Martisor sensibilos. Primavara incepe cu noi!

Loryloo, Chocolate, nu dati play daca stiti ca exista 0.01% sanse sa plangeti. Sunt melodii pe care am bocit si eu de-am rupt locu’. Am dat peste ele citind niste articole mai vechi de-ale mele. Nu-i placut sa rascolesti trecutul. Stiu doar ca mi-a fost foarte greu sa recunosc omul care scria, desi eram tot eu.

Ar fi trebuit sa va daruiesc niste martisoare frumoase sau o floricica dragutza, nu melodii de bocit ; trec insa pintr-o stare de furie, e drept, e ca un foc mocnit, si-asta ar fi motivul pentru care voiam sa scriu despre… …nu mai cumparati iluziile vandute de scenaristii filmelor de dragoste. Nimic nu e ca-n filme. Nici macar dragostea. …nu conteaza despre ce, e 1 martie…

Primavara frumoasa, scumpelor, promit sa-mi cumpar azi niste ghiocei si sa ma gandesc la voi. Baieti, aratati-ne ca ne iubiti, macar azi…

32 de gânduri despre “Martisor sensibilos. Primavara incepe cu noi!

  1. Ce ne-am potrivit 🙂

    Nu dau play, o stiu pe „Amo” si deja ma ia un pic cu jale…daar nu, nu ma gandesc deloc, deloc la cine nu trebuie, vreau sa incep cu dreptul. Asa sper sa faca fetele care ne tot citim pe aici :*

    O primavara frumoasa Hubbis, ne tot „ameninti” cu blogul ala zambaretz, sper sa ai stare de cat mai multe articole zambarete primavara, vara & so on >:D<

    De-ar citi cine trebuie fraza asta cu "baieti, aratati-ne ca ne iubiti, macar azi"…

  2. Mi se pusese si mie pata pe Chayanne prin liceu… 🙂
    Oricum, frumos clipul!
    O primavara cat mai frumoasa si sa primiti cat mai multe martisoare si ghiocei in saptamana asta!

  3. Ce-mi place asta cu primavara, a celor de la holograf… firar ce sensibil sunt si eu… nu e bine….

  4. Nu e ziua femei azi!
    E sosirea primaverii!
    Primavara soseste si pentru baieti, si pentru fete, si pentru copiii, si pentru bunici!

    Toata ziua vreti cadouri, feministelor. =))

    PS: Am vazut ca iti dadeai aseara auto-comentarii la posturile vechi… e frumos sa iti reaminstesti uneori… sa vezi cum ai fost, cum ai evoluat… dar uneori trebuie sa mai treaca timp… mai lasa unele rani sa se vindece inainte de a citi… 🙂

  5. Ok, Diana, asa e, am gresit, da’ io vreau ca femeile sa se bucure mult, mult de ziua asta!
    Iar baietii sa le ajute dandu-le martisoare sau o floare sau pur si simplu iubire…
    Cat despre P.S.ul tau…banuiesc ca ma cunosti destul de bine, nu? :-<

  6. Multi ani sa ne traiti! Sa ramaneti vesele si frumoase si sa nu uitati si de noi.. barbatii, mai ales in perioada asta cand ne dam sufletul pentru voi.

  7. Stiu ambele melodii, imi curgea si mie machiaju’ pe ele acum ceva timp 😆 din fericire, mi-am revenit si am lasat’o mai ushor cu melodiile sensibilicoase..era si un cantec de genu’ „So sick of love songs”..eh 😀 O sa scapi si tu repede-repejor de focul ala mocnit odata cu prima raza de soare, care sta dupa coltz si asteapta sa vina \:d/

  8. Zapacilici, zambeste, ne ai pe noi pe umeri ( si mai rau pe cap !!! )si-o sa vina si restul… you`ll see!! :* Primavara frumoasa si linistita.

  9. @Loryloo: Pfff, poate va amenint asa cum un bataus fricos ameninta cu bataia:D Vom vedea. Fii fericita, micutza :*
    @Daniel: Multumim, Dani, primavara frumoasa si tie :*
    @Top Boy: Banuiesc ca esti putin ironic, mi-e greu sa te ‘citesc’, dar primavara frumoasa!
    @DianaEmma: Iarta-ma, asa-i, am gresit, da’ azi vreau sa fiu doar pentru si cu fetele mele:D
    @Dianne: Nu sunt Gubbis! Cand imi zici Gubbis inseamna ca ma injuri! Sa fii fericita!
    @Sinsdesign: Multumesc, la fel si tie>:D<
    @Vio: Amantis virtualis, lasa urarile, io ce cadou primesc? Stii doar ca ai o amanta materialista :))
    @Chocolate: Sunt bine, ma, puuutin somnoroasA:-" :)) Te pupa Hubbis:*
    @ALina: Zambeeeesc, ce naiba, nu se vede? :))

  10. Pingback: Hidden « Blogu' lu' x ulescu

  11. Pingback: Primavara incepe cu tine! « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

