Gubbis e o scorpie nemernica si crizata.

[Care-ndrazneste sa-mi spuna ‘Gubbis’ primeste doi pumni in mecla!  ]

Nu va suparati pe mine ca va plictisesc cu chestii plictisitoare da’ mi-e lene sa scriu despre ce tre’ sa scriu.

  • Mi s-a cam triplat numaru’  de gugalitori imbecili cu-cautari mirobolante. => Portie tripla de ras.
  • Am visat ca eram mai slaba si c-avem tzatzele sanii mai mari. Asta-nseamna ca aceste doua minuni nu vor avea niciodata loc ?
  • Io daca ma laud, ma ard. Daca ma laud ca nu mi se rup niciodata, dar niciodata, unghiile, se intampla sa-mi busesc unghia de chiuveta sau de usa si sa ma trezesc cu ea juma’ retezata ; daca ma laud cu chestii dintr-alea de fete, ma asteapta tocmai contrariul dureros ; daca ma laud ca nu mi se mai blocheaza rasnita de calc, ei bine, exact in ziua aia incepe sa se blocheze mai ceva ca mine-n fata unui gorgeous guy cu ochii cacanii in dungi.
  • Despre fetele cu strunga se spune ca-s curve (scuzati limbaju’). Despre persoanele cu multe alunite se spune ca-s norocoase. I guess I’m such a lucky bitch.

In alta ordine de idei, azi m-a lovit greatza de oameni si … ma rog, nu conteaza cum, am ajuns sa scriu cate 5 chestii pe care le urasc la oameni si la mine si-am zis ca mnoh, ca sa nu deranjam spiritele si karma si dracu’ sa le ia, sa compensam putin si sa scriu si ce-mi place la oameni si la mine… O sa vi se para o nebunie, da’ n-am gasit decat doua lucruri care-mi plac la oameni (e drept, nu m-am straduit mai mult de 2 minutzele) ceea ce ma face sa cred ca pan’ la urma nu-s chiar atat de dependenta de ei.

[Observatii: “urasc”= nu imi place/plac; vorbesc despre Hubbis la persoana a treia pen’ca-s putin psihopata!]

Urasc:

-baietii care nu au nici macar un sfert din pofta de viata si de distractie a iubitelor lor;

-fetele/femeile care isi aleg iubiti/soti mai prosti decat ele ;

-oamenii care-si tin telefoanele-n cur ;

-oamenii care se joaca cu mine si nervii mei: ma tachineaza, ma mint, sunt ipocriti, lingusitori, dintr-astea ;

-fetele care-si alinta iubitii cu « putza » si « guritza »… I’m like… Di pi ci meleag noroios si din cie siecol indepartat veniti, duduilor ?

O urasc pe Hubbis pen’ca :

-nu stie sa faca-cafea;

-nu stie sa faca pui cu smantana ;

-e o vaca lenesa si crizata ;

-e ori super sensibiloasa ori teribil de miserupista si-i e tare greu sa gaseasca-calea de mijloc ;

-hai sa nu zic c-are un corp de balena esuata, sa nu se supere pe mine, ii detest genele alea scurte de zici ca-s taiate cu foarfeca!; si faptul ca nu e-n stare sa scrie fictiune cum trebe ; balena netalentata ce esti, Hubbicenie !

Imi plac oamenii pen’ca :

-ma inveselesc ;

-sunt alaturi de mine ;

-si-atat !

Imi place de Hubbis pen’ca :

-are ochisori frumusei si buzoace ochei ;

-cand e happy, se transforma intr-o super Hubbis ;

-ma rasfata ba cu cate-un cercelus, ba cu cate-o margica, ba cu cate-o prajiturica;

-a-nceput sa sa se miste si ea mai cu talent putin ashea ;

-e dulcica si scumpica-cand e-n plin beauty session.

Ar fi un exercitiu bun pentru voi sa faceti o lista de genu’ : ce va place la voi, la oameni, ce detestati la ei si la voi.

Sa-nchei apoteotic :

26 de gânduri despre “Gubbis e o scorpie nemernica si crizata.

  1. ” Despre fetele cu strunga se spune ca-s curve (scuzati limbaju’). Despre persoanele cu multe alunite se spune ca-s norocoase. I guess I’m such a lucky bitch. ” ==> buuuna concluzie, Hubbis 😆 restul chestiilor critice nu isi mai au rostu’ :-j noroc sa fie in toate! 😆

  2. Alunitze :”> multe sunt in locuri mai intime :”> dar am cateva si plasate strategic, ca de exemplu, una micutza exact pe gat, spre umarul cu dracushorul :”> e ca o picatura de ciocolata

  3. Eheee, picatura de ciocolata:>
    Eu realizez pe zi ce trece ca am alunite in locuri dragutze…am doua chiar si pe fata da’ nu le vede nimeni :)) Am chiar sub ochi una micutza dragutza :”>
    Ai si strunga? Ca sa stiu o treaba =))

  4. Cu alunite multe m-am capatat, cu noroc nu prea, da’ mai asteptam…
    Pe mine ma cam enerveaza pe zi ce trece, dar de se zice de noroc, hai sa le mai suport, nu ca as avea ce le face oricum 8-|
    Am impresia ca nu prea-ti place nici de Loryloo atunci 😕 Caci… e orange-ista, nu stie sa faca nici ea cafeluta, stie reteta de pui,da’ n-a incercat-o, therefore – nu stie sa faca puiu’ cu smantana si are niste gene de arata ca niste maturi in miniatura atunci cand sunt rimelate… eh, ce ziceai de Hubbbis? Eu cred ca sta mai bine ea 😆

  5. La drept a trebuit să caut ‘apoteotic’ în DEX. Nu întreba..
    Oricât de mult o iubeşti/urăşti pe Hubbis, şi oricare ar fi raportul dintre motive, lumea te place exact aşa cum eşti. Vezi numărul de cititori, şi natura comentariilor ce le primeşti.

  6. „Urăsc oamenii care se joaca cu mine si nervii mei: ma tachineaza, ma mint, sunt ipocriti, lingusitori, dintr-astea”. De aici deduc că iubeşti oamenii sinceri, care îţi spun întotdeauna adevărul, fără linguşeli şi ipocrizii inutile. Să fie oare aşa???

  7. @Emma: E o diferenta intre oameni sinceri si oameni brutal de sinceri, stii? Si cand zic ipocrizie ma refer la altceva. E o diferenta si intre ipocrizii inutile si lucruri urate spuse frumos.

  8. Termenul de „brutal” este unul relativ. Pentru mine şi pentru cei pe care-i cunosc, sinceritatea brutală se traduce printr-o francheţe fără limite, în sensul că îmi sunt adresate jigniri sau cuvinte nu tocmai plăcute. Pentru tine, brutalitate=sinceritate.

  9. @Vio Ba da, normal că e bine să ai astfel de oameni alături. Însă mai trebuie să-i şi apreciezi, nu să le repeţi întruna cât de mult îi urăşti pentru că sunt sinceri.

  10. Auzi, Emma, stii ca avem pareri diferite vis-a-vis de acest subiect. De asta nici nu continui sa discut despre el. Si nu e necesar sa strecori in replica pentru Vio remarci subtile la adresa mea.

  11. Fara Gubbis, deci… Oricum nu sunt pe lista celor care ti-au spus asa.
    Pompilia e mai bine? 🙂

Lasă un răspuns

