuuuumesc, fain text si bun rau :)) Vedeti de ce tre’ sa invatam sa mergem pe tocuri? :))

  37. Am citit printre randuri, e prea mult sa-mi obosesc creierasul, nu ai suferit de „pms” si acum maxim 2 saptamani?? :))

  38. Totul e un calcul simplu si eficient, cu un anume scop…. si era derutant ca numa ce ai spus de asta, cum ziceam, cu maxim 2 saptamani in urma, si deci nu iesea calculul :)) :)) :))

    p.s. cum fac maimuta aia la care i se misca gura? ca la postarea #70

  39. 😆 glumeam cu calculul. am remarcat chestia cu pms pt ca am un fost bun prieten care are nr la inmatriculare „PMS” si tot timpul faceam misto pe chestia asta.

  40. Pingback: “Eternul feminin inalta barbatul” « Chocolate Follie

Lasă un răspuns

