Gizăs!

[Offtopic: Vai, mor de draci, nu mai beau Cola-n viata mea! Cred ca la toate blogurile de pe wordpress am intrat la spam in noaptea asta, scoateti-ma de acoloooo!]

Sunt incapabila sa iubesc un baiat dintr-asta, la locu’ lui, tacut, calm, dragastos, sensibil, genu’ papa lapte and stuff. Bai, da’ m-atrag teribil de tare toti nemernicii de pe fata Pamantului. Gizas !

44 de gânduri despre “Gizăs!

  1. Exact. „Gizzzzăsss” e motivul pt care nu dorm încă la ora asta. Să vezi tu post cu toţi sfinţii mâine pe blogul meu. 8-|

  2. Daca e calm, dragastos, etc. nu inseamna ca e papa-lapte. 😉
    Aia rai de care va indragostiti orbeste, sunt mai papa-lapte decat credetei ;).
    E vorba de selectie naturala. Nu poti asocia, 2 Ying si 2 Yang :), trebe sa fie doua sau doi (:))))) opuse/opusi.
    😉

  3. Pai nici mie nu-mi plac aia papa-lapte cu care fac ce vreau, imi plac aia care fac pe dos. Da’ nu ma-ntrebati de ce ca nush…. In fond, eu cred ca tine de personalitatea fiecaruia. Si daca unei tanti ii place un papa-lapte inseamna ca nu are coloana vertebrala si personalitate si de frica sa nu fie ea condusa de altu’ prefera un papa-lapte. Nush….poate gresesc…..

  4. V-am mai zis eu ca nici daca vroiam, nu ne intalneam in halul asta 😆 stiu ca nu e de ras, ci de plans, in cazu’ asta 🙂 eu incerc sa ma lecuiesc de un nenoricit de 1 an si ceva incoace si nu merge, domne’! Si e scoprion, Hubbis 😆 iei toate defectele si nenorocirile din lume si le gasesti cu sigurantza pe toate intr-un baiat scorpion!

    P.S: E nebunie mare cu Shakira, am inceput si eu s-o reascult..melodia asta e mai veche, dar versurile fac totu’…ne este prea specifica noua cateodata 😆
    „Use your eyes only to look at me
    Use your mouth
    Only to kiss my lips
    We are branches of the same old tree

    You can laugh
    Only if you laugh with me
    You can cry
    Only if you cry for me
    Don’t forget that you’re condemned to me”

    P.P.S: si la mine tot la spam ai intrat :-s

  5. @Flori: SI daca ma-ncapatanez sa n-o inteleg? :))
    @Andra: Io ti bat pe tine, da’ rau ashea.
    @Dashurya: Ai perfecta dreptate, chiar suntem programate sa ne placa aia rai; si aia buni sunt programati sa se-ndragosteasca de tot soiu’ de nemernice :-<
    @John Constantine: Pai n-auzi, pen'ca suntem construite prost :))
    @Invatatorul: Stiu ca daca e calm dragastos nu e chiar papa lapte dar daca-i mai adaugi si cacao, aia devine :))
    @M.: E wordpressu' indragostit cre'ca 8-|
    @Dianne: Cred ca-n general femeilor nu le plac baietii papa lapte si tocmai de asta ziceam ca nu-mi plac femeile care-si iau barbati mai prosti decat ele sau cu o personalitate nu la fel de puternica precum a lor..Nu le inteleg..
    @Chocolate: Ne-am gasit, clubul suferindelor :))

  6. la mine nu ai intrat bre la spam :))
    nu cred ca trebuie facut nici un studiu…suntem programate genetic in felul asta :))

  7. Eu am alta problema: e prea caaaaaaaaalm! Si ma tachineaza si uneori nu pricepe chestiile subtile…..In ultima vreme ne contrazicem si vrem fiecare sa dominam, iar daca te iei dupa el, o sa se creada zeu si atunci e si mai rau pentru noi…….La naiba cu ei! Ah, da……Si daca ii spui ceva ce nu-i convine, o intoarce cum are el chef….E baiat bun, dar uneori ma scoate din sarite si imi vine sa-l strang de gat…..Concluzie: eu am lipici ori la ticniti ori la tipi ok, dar extrem de batuti in cap din cand in cand 🙂

  8. WordPressu’ ma pedepseste pen’ca-s mai dulcica decat el. Invidiosul!
    Silvia…stiam eu ca va veni momentul in care cineva se va plange pentru ca al ei iubit/logdnic/sot e PREA CALM :)))

  9. La faza cu Silvia…

    Si Bula ridica doua degete in fund. =))
    Ma recunosc si eu la faza ca ma enerveaza unii ca sunt prea calmi… sau m-am enervat…

  10. Pai adica au nevoie de adrenalina si sporturi extreme:)
    Sa fie batute, nedorite, tratate ca pe niste carpe, etc. 🙂 si mai nou e la moda si la mare cautare fetele mahalagioaice 🙂
    etc

  11. Diana, acuma sincera sa fiu cred ca daca eu m-as criza si el ar sta calm de numa’ vaaaai mi-as iesi si mai tare din pepeni :))
    Vio…tu nu esti papa lapte, esti prea dracusor ca sa fii :))
    Adi, nedorite, asta e cuvantul…cu cat tipul e mai putin interesat de tine, parca cu atat de atrage mai mult. Precum te atrage extrem de tare si sa-l faci „bou” din 3 in 4 minute :))

  12. Hubba maica, tat-tu, adica eu, e exact ca si tine. Am asa o atarctie catre bad boys de zici ca ei sunt magneti si eu o bila de metal care se rostogoleste pana langa ei. Si sa stii ca e explicabil faptul ca nu-ti plac aia cuminti. Cum sa te multumesti cu unul care mereu e prea bun, te iubeste, te alinta, e simtit?!? Vrem porci ca sa putem fi si noi scorpii si a dracu’. Si mai e o faza: cum sa fii conform zicalei (doamna-n societate,gospodina acasa) si curva-n pat daca ai langa tine un mic sfant sisoe?
    Pe scurt baietii rai nu lasa loc pentru plictiseala si iti dau sentimentul acela ca trebuie sa lupti cat de cat pentru a-i avea langa tine.

  13. Acum cred ca e randul meu sa intru la spam. Acolo cred ca s-a dus comentariul pe marginea articolului… Nu ma mai recunoaste wordpressu’ ca m-am facut bruneta. :)))

  14. Ai putea incepe prin a-mi da nr de telefon si a ma scoate in oras… Platim jumi-juma …. ce consum eu.

  15. Pai daca ziceti ca toate femeile aleg baietii rai, pana la urma de ce va mai plangeti la final? Ca e alegerea voastra…
    Alegeti baietii rai pentru ca va ofera un sentiment de incredere, va simtiti protejate, cu toate ca de multe ori e doar o iluzie pe care o aveti voi.
    Apoi mai sunt si replicile celebre „toti barbatii sunt niste porci” din partea fetelor, in timp ce baietii preiau celebra afirmatie a lui Napoleon Bonaparte vis-a-vis de femei, pe care o stim cu totii. Asta ar un subiect de dezbatut cu alta ocazie.

  16. @Semafor: Hai, ma, deci de la tine am mostenit asta? SI de la mami si de la buni si de la toate femeile proaste din neamu’ nostru? :))
    @Alina: Astia rai sunt mai boooooooi!
    @Top Boy: Ma bate Maya :))
    @Daniel: Multumesc mult de melodie, imi place Leighton aia:D Voi nu o sa intelegeti niciodata de ce preferam baietii rai, asa cum nici noi nu o sa intelegem niciodata de ce baietii buni isi aleg mereu fete nesuferite :))
    @Grapefruits: Asta sa-mi fie pedeapsa :))

  17. Culmea, ca mie nu imi place deloc de Leighton… desi am vazut ca stie meserie! :))

  18. Barbatii in stilul personajului James Bond sunt cei mai atractivi in ochii femeilor, arata un studiu realizat de cercetatorii americani. Barbatii rai sunt asociati cu virilitatea, forta si capacitatea de a concepe copii sanatosi.

    Femeile pot spune cu greu „Nu” badaranilor. Secretul consta in faptul ca acesti barbati sunt ca un „produs” 3 in 1: au laolalta trei trasaturi negative de caracter. Narcisismul, impulsivitatea – care produce dorinta de senzatii tari, precum si natura exploatatoare a machiavelicului sunt cele trei „ingrediente” care fascineaza femeile, arata Daily Mail, preluat de Mediafax.

    Greu de crezut sau nu, femeile identifica in aceste ingrediente masculinitatea si capacitatea acelui barbat de a concepe copii sanatosi. Asadar, femeile care vor senzatii tari de la o relatie sau care vor sa faca un copil vor fi atrase inevitabil de „baietii rai”.

    Profesorul Gayle Brewer, psiholog la University of Central Lancashire, spune ca femeile au tendinta de a prefera badaranii pentru aventuri, dar aleg barbatii mai draguti pentru relatiile de lunga durata.

    MNOH II BUN C-AVEM SI EXPLICATIA STIINTIFICA :))

  19. Vai, ce disputa aici si cum se apuca ei sa creada fara rost ca noi vrem batute, ca vrem sa scuipe pe strada sau sa se ratoiasca la babute 😀

  20. <> Doar exemplificam din comportamentul si atitudinea badaranilor. Pai daca s-a demonstrat din punct de vedere stiintific ca asta e reteta castigatoare… 😛

Lasă un răspuns

