Hubbis zambareata!

Pentru ca bloguletzul asta e un tristutz, profitam la maxim de momentele mele cand is fericita binedispusa : pap un iaurtel groaznic de gretos (Activia Natur, yacks !) da’ ascult Gica Petrescu (datorita lui Vio, mersi , Vio, Hubbis adora Vio !) si-s toata numa’ un zambet cu tot cu dezordinea din camera si viata. Da’ ma fac io mare si-ambitioasa, sa vezi atunci ce fericire pe mine !

P.S.: Oficial am innebunit! Si mi-e tare, tare bine-asa!

19 gânduri despre “Hubbis zambareata!

  1. Câte şpriţuri am tras eu pe nea Gică.. eh.. am dat şi noroc cu el acu’ câţiva ani, înainte să moară:D l-am găsit într-un bistro de pe lângă Cişmigiu.. pe unde stătea maestru’.. TARE OMU’!

  2. :))) si eu fac la fel… acum sunt in culmea fericirii, acum mi-am adus aminte ca am toata flota innecata :))
    Dar noi sa fim sanatoare… 🙂

  3. Nu ai innebunit!
    Eu ascult Gica Petrescu mai mult decat orice altceva. Poate numai Nelu Ploiesteanu il mai intrece uneori in urechea mea…

    Trebuie sa mentionez ca eu nu ascult muzica si ca daca am playlist pe youtube, e pentru cele 20 melodii ascultate in ultimele 2 luni (Mihaela Runceanu, Gica P., Nelu P., Ciuleandra Mariei Tanase si alti cativa…).

    Acum stiu de ce nu am intrat pana acum pe blogul tau, am asteptat ca primul sa fie dedicat marelui cantaret, iar al doilea sa inceapa cu „Nu am chef azi”. Asa mai cant eu uneori: vesela – uite-asa as vrea sa moor!/lenesa: nu am chef aazi! :))

  4. Nohh, cum ar zice un clasic in viata : eu nu sufar de nebunie, ma bucur de ea in fiecare moment al vietii 🙂
    Gica’i numa’ unu!

  5. Machiaveliq e foarte vesel din fire, nu pierde nici o ocazie sa traga cate un shpritz 😆 ori ascultand Gica Petrescu, ori pe la Rashinari :> da’ asha’i sta bine omului…si adevarul e ca „Zaraza” e chiar frumoasa! 😀

    Va pupa si Chocolate, daca tot e atata fericire pe-aici! 😀 >:D<

Lasă un răspuns

