Sunt o diva?!

Titlul n-are mare legatura cu subiectul si articolul e lung cat o zi de post da’ sper ca nu si plictisitor.

Astazi, in timp ce faceam rapid (adica in 30 de minute) un dus si faceam ture prin casa si-ncercam (fara succes) sa ma grabesc sa ajung sa ma vad cu cineva, mi-am amintit de leapsa pe care o rugasem pe Croco sa mi-o paseze. Sau o rugasem pe Ada ? Pf, nu iau lecitina, deci n-am cum sa stiu.

Tre’ sa va zic ce fitze mofturi face printesica de mine cand vine vorba de iesit afar’ din casa. Adicatelea cum poti tu, zanule, sau tu, zano, sa ma faci sa-mi misc curu’ de 96 la o cafea/un papanas/o chestie cu multe calorii/un orgasm (cocktailu’, da ?)/o shoppingareala/o barfa/dintr-astea.

Regula de aur : nu ma suna cu 20 de minute inainte, sa-mi ceri sa ne vedem. Ai sanse de 0.(0)1% sa vin. Sau noroc 0.(0)1% sa ma simt ca o floricica (vorba lu’ Croco) si sa raspund afirmativ. (Adicatelea fix in seara asta[care a si trecut pana sa postez io articolu’] de m-ai chema, as veni, ca-s o floricica deja. Una modesta, evident. Da’ maine se ofileste floricica, bang bang.)

Da, stiu, baietii adora, iubesc, tanjesc dupa fete spontane. Io nu-s spontana si nu voi fi never ever ever ever. Clar? Iubi o sa aiba o mare problema cu asta si ori o sa isi manance nervii incercand sa ma dreseze cum vrea el, ori o sa isi manance nervii asteptand cu orele dupa mine. Scuzoaiele mele, de pe acum.

Asadar, daca vrei sa ma chemi la un chef tre’ sa ma anunti cu 1-2 saptamani inainte, minim. Daca vrei sa ma chemi in club, anunta-ma cu 1-2 zile inainte. In cazu’ in care imi esti al dracu’ de simpatic/a dracu’ de simpatica, accept si avertisment cu doar 5-6 ore inainte. Da’ tre’ sa ma prinzi in toane bune.

Daca vrei sa ma chemi in oras, fa-o cu 2-3-4 ore inainte (minim!).

Daca vrei sa te autoinviti la mine, fa-o cu 2-3 ore inainte. Nu de alta da’ am obiceiu’ sa-mi arunc hainele pe unde apuc, sa-mi las cosmeticele peste tot, sa strang vasele murdare in teancuri de 2 metri s.a. Si, in afara de ai mei, maxim 3 oameni au acces la aceasta dezordine. Pentru restu’ e interzis. ( Chiar citeam mai demult undeva ca… felul in care arata casa in momentul in care primesti ‘invitatii’ spune, pe langa ceea ce spune despre tine ca gazda, foarte multe despre relatia dintre tine si cei ce-ti calca pragul. Si-asta se aplica la mine. Daca mi-ai vazut sertarul biroului pe jos, in mijlocul camerei, teancul de farfurii pe birou, multe cani si pahare pe peste tot, patul nefacut, haine aruncate te miri pe unde si pe mine in pijamale sau cu parul nespalat de 2 zile, inseamna ca-mi esti un prieten foarte apropiat. Daca nu, pai… nu. )

Unde mergem ? Undeva unde muzica nu e atat de tare incat sa nu te pot auzi (Tre’ sa recunosc ca de cand eram mica eram cam tare de urechi. Am fost si la O.R.L. cand eram mica, probabil pentru ca mama, gandindu-se ca daca ma striga cand eram hai-hui pe-afara si io nu intram  in casa, isi imaginase ca eram surda. Acum chiar sunt, va jur. Desi se-ntampla uneori sa aud si ce nu vrei tu sa aud.)

Nu ma chema/duce la film daca n-ai de gand sa ne si uitam la el. Mi-a luat mai mult de juma’ de an sa vad sfarsitul unui film, vina apartinand unui posesor de ochi albastri.

Ce mancam ? Pentru ca nu pot vorbi cu gura plina si pentru ca-mi esti simpatic si tii la silueta mea, nu-mi da sa mananc.

Ce bem ? Da-mi sa beau, dar nu alcool. Sau sa fie in cantitati foarte mici. Ma ametesc pana si de la un amarat de cocktail cu ceva mai mult alcool, de asta nici nu o sa ma vezi band. Si urasc berea, sa fie clar. Si-mi plac bauturile dulci. Si cafeaua o beau cu extrem de mult zahar. Sa-ti fie clar !

Desi-s o scorpie, am abilitatea (si amabilitatea) de a-ti zambi frumos si de a ma uita la tine in timp ce vorbesti in asa fel incat sa crezi ca te ascult cu atentie. De fapt, daca te consider plictisitor, o sa ma gandesc la Penn Badgley la cu totul si cu totul altceva. Da’ zau ca-s atat de scumpica incat tu nu o sa iti dai seama si nu o sa te simti prost. Ba din contra, vei crede ca am fost fascinata de elucubratiile tale. Apropo, NU vorbi mai mult decat mine. Niciodata ! Mi s-a intamplat sa aflu ca exista cel putin un baiat care sa vorbeasca mai mult decat mine. De abia m-a lasat sa scot 5 fraze toata seara. A doua oara nici ca nu ne-am mai intalnit.

Nu vorbi tare si nu rade strident. Urasc.

A, da, NU te lauda. Nici cu realizari, nici cu fostele tale; nu-mi vorbi de planurile tale de viitor (gen « Imi cumpar Dacie 1310. ») ca si cum mi-ai vorbi despre cum vei descoperi tu ca exista vietuitoare pe Marte.

Nu-mi spune ce fata frumoasa, dulce, desteapta, scumpa iti doresti tu si cum ai fi pe deplin fericit sa o poti si insela, dar ea pe tine nu. Chestia patita, de-mi venea sa-i dau boului cu geanta-n cap, dar is asa calma uneori de ma surprind pana si pe mine. A, da, deci accept multe rahaturi. Nu magarii. Da’ rahaturi da. O sa-ti las impresia ca te-am inteles si ca am fost de acord cu tine. Gresit. Pur si simplu nu m-am obosit sa ma pun la mintea ta.

Daca ma simt foarte bine alaturi de tine, imi voi permite uneori faze de copchil retard. Dar nu cat sa te pun pe fuga. Daca te simt cumva superior mie (desi pana la sfarsitul intalnirii imi voi da seama ca nu-mi esti => Hubbis modesta si scumpica), o sa fiu matura si naturala (nu, nu trebuie sa ma prefac a fi matura, chiar pot purta o conversatie serioasa).

Daca-mi dai sms si-mi pui cratima un’  nu trebuie, ai face bine sa compensezi printr-o intalnire fabuloasa, ca altfel e vai si-amar.

Pentru fete… mai ales pentru prietenele mele : intelegeti ca nu pot sa fiu gata in 20 de minute!! Niciodata ! Ca ochisorii aia caprui nu se evidentiaza singuri, de la ploaie, parul meu nu se-ndreapta de la adierea vantului, hainele nu mi le calca ala cu cilindrul compactor, accesoriile nu mi le alege vecina de la 3 si unghiile mele nu se-nrosesc cu vopsea de oua. Apropo, daca vezi ca n-am unghiile facute, TU esti de vina, asta-nseamna ca nu am avut suficient timp sa ma ocup si de ele. Daca am pete rosii pe fata asta inseamna ca n-am iesit de mai mult de 15 minute de la dus (nu va explic care-i faza). Daca parul meu nu e aproape-perfect intins, evident, tot TU esti de vina, pentru ca nu am avut suficient timp sa il usuc si aranjez. De fapt, motivul pentru care, acum xy multe luni, m-am tuns bob si motivul pentru care in viitorul apropiat ma voi tunde scurt/cheala este acela ca urasc sa astept sa mi se usuce parul. Nu vreau sa-l usuc cu foehnul (arata groaznic cand il usuc  asa si mi-l mai si distrug) si daca nu e uscat cum trebuie, e greu de aranjat s.a.

Nu-mi place sa merg la cumparaturi insotita. Desi deseori o fac, dar urasc, urasc, urasc sa merg cu cineva la cumparaturi. Pentru ca sunt o egoista si numai EU am voie sa stau 7 ani intr-un magazin, pentru ca oricum nu o sa tin cont de parerea ta legata de ce stiu eu ce incaltaminte, ba din contra, o sa mai pierd timp si cu tine incercand sa te conving de cum stau lucrurile de fapt ; pentru ca niciodata recomandarile tale de cadouri nu vor fi pe masura gusturilor mele, pentru ca niciodata nu o sa stau eu dupa tine sa iei la puricat tot magazinul, pentru ca niciodata nu reusesc sa-mi cumpar blugi faini cand sunt insotita.

Cred ca e primul post care se apropie de doua pagini, scrise in word, asa ca dau sa-l inchei.

As mai avea una alta de zis da’ mi se inchid ochii, a fost zi de shoppingareala azi, deci is franta.

Merge mai departe la Emma si DianaEmma, pentru ca sunt sigura ca pe ele le scoti din casa mai usor decat pe mine. Merge si la ChocolateFollie si Andra, pentru ca poate am noroc sa fie la fel de sclifosite ca mine. [Leapsa este despre si anume ce tre’ sa stie omu’ despre voi inainte sa va scoata in oras.]

Sa va vad, divelor !

LE: Citind leapsa de la Semafor, evident ca mi-au sclipocit niste stelutze mov in capsor si-am mai debitat ceva:

Daca nu-mi place fata ta, nu o sa ies cu tine. E drept, nu mi-a picat tocmai bine cand mi s-a intamplat si mie asta, da’ la toti ni-i greu.

Ador barbatii cu un parfum bine ales. Gusturile mele se indreapta catre categoria oriental-lemnos deci da, ma poti da pe spate cu un parfum fain si-un zambet strengar.

Nu intarzia, condu-ma pana acasa ca doar te-a educat ma-ta cum trebuie si lasa-ma sa-mi platesc singura consumatia.

37 de gânduri despre “Sunt o diva?!

  1. Mai ma lasati-ma cu lepsele… eu am examen maine. :))

    Si am 3 lepse de facut… minim!

    Ai dreptate, mie imi ia mai putin. Pentru ca parul meu e foarte lung si nu sta altfel decat intins, ca e greu. Ochii mei se evidentiaza de la sine. O sa arat probabil o poza in care poti jura ca sunt machiata la ochi, dar eu nu sunt.

    PS: Eu nu inteleg despre de e leapsa. Cam multe idei pe aici…

  2. „Of, fetele astea!” Replica, din reclama, e buna pentru DianaEmma si Andra, mama lor de examene!
    Alina, sunt in pijamalute deja :))
    Schnitzel, mersi, esti un scumpel :))

  3. :))) heeeeh… :)))
    Eu, din contra, sunt un om spontan si moooooor sa stau dupa cineva….
    Dar la faza cu mersu’ singura la cumparaturi, impartasesc fix esact (cu „s”, nu cu „z”, ca asa e la moda) aceiasi parere. Toate chestiile ca lumea mi le-am cumparat singura si neascultand opinii… plus ca ma oboseste cumplit sa fiu atenta la ce crede altu’ ca mi-ar sade ghini mia 🙂

  4. Deci speechless…Wow…chiar existi? Nu pot sa cred ca sunt fete ca tine…

    „Apropo, NU vorbi mai mult decat mine. Niciodata !” – Asta e o calitate pe care o apreciez…poate si pentru ca imi place sa ascult mai mult decat sa vorbesc eu. Nu sunt prea vorbaret de fel…prefer sa ma exprim in scris mai mult.
    „Nu-mi place sa merg la cumparaturi insotita.” – Sigur esti fata? :D…de obicei fetele fac shopping in grup. Am fost o singura data cu 2 tipe (colege de liceu) intr-un mall sa-si cumpere ceva si dupa 1 zi intreaga in care nici la baie nu fusesem, ce credeti? Nu au cumparat nimic. 😐

    PS: Postul asta chiar imi place. E nais sa afli chestiile astea despre o persoana…asa stii macar cum sa te comporti cu ea fara sa iti iei 2-3 palme peste ceafa 🙂

  5. Loryloo, nu-i pun pe fuga, le prezint oferta :))
    Rox, mieeee-mi spui? Credeam ca-s singura ciudata. Zau, ma descurc MULT mai bine la cumparaturi cand is singura si nu ma bruiaza nimeni.
    Brokenwhisper, da, exist si si si ultima oara cand am verificat eram si fata :)) Pe de alta parte, nu-mi plac nici astia mutulache. Si faza cu „Nu au cumparat nimic.” m-a amuzat tare rau de tot :)) Asa-s feteleee. Si crede-ma, e dificil sa merg la cumparaturi cu cineva cu care am aproape aceleasi gusturi, e sinucidere curata sa merg la cumparaturi cu cineva care are gusturi total diferite de ale mele…

  6. Cââât te înţeleg la majoritate fazelor.. Şi mie îmi place să umblu teleleu prin magazine, fără alte păreri de care oricum nu ţin cont decât dacă sunt într-o criză de timp. Anyway.. îmi place ce am citit mai sus:). De obicei îmi plac oamenii cu personalitate puternică.
    So.. continuă să scrii chiar dacă iese mai mult de 2 pagini:))

  7. Divo, sa-mi aduci aminte de leapsa asta… o sa uit de ea. Azi o sa fiu ametita si maine prea fericita sa imi aduc aminte. =))

    PS: Uite-te la mine, in loc sa repet, stau la sase dimineata pe bloguri. :))

  8. Hubbis mama, n-ai pretentii ciudate gen: sa ma astepte cu 100 de trandafiri albi si o sticla de apa evian, asa ca, pana sa ai astfel de pretentii, esti o diva perfect normala! Kiss!

  9. Apropo de parfum, in facultate foloseam Aqua Di Gio sau Emporio si la toate fetele le plăcea 😀 si se dădeau pe lângă mine 😀

    PS : Eu pot sa ies din casa la fix 17 minute dupa ce m-am dos din pat 😀 ( si cu cafeaua băută si cu freza făcută :P)

  10. @ Hubba Bubba: Acuma ma amuza si pe mine, dar atunci…imi venea sa le dau cu capul de toti peretii.

  11. da` o treaba..punctuala esti ? :> eu numai asa te`as putea scuza pt toate „ifosele” astea 😀 adica da, te anunt cu o saptaluna inainte ca vreau sa vii cu mine in X loc,dar macar atunci cand iti zic sa fii gata la Y ora, se poate ?!

  12. In cazul unei simple iesiri in oras imi pare ca avantajul este al celor care locuiesc la o distanta de minim 100 km de Resedinta Hubba Bubba? 🙂

  13. @DianaEmma: Hai, ma, pana si la tine s-a terminat sesiunea? :((
    @Alex’andra: Ha! Sunt relativ punctuala :)) De cele mai multe ori iau taxiul pentru ca sunt in intarziere, dar ajung cumva la timp.
    @Rhad00: De ce minim? :)) Ce insinueeeeezi? Deci zau, pot fi gata si repede, da? „Resedinta Hubba Bubba”, tare asta :))

  14. Era si timpul… :)) Mai aveam putin si incepeam semestrul doi, am terminat al naibii de tarziu. Fratele meu deja incepe luni facultatea din nou. :))

  15. Ţi-am spus vreodată că tu ai un râs foarte strident? :)) Deci nu înţeleg de ce te-ar deranja ca tipul cu care ieşi să râdă strident. Nu-i păcat să-l eclipsezi pe micuţ? :))

  16. Adica unii DEJA incep facultatea, in timp ce eu nici n-am luat vacanta? Pf!
    Ma refeream la un ras dintr-ala de ghiolban. Rasul meu strident nu e de ghiolban, nu? :))

  17. Pingback: Despre poezii, poze si dive « Ganduri rupte din mine

  18. Ar trebui sa te bucuri, ca la voi de-abia incepe vacanta 😛 Si eu incep maine facultatea. Teoretic, ca practic sunt in vacanta vreo 2 luni jumate pe semestru 😀

  19. ce`mi place mie cum scrii. Tu scrii cu suflet, cu detalii, dai omului sa citeasca cam aia ce vrea, il faci sa zambeasca atunci cand nu se asteapta si intra mandru pe blogul tau, incercand sa ghiceasca despre ce altceva ai mai scris.
    bravo Hubbis! 😡
    >:D< eu sunt fana nr.1

  20. Hatice, multumesc, multumesc mult, mult, mult, tu esti o scumpica, asa, ca-ntotdeauna, imi pare rau ca nu reusesc si eu sa te urmaresc… sper ca ai trecut de faza cu posturi tristutze, ia exemplu de la mine, Hubbis zambareata 😛

Lasă un răspuns

