Leapsa 2 in 1.

[Nu mai accept lepse, ca’s o uracioasa. Am impresia ca am uitat de vreo leapsa pasata de cineva, daca-i asa, sa ma trageti de urechiuse, ca io lecitina nu iau.]

Prima leapsa vine de la ChocolateFollie:

Cea mai frumoasa vacanta: Pf, cam greu sa ma decid. Vacantele la tara, indiferent ca erau numa’ pan’ la bunica-mea sau la bunicuta vitrega, vacanta la mare de la sfarsitul clasei a cincea (Mihaaai), pana si vacanta de vara trecuta a fost tare faina. Nu ma pot decide…

Cand vreau sa ma relaxez: Dorm. Imi fac o baie cu multa spuma. Ascult muzica. Ma urc, la propriu, cu picioarele pe pereti si stau intinsa pe spate.

Alte locuri unde as trai: Ma vad traind in Sibiu, probabil pentru ca e oarecum asemanator cu Brasovul. Sau in Cluj unde-s 174 de studenti superbi pe metru patrat.  Nu ma prea vad traind pe dincolo sau in Bucuresti. Nu inca.

Cea mai fericita am fost: Intr-o zi de sambata. Am plutit, efectiv. Simteam cum mi se desprind piciorusele de pe sol si cum urc repejor in al noualea cer. Si de-asta-s asa incapatanata si visatoare cand cer momente ca ala.

Nu spun nu propunerii: De a… bea un 3 in 1. Niciodata. [Raspuns superfici, stiu.]

Ma feresc: De fast food. De monstruleti verzi si uraciosi.

Am emotii cand: Uneori, cand am un examen. Uneori, cand vorbesc cu un el.

Regret ca: Uf, regret atat de multe. Timpul pierdut. Lectiile neinvatate, atat cele de viata cat si cele din materia pentru examen. Faptul ca nu am invatat sa cant la pian. Faptul ca nu m-am indragostit nebuneste la 17 ani. Faptul ca nu mi-am trait adolescenta la maxim. Regret ca-s prea sensibila. Regret lacrimi. Regret ca n-am apreciat suficient. Regret ca am acordat incredere. Regret ca am dezamagit. Regret ca sunt dezamagita. Atat de multe…

Nu as renunta niciodata la: Unii prieteni. La mine. La vise. La speranta.

Cei mai buni prieteni: M. si R.

Ma enervez cand: Nu reusesc. Cand sunt mintita. Cand uit promisiunile pe care mi le fac. Cand nu contez pentru altii. Cand ma ciufuleste cineva. Cand ma agaseaza cineva. Lista poate continua…

O zi perfecta: Trezit tarziu, baut un delicios 3 in 1. Facut un dus fierbinte. Transformat intr-o floricica. Mers undeva, cu el sau ea, la plaja sau intr-un loc cu verdeata, pierdut vremea, adicatelea spending some quality time.

A doua leapsa vine de la Alina:

„Te provoc să arăţi lumii ce animal ai: o scurtă descriere, câteva poze cu el ca să-l vedem şi noi. Dacă nu ai “tovarăş de suferinţă” spune-ne ce ai vrea să ai şi de ce.”

In urma cu doua luni, cand ma simteam io singurica, m-am gandit sa-mi iau un catelus scumpel, dragutzel, cumintzel. Da’ pentru ca tin la animale si nu vreau sa fie torturate, m-am gandit sa scutesc un amarat catel sa moara de foame sau sa se sufoce in casa din cauza unei lenese sarite de pe fix ca mine. Si-atunci a venit varianta cu o pisica, da’ cum io-s mai mult fan caini nu fan pisici, am zis pas! pentru ca sigur m-as fi trezit numa’ cu zgarieturi pe fatza.

Daca suntem la capitolul animale, pot sa ma fac putin de rahatis? Pe langa faptul ca am o oroare fata de broaste, viermi, rame si alte dracovenii, nu sunt fan papagali, pesti, hamsteri si altele, nu la mine acasa, si si si… mi-e frica de gaini! Bai, deci imi e o frica de gaini, pfoai… si de curci (le consider dezgustatoare!) si de gascani. In general, imi plac animalele da’ numa’ de la departare. Am copilarit la tara (da’ nu stiu sa mulg vaci si nici sa dau cu sapa, confund mereu buruienile cu cartofii sau ce-o-mai-fi-legumele-alea) si realizez ca atunci cand eram mai mica eram altfel si … imi placeau vitelusii, mai ales daca aveau stea in frunte; tin minte ca odata am stat langa o scroafa in timp ce fata [wii,wii], am vazut si vaci fatand si cum-ii-zice-la-chestia-aia-care-calareste-vacile calarind vaci [not so funny!]. Da’ intre timp m-am pitzipongit si m-am facut o mica diva careia nu-i place sa sara cainii pe ea (pen’ca-mi murdaresc hainele de diva si pentru ca efectiv detest asta! Imi plac cainii, catelusii atata timp cat isi tin labele acas’.)

In incheiere… poate daca gasesc pe cineva mai responsabil ca mine care sa aiba grija de animalutz o sa-mi iau un exemplar ca unul din cele de mai jos (cred ca m-as topi dupa animalutz mai mult decat dupa cineva-ul-mai-responsabil-decat-mine, da’ la toti ni-i greu 🙂 ):

11 gânduri despre “Leapsa 2 in 1.

  1. Sibiu si Brasov sunt niste orase superbe, mi-ar placea si mie sa locuiesc acolo. Dar Dubai, Barcelona sau Londra sunt printre preferatele mele. Nu as zice „NU” nici altor orase ca Sydney, NYC, Roma sau Atena. 😀

  2. Hubbis,cum nu te vezi traind in Buc? pai ce faci cu amantus virtualis? :)) eu cred ca ar trebui sa reconsideri partea asta :))

  3. Discriminare! 😀 Eu nu ti-am dat nici o leapsa pana acum, daca ai acceptat de la toti ceilalti, cand iti voi da si eu, trebuie sa accepti :-”
    Nu-i nimic de rau sa-ti fie frica de gaini… am auzit la cineva sa NU STIE ce-s alea gaini, eh, atunci e de rau! 😆

  4. Eu am taman hamster si perus (papagal). Imi plac cam toate animalele cu exceptia celor periculoase (gen serpi :D), si a celor scarboase (gen gandaci :D).

Lasă un răspuns

