„I may not say the words as such…”

Melodia am gasit-o aici. Mi-a placut mult melodia si teribil de mult felul in care Adia scrie.

Ciocolata alba, o carte buna, cantecul  asta pe fundal.

Mi-era dor. Mi-a fost dor. Dor de mine.

8 gânduri despre “„I may not say the words as such…”

  1. baaaaaaaaaaaaaaaaai ce bine suna! prea bine…si le zice asa de potrivit! :|:|:| bai…te rog frumos sa iti tii sindromul de PMS care nu e PMS la tine, sa nu se ia si de mine ca si asa sunt agatata de o ramurica, cu doi metri mai jos de marginea prapastiei :))

  2. Pingback: De ziua mea… « Blogu' lu' x ulescu

Lasă un răspuns

