Happy Valentine’s Day!

[Trebuia sa aleg o melodie romanticoasa, da’ aleg ce-mi place mie, Emma, nu te c*c* in gusturile mele! ]

Stiu, sunt oameni impotriva imprumutarii unei asemenea sarbatori. Sau sunt oameni impotriva ideii in sine, mentionand ca nu ai nevoie de o zi anume sa ii arati persoanei iubite sentimentele pentru ea. Eu ? Eu… as fi tentata sa fac parte din oamenii care se uita urat la tipul dragut cu ochi albastri care tine un trandafir rosu in mana dreapta si o cutie de bomboane in mana stanga. Nu pentru ca nu as aprecia gestul, ci pentru ca nu apreciez faptul ca trandafirul si bomboanele nu-s pentru mine. Totusi, acum (si chiar in anii trecuti), daca vad un tip, pe strada, cu un trandafir rosu in mana ma topesc toata. Poate pentru ca, pentru mine, trandafirul rosu nu e doar o floare si atat, ci semnifica dragoste. Nu cred ca as fi in stare sa ii dau in cap cuiva cu buchetul de trandafiri rosii. Indiferent de ce mi-ar fi facut.

Revin. Probabil simt o usoara invidie, vreau si eu bomboane frumos ambalate si flori frumos mirositoare. (Mai vreau trandafiri rosii pe care sa ii pun la uscat si sa ii pastrez ani la randul.) Probabil ca as sarbatori mai degraba Dragobetele daca ar fi la fel de ‘promovata’. Da, sa zicem ca as avea un ceva impotriva faptului ca imprumutam sarbatori de la americani, mai ales cand avem si noi una asemanatoare. (N-as avea nimic impotriva cu a imprumuta de la americani Ziua Recunostintei. Fara traditionalul curcan, insa, dar as fi cu siguranta pro, pentru ca uitam sa fim recunoscatori pentru ca avem un acoperis deasupra capului, uitam sa fim recunoscatori ca ne-am permis sa ne cumparam parfumul ala (exagerat de) scump dar care il innebuneste pe EL, uitam sa spunem un « Multumesc, mama ! », uitam sa fim recunoscatori prietenilor care raman langa noi indiferent de toate lucrurile prin care i-am facut sa treaca pentru si alaturi de noi s.a.)

Stiu insa ca, daca as fi indragostita, as sarbatori cu siguranta ziua asta. Asa ca nu pot fi ipocrita acum si sa sustin ca e o sarbatoare de rahat careia nu ii vad rostul, pentru ca stiu ca anul viitor sau peste 4 sau peste 6 ani, voi sarbatori si eu Valentine’s Day. Anul asta il sarbatoreste doar telefonul meu care, in fiecare an, in 14 februarie, imi umple ecranul rosiatic cu inimioare plutitoare. Si-am descoperit, intre timp, ca picaturile colorate de ploaie virtuala sunt transformate, la contactul cu solul virtual, in inimioare colorate. Aww, am un telefon mai romanticos decat mine. 🙂 E drept, deocamdata am doar o tema grozava a telefonului, promit ca-n anii urmatori sa am ceva mai mult de atat.

Happy Valentine’s Day, oameni frumosi, curati, veseli si indragostiti, duminica-nsorita, oameni frumosi, curati, veseli si liberi.

♥♥♥♥♥

P.S.: E drept, nu sunt anti-Valentine’s Day, dar impartasesc aceleasi ganduri ca si Cabral. De altfel, va invit sa cititi „Valentine’s Day” si pe blogul lui Paul Radu Mircescu.

24 de gânduri despre “Happy Valentine’s Day!

  1. Iti doresc sa poti sarbatori cat mai curand ziua asta! 😛 Poate chiar sa iti faci un 14.02 al tau propriu in cateva luni… cu tot cu tarndafir rosu si cutie de ciocolata.

  2. Pe mine in schimb ma enerveaza Valentine’s Day :-l Ar fi frumos sa vezi un baiat dragutz cu un trandafir si o cutie de ciocolata, asteaptandu’si calm iubita in statie. Dar tocmai baietzii de genul nu fac gesturi romantice :- 😀 Dar cadourile din gama „plush siropos” chiar nu’mi plac! Recunosc doar ca sunt invidioasa pe Fishuca, pt ca Fishuc a dus’o la munte zilele astea 8-> eeeh asha Valentine’s Day mai zic si eu! :>

  3. Voi inca nu ati inteles ca sarbatorile astea ce se lasa cu cadouri, dincolo de orice, au un caracter STRICT comercial?
    Craciunul- cati bani, cate cadouri… nu cred ca asta e adevaratul spirit al Craciunului. Ca nu ai facut cadou, gata, nu esti in spiritul Craciunului… cred ca e mult mai profund, mai spiritual.
    Iepurasul si Mos Nicolae… la fel, cadouri, bani. Libera circulatie a banilor, sufletul comertului infloritor. Ce s-ar face astia daca noi nu am fi indobitociti ca TREBUIE cadouri, care evident, costa bani?
    Valentines Day… alta sarbatoare STRICT COMERCIALA! Nu are absolut nici o legatura cu tara noastra sau cu traditiile europene.
    Dragobete… ceeee??????? Alta inventie comerciala, ca deh dom’le, cica avem si noi un „Valentines Day”, dar nu stim sa-l sarbatorim, asa ca scoateti voi bani din buzunar, si sarbatoriti si asta (fie vorba intre noi, e o „sarbatoare olteneasca”, in alta parte nu exista asa ceva).
    8 martie? Pai daca nu ti-ai scos perechea in oras, nu i-ai facut un cadou scump, esti un „faggot”! 1 martie e cam la fel.
    Asta e romantic? Ca ti se impune ceva… iti sunt spalati creierii, si ajungi sa crezi ca daca nu sarbatoresti toate astea „cum se cuvine”, nu esti „true”… Dumnezeule, unde am ajuns…

  4. Parca nici de Craciun nu e asa agitatie ca acum… si nu prea inteleg de ce!
    Poti sa alegi ce melodie vrei, doar e blogul tau, nu? 🙂
    Eu nu sunt fan al acestui gen, dar fiecare cu gusturile lui pana la urma.

  5. Me no likey si iubesc, sunt iubita ..ar trebui sa o sarbatoresc,nu?
    Lumea exagereaza azi, isi indreapta cu prea mult ” sirop ” ochii spre ziua asta si uita de Dragobete care da, e a noastra!De ce nu vedem in cu totul si cu totul alta zi ATATIA baieti, ATATEA fete agitandu-se!? Ca doar na.. daca iubesti nu iubesti mai mult intr-o zi si mai putin in celalalte..
    Multi baieti uita ca si maine au o iubita care MERITA flori ,multe fete uita ca si maine au prieten carora ar trebui sa le gateasca ceva inedit din senin! Azi e ziua exagerarii, azi toooooti brusc se iubesc mai mult si etc. maine.. totul revine la normal. 🙂
    D-aia nu-mi place dar n-am nimic cu cei carora le place!

  6. Fetele de ce nu fac cadouri dinastea noua? Vreti doar baiatul sa faca un cadou..ntz ntz

    @ Chocolate Follie: Lasa ca o sa te duca si pe tine cineva la munte :). Vine si vremea ta 😛

  7. Chiar nu intrasem de ceva timp la Mircescu. Am intrat acum. Exprima numai bine toate sentimentele mele legate de „mareata” zi: „14 februarie inseamna sa execut o comandă. La ordinul ”Serbați iubirea!” eu sa ma supun fara crâcnire, intocmai si la timp… Chestiune cu care, nu numai ca nu sunt de acord, dar ma si irită ușor…”

    BW: Bineinteles ca fac si fetele cadou… dar cum „dinastea”?
    Pai sa intelegem ca vreti bomboane de ciocolata si trandafiri? 😕

    Ai avut dreptate Hubbis. Sunt o vorbareata. Iar am scris un roman! :”>

  8. ma, fi serios..
    .. da, orice tipa viseaza sa fie iubita, rasfatata, si tratata ca o printesa, „doar pentru ca e miercuri”.. si sincer, nu vad nimic rau in asta, daca exista ceva limite decente..
    .. dar 14 februarie nu e o sarbatoare romantica.. nu e o zi speciala in care toate cuplurile se simt mai indragostite, sau se iubesc, sau simt nevoia sa isi arate dragostea unul pentru celalalt.. e o obligatie..
    pt ca e 14 februarie, tipul stie ca TREBUIE sa ii ia cadou, TREBUIE sa o scoata in oras SI PROBABIL va primi un oral mai special la final de seara pentru asta.. si tipa ? tipa se bucura de cadoaie, stie ca TREBUIE sa fie f aranjata, iar pentru ea suptul ala va fi de 2 ori mai placut pt ca e 14 februarie.
    .. in tot timpul asta, fel de fel de magazine si vitrine chicioase, roze, scarboase fac o droaie de bani din cauza obligatiilor mai sus mentionate si din cauza faptului ca oamenii sunt neste dobitoci.. neste taranoi si tarancute fara gusturi si cu buzunare pline..
    .. iubesti? sincer si neconditionat? arata-i in fiecare zi.. fa-ti griji pentru ea, ajut-o cand are nevoie fara sa ceara.. intreab-o daca ii e foame.. acoper-o noaptea cand si da jos plapuma.. calmeaza-o cand e nervoasa.. si asa mai departe..
    .. show-ul asta social ma enerveaza.. e un fel de concurs tampit.. care e imbracata mai sexy, care a primit cadoul mai mare, si care a primit oralul cel mai special.. e drept ca si in restul anulu e la fel, dar in 14 feb e de 2 ori mai rau..
    .. asa ca, le spun americanilor sa imi linga castravetele.. sa isi pastreze sarbatoarea lor economico-financiara, iar de romani nu mai zic nimic.. am aflat mai demult ca-s lobotomizati si au instinct de turma.. pt mine 14 feb e o zi ca oricare alta.. sunt la fel de indragosit si in restul timpului.. in ce sens o zic, e treaba mea.. later..

  9. Iubita lu’ bunica, fat frumosul tau tre sa vina la maica-ta sa-i ceara permisiunea de-a te scoate in oras, trebuie sa-l plac si eu… ehe, neam mare, are de trecut teste, nu pune el mana pe tine asa orisicum! 😛

  10. Si trebuie sa treaca prin 7 inele de foc, testul binelui suprem, criteriile veveritei culte, incercarea cutiei de carton si sa stie sa gateasca. Abia apoi poate pune mana pe tine, dar nu mai mult de 14 secunde.

  11. nu obisnuiesc sa citeasc comentariile si aseara mi a dat fishuc copy.paste si nu mi a venit sa cred ochilor cum ma barfesc fetele din blogosfera….ntz ntz ntz :)))

  12. Fishuc nu voia sa-ti arate ca te barfim, ci voia sa te traga de manecutza „vezi, vezi, vezi ce frumos vorbesc fetele de mine?;;)” :))

  13. aaaaaaaa, evident, nici n-am zis asta. Clar…nu stiu daca i-am multumit sau nu, o sa il intreb 😆

    mai greu acum cu manecutza, ca e cald si port maiou 😀

Lasă un răspuns

