I’m moody!

Fir-ati ai dracu’ sa fiti voi, aia care mi-ati deochiat starea.* Din Hubbis zambareata (stare care a durat cateva zile bune) m-am trezit in Hubbis-suferinda-de-PMS-care-nu-sufera-de-PMS. Adicatelea-s nervoasa foc! Am dat de o dobitoaca de moderatoare care-mi blocheaza conturile pe un forum, da’ ii vin eu de hac, ma joc putin cu nervii ei (pacat ca si ea cu ai mei). Si-n general is afurisita cu oamenii azi, sa nu-mi stati in cale. As gatui vreo 3-4-5 persoane da’ prefer sa ma bag sa citesc ceva care ma va plictisi maxim si sa dorm, poate nu ma trezesc ciufuta.

Unde mai pui insa ca ma zgarie pe retina dezordinea din casa (si pe suflet, cea din viata) si ca sufar dupa o unghie pe care am binevoit sa o roooood (sunt vaca, stiu !).

Ma duc sa ma urc cu picioarele pe pereti, muzica la maxim si ma voi linisti.

Am de scris una alta da’ n-am chef si nici stare si nimiiic.

Vreau sa fiu singura, pe o plaja, sa ascult muzica, sa ma bucur de soare, de nisip fin si de apa marii. Am ziiiiiiiis !

*Hubbis nu garanteaza ca prima fraza a acestui articol e scrisa corect din punct de vedere ortografico-ortoepico-gramatico-semantico-dintr-astea.

25 de gânduri despre “I’m moody!

  1. Pingback: cine mai sufera? « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.

  2. Sincer imi dorec sa mai citesc astfel de mici frustrari si pe la altii. E semn ca vine varaaa. Gen astenie d’aia.
    Da’ o intrebare daca imi permiti… Ce e aia „PMS” ?!

  3. Hubbis, sa stii ca nici la mine n-a durat mult fericirea: un week-end! atat! :-L doar un nenorocit de week-end.. Nici starea ta nu pot sa spun ca o am, dar iar pluteste ceva in aer care ma face sa fiu depresiva sau sa ma irit repede… te anuntz cand o sa trag si eu aer in piept, stii ca de obicei reactionez mai tarziu decat tine 😆

  4. Stiu ca stii ce-i ala teoretic, dar practic nu, nu te laudai ca nu-l simti pe propria piele?:P
    Chocolate, mama ei de treaba, de ce nu poti fi tu zambareata? Uite, mie mi-au trecut nervisorii, is doar putin obosita acumis dar in rest toate bune si frumoase 😀

  5. Ca nu-l simt e adevarat… dar asa vreo 3 zile inainte de prevenire ma dor sanii ca are ce durea. Parca as vrea sa fiu isterica in loc sa umblu cu mainile la orizontala. :))

    Nu te-ai prins de ce il vreau.
    Poate vreau si eu sa simt pe pielea mea de curiozitate.
    Poate il vreau din alte cauze…

  6. Ma prind greu, tu fataaaa [imagineaza-ti o tonalitate a vocii precum cea a unei pitzipoanco-mahalagioaice de Banbu :)) ], de und’ sa-si imagineze neuronasii mei roz si pufosi ce doresti matalutza. Una bucata somn nu vrei, ca e tarliu si facem cearcane… Somnic pufos si pooparine roz precum neuronasii mei :))

  7. DianaEmma, esti singura persoana pe care am auzit’o ca vrea PMS :O iti dau ceva simpotome si durere de la mine, pt ca eu in perioada aia, nu pot sa ma ridic din pat vreo 2 zile 😆

  8. @ Hubbis : ai descris exact starea mea de astazi…sper sa plec acasa curand ca altfel…iau de gat pe careva. si nuj cum reaq se face ca atunci cand ma simt ca un kk in ploaie, dar exact atunci, ma suna cei mai dobitoci clienti din lume [d’aia retarzi de trebuie sa le explici de 10 ori ca sa priceapa o data]…mama ei de treaba… 😦

Lasă un răspuns

