Azi nu.

Io am descoperit-o la Cabral. Am avut pe ripit melodia ieri, in casti, picioarele pe pereti, gandindu-ma la nimic. Si-am vrut s-o postez si mi-a luat-o asta mica inainte. Da’ nu ma las io mai prejos, parampampam [nu e genu’ de melodie pe gustul tuturor, da’ mie-mi place maxim :)]:

10 gânduri despre “Azi nu.

  1. :))) e frumoasa tare, asa poate sa o posteze tot poporu’….si eu tot la Cabral am gasit-o :)) oricum, meritul e al omuletilor de isi stupesc sufletul sa le iasa bine melodia…si iaca, au comis-o si e splendida… si la mine e pe ripit…cred ca o sa ii innebunesc pe toti in urmatoarea perioada :))

  2. Aseara am impresia ca aveai niste versuri ale melodiei la status.Si dand o raita prin lista am observat ca mai erau alte 8 persoane cu versuri ale melodiei la status. Sou cul! 😛

  3. Soundul e foarte tare, cred că tot băieţii de la Agresiv l-au făcut. Versurile nu sunt de WOW dar merg, sunt de o simplitate cuceritoare 😀

  4. Cutecat, ma bucur ca iti place:D
    ROx, \:d/
    Semafor, vai, asta e un „plec pe marte2” deci nu sunt originala, nu sunt originala, nuuuu :((
    Chocolate, ieee\:d/
    Invatatorule, Nu stiam ca e din Bacau, bin’ ca l-ai laudat tu 😛
    Loryloo, eu am trecut de faza aia :))
    Machiaveliq, nu sunt wow versurile da’ is faine.
    Vio, azi nu nu nu nu nu!
    Alina, pai sa mearga!

Lasă un răspuns

