(:|

Sunt o uituca. Am uitat filtrul de cafea. Si voiam sa am dimineti frumoase cu cafele delicioase. [ Nu stiu sa fac cafea la ibriiiic! Nu-mi iese si gata! Dati-mi voi o ‘reteta’ si va recompensez io cumva. 🙂 ]

Mi-e somn. Rau. Ma doare capu’ de mor. M-a deochiat cineva, sigur. Nu c-as fi frumoasa. Desi azi am fost. Adica…asta-i explicatia.

Weekendurile mele inca includ si ziua de luni, pentru ca inca am liber lunea. Io-s omu’ care nu uraste (inca) zilele de luni.

M-as deochia singura dac-as zice ca… asta e, riscam: sunt bine, bineeeeee. Prea bine. Sunt … putin fericita. Cu sau fara motiv. [Daca ma tine starea, bloguletzul meu n-o sa mai fie un tristuuuutz, ci un zambareeeetz.]

Vine primavara. E anotimpul meu preferat. De abia asteeeept.

As fi ceva mai exploziva in articolul asta da’ mi-e lene si somn si ma doare tavanu’.

Va tzuca Hubbis.

46 de gânduri despre “(:|

  1. Sa nu te apuce care cumva pe urma astenia de primavara… ci sa iti aduca mult optimism primavara.

    Si ia mai fa tu si cafea la ibric… ce atatea mofturi cu filtre. 😛

  2. Sa stii, Hubbis, incearca sa-tzi faci cafelutza la ibric, iese mai aromata :>
    Eu de-abia astept luna mai, cu toate ca e foarte aproape de sfarsitul liceului, de bac, de una si de alta…de fapt, vreau perioada aia in care infloresc pomii si afara e vreme doar de o bluzitza subtzire 8->

  3. @Emma: Nu ca nu stiu sa pronunt bine si ma fac de ccccoco :))
    @Invatatorul: Pfoai, zau ca mi se potrivste melodia, ia uite cine-ncepe sa ma cunoasca :))
    @Koodoo: Tzuca-ma, bade Ilie, da! :))
    @DianaEmma: Nu m-apuca astenia! Dar nu stiu s afac cafea la ibriiiic :(( Nu-mi iese:((
    @Chocolate: Wihiii, tu ai baaac 😦
    @Invatatorul: Normal, la ce beneficii ale primavarii se gandesc baietii? 8-|
    @Andra: Eh cocooooooooooooooooooo :))) :*

  4. Nu e trauma, nu vezi ca e happy cand canta? Repede vine scorpia sa-mi strice mie treaba aici. Vezi ca esti pe teritoriul meu si te deletez dupa cum vor muschiuletii mei grasuni :))
    Da’ tu ai traumis cu „Scorpia”? :))) :))) =))

  5. Ce greu e… pui apa, cafea, eventual zahar si o fierbi. La foc mic daca esti naluca si uiti de ea, ca sa nu dea in foc. In rest, daca exersezi, iese din ce in ce mai buna.

    Vorba aia… si mie mi-a iesit bunisoara din prima. :))

  6. Fata, nu-ntelegi, nu-mi iese si punct :))
    Imi iese f amara si nu e neagra, neagra, e tare naspa la gust..
    Zi-mi exact cata apa pun, cate lingurite de cafea, clocoteste apa, pun cafeaua, stau, astept, amestesc, dintr-astea? :))

  7. Pai daca iese prea amara, inseamna ca pui prea multa cafea.

    Eu pun apa… un ibric. Am un ibric normal… iese cam o cana din el. Las sa fiarba apa, cand da in clocot, pun 2 lingurite de cafea, inchid aragazul, acopar, si la 5-10 minute. Daca vreau sa iasa mai concentrata, nu inchid aragazul, nu acopar, il las in clocote 5 minute.

  8. Discriminaaaare!! Si eu am dat un mesaj astazi dar de pe telefon si nu a aparut .. 😦
    Vreau si eu o cafea „tzapana” facuta de tine,sa-mi stea parul.. maciuca!!! :))))

  9. Mie imi iese cafeaua la ibric dar imi place mai mult la filtru. Unde lucrezi tu? Imi place ideea de a avea lunea libera 🙂
    Ti-a zis si tie cineva de deochi?

  10. bai eu scriu aicisa comentariu si…dispare?!?!
    za aidiar: eu se bucura tari di tot ca Hubilinul iesti vesela … si eu is…kind’a oarecum :))

  11. @Top Boy: Cum zici tu 8-|
    @Koodoo: Duet cu tine? Ma mai gandesc :-” :)))
    @Loryloo: Poate o sa o vezi 😛
    @Chocolate: De ce ati inteles voi ca io fac cafea? NU STIU SA FAC!
    @Alina: Idem Chocolate, NU STIU FATA SA FAC CAFEA!
    @Vio: Mneah, face rau la inimioara.
    @Sinsdesign: Lucrez la FSAAP (Facultatea de Scoatere a Acidului din Apa Plata)
    @Rox: Cum adica? Tre’ sa fii vesela PE BUNE. Intrasi la spam :)) Hubilin, wii, in sfarsit imi pune cineva poreclutze dragutze, in afara de Emma :))

  12. Voi vreti sa o otraviti pe Pompilia?

    Nessul, cafea instant, tot ce e cafea solubila e toxic si nu tocmai bun pentru organism daca ma intelegeti… cafeaua e buna cica, dar procedeele de fabricare a cafelei instant o fac nesanatoasa.
    E ca margarina… uleiuri vegetale, good, margarina, very, very bad.

  13. Iti bag in cap sa fii sanatoasa, sa faci 80 de ani si sa ne plimbam noi doua babute screlozate prin Brasov si sa comentam ce mai face tineretul. Fara cafea ca nu ne mai da voie medicul, ca avem tensiunea mare. Si fara blog, ca de, nici ochii nu o sa ne mai tina… si ne tremura mana… nu o sa mai putem tasta ca lumea. :))

  14. Si o petrecere.
    De fapt, e vorba de un principiu…

    E greu cu principiul… Cand ceri pe unul de mos se uita stramb la tine si nu iti raspunde… dar are pretentia sa ii zici „da” si sa nu il fugaresti sa ii dai cu florile si inelul in cap cand te cere de nevasta… ce oameni…

  15. Asa cu organizatul le am si eu. :))

    Dar iti promit, dupa ce accepta cerea de mos, daca insista si de nunta… si ma mai si „obliga”… Na… uite… organizati voi nunta, pe mine ma chemati sa zic da si atat…
    Parca era o emisiune pe tema asta… cand nu stia mireasa ce ii coc altii. :))

    Dar vezi ce faci… o sa fiu cu ochii pe tine. 😉

Lasă un răspuns

