Atat am avut de zis!

Am inteles, sunteti toti impotriva Zilei Indragostitilor, ba chiar si impotriva zilelor de 1 martie, 8 martie s.a. Pentru ca sunt au devenit sarbatori comerciale, bla bla. Si sustineti sus si tare ca nu avem nevoie de o zi anume sa ii declaram dragostea persoanei iubite. Dar… cati dintre voi, cei care spuneti asta, i-ati luat iubitei o floare din senin, fara niciun motiv ? Doar asa, sa ii aratati ca inseamna mult pentru voi. Cator dintre voi iubita, atunci cand v-a vazut cu floarea in mana, NU v-a spus « Aha, deci ai gresit cu ceva, astea-s scuzele de dinainte marturisirii, zi repede cu cine m-ai inselat, ce prostie ai facut. », crezand ca floarea e modalitatea voastra de a va cere iertare pentru o greseala facuta si inca nemarturisita.

Am inteles, nu vreti sa dati si sa primiti flori daca sunt luate/date din obligatie, dar daca n-ar exista zilele astea 80% din barbati nu ar mai oferi nici macar o floare si am fi toti ceva mai tristi. Da’ las’, e doar parerea mea de visatoare prostuta.

